Új hozzászólás Aktív témák

  • kasza blanka

    aktív tag

    válasz Attila 1 #28428 üzenetére

    akkor segítek egy kicsit.

    sajnos Digi is kezd furcsa dolgokat csinálni, pedig eddig nagyon meg voltam elégedve velük, megváltóként vártam őket anno, és a környéken elsőnek váltottam UPC-ről.

    szóval vártam, hogy végre engem is átállítsanak 80/25ről 200/50-re, de hiába. decemberben betelefonáltam, hogy hahó itt az év vége és még mindig 80: jó jó, folyamatban van, de ha januárban sem történne meg, akkor menjek be az ügyfélszolgálatra, mert ők közvetlen kapcsolatban állnak a szerelőkkel.

    hát nem történt meg januárban sem, ezért tegnap bementem személyesen, és mikor rákérdeztem a dologra, azt mondták: "a csomagváltás nem automatikus, kérni kell" - de hát mondom így lett hirdetve, ezt mondták decemberben telefonon is. erre megint megismételte kicsit flegmán, hogy értsem meg, a 80-ról 200ra módosítás nem automatikus, hanem kérni kell, és ő nem látja, hogy eddig bármikor is kértem volna. kérem most? ekkor már félve kérdeztem meg, hogy ugye nem kerül semmibe, és a csomag ára u.az? igen, de a váltást akkor is kérni kell. jó, akkor kérem :) - felvette a csomagmódosítási kérelmet, és majd hívnak a szerelők.

    szóval aki még mindig arra vár, hogy majd a digi jön és automatikusan átállítja a csomagot, az felejtse el, és menjen be az ügyfélszolgálatra.

    gondolom túlvállalták magukat ezzel az egésszel, és most már így kommunikálják. hány előfizető lehet, aki
    1. azt sem tudja, hogy a digi ilyet ígért, és az jár neki
    2. azt sem tudja, mi a különbség 80 és 200mbit/s között, és észre sem veszi
    3. várt december végéig jóhiszeműen azt gondolva, hogy így jártam, hogy hozzám érnek el utolsónak...aztán vár még azóta is.

Új hozzászólás Aktív témák