Új hozzászólás Aktív témák

  • spammer

    veterán

    válasz Gejza1981 #20482 üzenetére

    Ha hűséges előfizető voltam évekig, akkor miért érek én kevesebbet, mint egy új, ismeretlen ügyfél, ha továbbra is elkötelezem magam? Milyen idióta felfogás ez? Normális helyeken ez úgy van, hogy minél régebb óta vagy előfizető, annál több kedvezmény/lehetőség él számodra, de legalábbis semmivel sem kevesebb, mint egy új előfizetőnek. Aztán miért ne mehetnék más szolgáltatóhoz? Bármikor jöhet a konkurencia egy olyan ajánlattal, ami miatt megérheti váltani. Ahogy a DIGI is jött, amíg a Trékom meg a UPC pöffeszkedett. Semmi sem tart örökké, most a DIGI-nek megy a szekér, de nincs garancia arra, hogy ez mindig így is lesz, főleg, hogy nagyon nehezen/lassan tudnak csak terjeszkedni. Persze ez nem csak a DIGInél divat, sok degenerált szolgáltató is csak az új ügyfelekre hajt, meg az áruhiteles eladásokra a termékeknél, mert kell a statisztika, aztán hogy ki is lesz-e fizetve az a termék/szolgáltatás, és meddig marad náluk az ember, az meg már a jövő zenéje...

    „A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

Új hozzászólás Aktív témák