Új hozzászólás Aktív témák

  • kotysoft

    csendes tag

    válasz ShadowK #39451 üzenetére

    Tudom, lassan 1 évet késtem a kommenttel, de nem bírom ki hozzászólás nélkül...

    IGEN, ÍGY MŰKÖDIK a telekommunikációban az egyoldalú szerződésmódosítást! Mobilszolgáltatóknál például rendszeresen eljátszák. Ha nem tetszik, el lehet menni, de ha hűségidőn belül vagy, fizesd ki a kötbért, meg esetleg ha van, akkor a készülék teljes árát (ami drágább, mintha függetlenül a MediaMarktban vetted volna).
    ----
    Szóval a Digivel kapcsolatban... Mi évek óta várunk a fejlesztésre (TopNET), évente kb 2x hívjuk a Digi ügyfélszolgálatot és mindig ugyanazt a választ kapjuk... "majd fejlesztenek". Mikor visszakérdezek, hogy jó, akkor szeretném felmondani a szerződést mától (kezdetektől hűségidő nélkül vagyunk) és újat kötni az új (olcsóbb és gyorsabb) feltételekkel, akkor a válasz az, hogy "persze lehet. 3 türelmi idő kell a szerződés bontása után, majd köthetünk új szerződést".

    Ez egy nagyon régi sztori, már-már kezdtem belenyugodni a jelenlegi 100/100-ba, amit szinte mindig hozott. Viszont az elmúlt 1-2 hónapban az eddig tökéletesen működő és megbízható Digi folyamatosan szakadozik, lelassul. Van mikor csak percekre, van mikor 1-2 órára, van mikor fél napra. Most kezdek vele besokallni... Most is 7/8 Mbit a TopNET teljesítőképessége... kész vicc... A mobilnet gyorsabb

    A napokban tervezem náluk kicsapni a hisztit. Van valami jótanács?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák