Hirdetés
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim74
nagyúr
Szerintem, ha van egy cégnek online ügyfélszolgálati elérhetősége is, akkor ugyanúgy el kellene tudni intézni a számlakorrekciót normálisan azon a csatornán történt bejelentésre is, nem csak személyesen. Hozzáteszem, kétszer voltam bent személyesen is és mégsem intézték el normálisan. És időben jeleztem a problémámat nekik, a számla lejárata előtt több, mint két héttel. Az, hogy 5 ügyintézőből kb. 1 volt az, aki érdemben értett a számlázásukhoz, az eléggé elszomorító...
Pl. csináltak olyan korrekciós számlát nekem, amiben januári, februári, márciusi és áprilisi tételek is vannak. Mindezt azért, mert elmebeteg módon mindent a következő számlákban akarnak helyesbíteni, ahelyett, hogy lesztornóznák az előre tévesen kiállított számláikat. Egyébként mi a túrónak kell, már januárban kiállítani a márciusi időszakra a számlákat, ha elektronikus számlázásról van szó? Semmit nem spórolnak vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen