Új hozzászólás Aktív témák

  • front3r

    őstag

    válasz wwenigma #34979 üzenetére

    Nem, az ember arra fizet elő, amit a képébe nyomnak, amúgy a vásárló megtévesztése lenne.(A kisbetűs rész esetén is!)
    Az más dolog, hogy a szerződésben ki van kötve, hogy mikor támadható a szolgáltató, így elkerülik azt, hogy ha nem pont annyi a sebesség, amennyi a reklámban szerepel, akkor ne kelljen kimenni az ügyfélhez minden kis szarért. Ha pl. a sebességem tartósan a garantált környékén lenne, és a szolgáltató nem lenne hajlandó foglalkozni a hibával, akkor bizony élhet a fogyasztó a jogával.

    De pont a DIGI-nél nem sokszor tapasztaltam problémát, és ha mondjuk a feltöltésem nem 200Mbit/s, hanem 100 napközben, akkor azért nem fogok telefont ragadni. Semmi olyat nem használok, ami megkövetelné a 200Mb-es sebességet. :)

    PS5, PSVR2 -  iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)

Új hozzászólás Aktív témák