- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Windows 10
- OpenWRT topic
- Milyen routert?
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
IT café
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz wwenigma #45255 üzenetére
Khmm...
Én az ő elosztójuk és az én bekötésem között akartam velük kábelt cseréltetni.
És fogok is most már.
Lefényképezem, hogy milyen százéves vezeték van végighúzva, amúgy a fém cső mellett végig?
Egyébként felajánlottam, hogy az egész szükséges kábel mennyiséget akár meg is veszem, ha nem tudnak normális kábelt adni. -
veterán
válasz wwenigma #45414 üzenetére
Mitől lenne hülyeség?!
Egy 55"-os tévét bámulhatsz alig több mint egy méter távolságból 4K anyag esetén. Az aztán rohadt életszerű, hogy ilyen távolságból nézzél egy ekkora tévét. Ha meg már 3 Méter távolságból nézed akkor felnyomhatod a 4K-t az 55"-nál.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
M_AND_Ms
addikt
válasz wwenigma #45417 üzenetére
Azért arra elég sok rögzített és hitelesített eredmény van a világon, hogy ki mit képes látni egy adott távolságról. Ezek alapján vannak már olyan ismert tények, hogy mekkora az átlagos emberi szem felbontása: 1 ívperc - tehát két pontot akkor tudunk egymástól megkülönböztetni, ha nézőpontból a két pontra bocsátott egyenes szöge 1 ívperc, vagyis egy fok hatvanad része. Ez kb annyi tesz, hogy 1 méterről kb 0,3 mm távolságra lévő pontokat tudunk megkülönböztetni. (azt olvastam, hogy igen kitűnő szemű emberek, tökéletes fényviszonyoknál 0,5 ívperc felbontással is látnak.)
A tévé adott. Tudható, mekkora képátló és mekkora felbontás, ebből adódik, hogy milyen sűrűn vannak a képpontok. Tehát ránézés nélkül is tudható, hogy mi várható látás terén.
50" HD tv (1080x1920) -> kb 0,57mm a ponttávolság
50" UHD tv (3840x2160) -> kb 0,2mm a ponttávolság. (1 méterről már bőven nem lehet megkülönböztetni a pontokat)Ja és akkor még bejön egy olyan, hogy mekkora látószög, amit az emberi szem egyeben képes átfogni élményszerűen (tehát, nem az, hogy érzed, valami történik a látómeződ szélén) - erre is voltak vizsgálatok, persze már nem olyan egzakt módon, hiszen ez nem mérhető annyira számokkal. Mégis, a vizuális élményeket gyártó iparban (film, mozi, tv) alapul veszik ezt, tehát van olyan közelség aminél közelebbről nem érdemes nézni a képernyőt, mert azt túl nagy szögben lehetne csak átlátni. (viszont távolabb se, mert úgy csökken az élvezhetőség, túl távol kerül az élmény) Pl 50" HD tv (1080x1920) esetén ez a távolság kb 1,5 m
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Freezee
senior tag
válasz wwenigma #45572 üzenetére
Ezzel vitatkoznék, nekem a T sokat engedett igy kb 1500ft különbség lett köztük. Mondjuk én elötte közel 10 évig T-s voltam majd fél év Digi után most párhuzamosan futnak. Szóval megéri megpróbálni kulcszó hogy ne az alap fapad szolgáltatást kérd... Aztán volt már arra is példa hogy beintettek de ez ilyen... Bátraké a szerencse
-
expander
senior tag
válasz wwenigma #45572 üzenetére
csak hogy konkretabb legyen:
ha a upc oldalan beirom a cimet ezt dobja ki:
MIX Hiper L
TV + Internet + telefon rengeteg extrával
Digital Gold + HD mediabox/mediacard
120/10 Mbit/s sávszélesség
Nonstop S díjcsomagHavi díj ePackkel
5199 Ft/hó
24 hónapos határozott
idejű szerződéssela diginel, ami arban legkozelebb van ehhez (okos csomag): DigiTV, DigiNET 100 Pro, DigiTEL 200 5400Ft
ami nagyjabol stimmel is, nincs is vele gond, mert a mostani lakhelyhez kepest sokkal olcsobb mind2 ajanlat, csak erdeklodes szintjen erdekel, hogyha bemegyek az ugyfelszolgalathoz, akkor tudom mondjuk e aztmondani, hogy adjak olcsobban
-
-
tsteve
senior tag
válasz wwenigma #45684 üzenetére
ebben most egyetértünk... én pl maradok telekom-nál a kényelem miatt, de anyámék mennek flipre, nem rögzítenek ők semmit, sosem érdekelte őket a lehetőség... ezután sem fognak.. viszont egy 10-essel lesz olcsóbb nekik mint a Telekomnál lenne, s minimum egy ezressel kb. mint a diginél volt eddig ...
[ Szerkesztve ]
-
Doky1988
senior tag
válasz wwenigma #45736 üzenetére
Enyémbe is van ilyen lehetőség, be is van pipálva, vszínű vmiért mégsem :/ de csatorna keresésnél se találta meg automatikusba, pedig elvileg tudja. asszem 1080i/50 a default a beltéri. olyan koax elosztó létezik, hogy ugye bevan vezetve a digi, és 1 koax kábel van.tehát olyan elosztó létezik, hogy egyszerre menjen beltériről is + rendes koaxon is? tehát tv hátuljába bedugós t elosztóra gondolok + vennék egy rövid koaxot amit bedugnék a t elosztóba + beltéribe? és ugye bemeneti forrásnál állítanám.tehát egy t elosztó képes-e átvinni a jelet elosztó oldaláról beltéribe is?
ilyesmire gondolok:
[link][ Szerkesztve ]
DokY | www.zsolti.hu
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #45802 üzenetére
"Jelentsd csak fel, régi jó komcsi szokás, majd kihal egyszer."
Szerintem meg nem. Én azt gondolom, hogy ha x éve fizetek egy szolgáltatásért, akkor ne menjen már el hétvégenként a net és a tv rendszeresen (ahogy írták újabban tényleg ez van Szegeden), és ha erreföl ráadásul még be se tudom jelenteni a hibát, mert az ügyfélszolgálat mint olyan nem szolgálja ki az ügyfelet azzal, hogy felveszi, akkor ezeket igenis barackolja meg a hatóság. Ha maguktól képtelenek minőségi szolgáltatást nyújtani, akkor szükséges a külső motiváló tényező. Akkor lenne igazad, ha visszaélésszerűen, alaptalanul élne az ember panasszal. De megértem, hogy hozzád közelebb áll az, hogy egyszerűen némán tűröd, hogy kitoljanak veled, viszont meg kell értened hogy az emberek nagyobb része nem ilyen megalkuvó.
-
Pety
senior tag
válasz wwenigma #45804 üzenetére
Elég demagóg hozzáállásod van.
Ők egy szolgáltató.(pont)
Ha szarul csinálják akkor hagyj legyek már felháborodva,ja és a szolgáltatást előre kell fizetni nem utólag érdekes ez is.
Harmadik nem én választottam őket egyszerűen felvásárolták a tv network-öt,az üzleti stratégiájukat sem én határozom meg,hogy mennyiért adjanak egy szolgáltatás.
Egyébként azt el tudom fogadni,hogy mindenhol előfordulnak hibák de tegnap 34 percig nem tudtam BL döntőt nézni eléggé fel..szott,felhívni sem lehetett őket.
Nem volt kirívó hiba az elmúlt pár héten szaporodtak fel ezek a jelenségek üljek itthon és ne szóljak hátha maguktól elmúlnak a hibák
Ez olyan mintha elmész valahova enni és kihoznak egy rossz ehetetlen ételt de te nem szólsz megeszed kifizeted és hazamész és otthon motyogsz magadban,hogy de rossz volt ez......"A számítógéppel kitűnően megoldható minden olyan probléma, amely számítógép nélkül fel sem merülne"
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #45811 üzenetére
"Igen, erre van az ugyfelszolgalat, jelenteni."
Kicsit figyelj jobban. Írták, hogy az ügyfélszolgálatot nem lehetett elérni. Szerinted ebben az esetben hogyan kellett volna bejelenteni a hibát? Pont ez volt az egyik srác kiindulópontja, hogy az ügyfélszolgálat sem elérhető, és ezt akarja bejelenteni.
Véleményed szerint a nem elérhető ügyfélszolgálaton kellene bejelenteni hogy az ügyfélszolgálat nem elérhető? Vagdalkozás és hisztizés helyett gondolkozzál légyszi."Ha meg az ember fillerb****ó és ragaszkodik egy olcso szolgaltatashoz akkor legyen belátással."
Ez komoly? Tehát ha olcsóbb mint a konkurencia (bár nálam konkrétan nem) akkor már elfogadható, hogy rossz legyen? Sem az árakat, sem a költségeket nem mi fogyasztók határozzuk meg egyetlen szolgáltatónál sem. Ha az adott összegből nem tudnak kihozni egy használható szolgáltatást akkor az nem a mi hibánk. Ha nem megy akkor be kell fejzni.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #45813 üzenetére
"ugye azt nem komolyan mondod hogy pár embert erinto hiba miatt megszivatnál többszázezer masikat, akik gond és hiba nelkul hasznaljak a szolgaltatast"
Ez megint valami párhuzamos univerzumból jön? Milyen többszázezer másikat "szivatnék meg"? Mondjuk pláne én nem tudom mivel, de tényleg, ezt fejtsd már ki légyszi, mert tökre úgy érzem magam, mint aki kihagyott egy-két epizódot egy sorozatból és most nem tudja, hogy miről szól a sztori.
Bogyi007: "Ilyen esetben lehet írni e-mailben is és még a facebookos felület is működhet."
Oké, postai levelet is lehet nekik írni, vagy következő héten beballagni, de szerintem egy telekommunikációs cég ügyfélszolgálatánál alap, hogy el lehet érni őket telefonon. Persze gáz lvl_2, ha a saját maguk által üzemeltetett telefonvonalon nem lehet elérni őket. Ha mondjuk megy egy fontos meccs a tévében, és valakit ez érdekel, akkor annak nem nagy segítség, hogy majd a fb-on vagy e-mailben visszaválaszolnak, vagy esetleg megoldják a hibát. Olyankor - ilyen az emberi természet - valami azonnali válasz kell. De kisebb dolgok esetén persze működhet a mai és a fb.sityupityu: ismerem másik topikból a srácot, tudom milyen, nem húzom fel rajta magam.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #45830 üzenetére
Attól még előre számláznak.
De mondd már el, hogy mivel szívatja itt bárki a többieket, ha leírja, hogy nála rossz?
Egyébként a rossz kábelezés ritka gyenge volt: 1. Ennyi embernél rossz a kábelezés? 2. Az ügyfélszolgálat időnként azért elérhetetlen mert nálam rossz a kábelezés? 3. Ha így lenne (nem) akkor szerinted én kábeleztem?Flashget: az emberek döntő többsége szerintem azért egy április 20-án érkező csekket nem május 31-én fizet be.
"jogszabaly valtozas miatt nem lehet elore kifizettetni a szolgaltatast" értem én és biztos igazad is van ebben, de azért de facto ezt teszik azzal, hogy udvariasan mondjuk 40 nappal a határidő előtt kiküldik, hátha csak befizeted. Vagyis a gyakorlatukon nem változtattak semmit, kiküldik előre, csak rá van írva, hogy későbbi a határidő, hátha az emberek 70%-a nem olvassa el sorról sorra a számlát.[ Szerkesztve ]
-
Pety
senior tag
válasz wwenigma #45835 üzenetére
Nem fogjuk egymást meggyőzni.
Az hogy egy informatikai fórumon mennyien hőbörögnek egy szolgáltatóra szerintem nem mérvadó.
Hidd a feleségem nézte közben a facebookon is ment a hőbörgés.
Náluk nem lehetett mert egszerűen felhívhatatlanok voltak.
Barátokkal üzengettünk amikor voltak az akadozások,a város 4 különböző pontján lakunk mindenkinél szar volt.
Az egyik annyira felháborodott otthon és az irodájában is használja(ügyvéd egyébként)
azt mondta,hogy ennél rosszabb nem lehet úgyhogy megnézi a telekomot.
Tényleg nem értelek és nem is hiszem,hogy valójában ilyen vagy.
Itt véded az igazad ahelyett,hogy elgondolkodnál azon ők ezért kapnak pénzt nem jó szándékból csinálják.
Már csak azt tudom elképzelni ,hogy Te érdekelt lehetsz ennél a cégnél....
De azért megkérdezem és részemről lezártam a beszélgetést:
mit csináljunk akkor?"A számítógéppel kitűnően megoldható minden olyan probléma, amely számítógép nélkül fel sem merülne"
-
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #45849 üzenetére
"Jelentsétek be a hibát. Ennyi. A nélkül nem lesz kijavitva."
Tehát akkor visszaérkeztünk a kiindulópontunkhoz, a hiba idején nem volt elérhető a telefonos ügyfélszolgálat ahogy a srác írta. Abban úgy egyetértünk hogy így elég nehéz hívni őket.
Persze levelet is írhatott volna. Ha még visszaemlékszel, a konkrét helyzet egy bl döntő volt. Ugye abban is egyetértünk, hogy ha azt nem azonnali módon tudja bejelenteni (itt van szerepe a telefonnak), akkor annak kicsi az esélye, hogy azonnali bejelentés nélkül haladéktalanul elkezdjék kijavítani a hibát. Bl döntőt nézni ismétlésből pedig sokkal kevésbé érdekes, voltaképpen ez az élő közvetítés lényege.Tehát a probléma onnan indult, hogy nemcsak, hogy nem volt jó a szolgáltatás, hanem ezt a hibát bejelenteni sem lehetett mert nem vette fel az ügyfélszolgálat.
Az átmenni más szolgáltatóhoz kérdése hasonló. A fizetett szolgáltatást igénybe venni nem tudó, hibát bejelenteni nem tudó adott szombati napon élő meccset néző előfizető nem sokat tud kezdeni azzal, hogy jövő héten átmegy másik szolgáltatóhoz.
-
Bogyi007
veterán
válasz wwenigma #45849 üzenetére
Ott a pont! És a Diginél mégha van hűségidőd akkor sem megy rá a gatyád a felmondásra sem.
Ellenpontnak mind a Upc-től s a Telekomtól még a hűségidő lezárása sem egyszerü történet.
Tudnék mit mesélni...Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Hegyirabló
veterán
válasz wwenigma #45860 üzenetére
Akkor megerősítem. Bármilyen kisebb hiba esetén a telefonos ügyfélszolgálat átvált jobb esetben foglaltba, rosszabban a hívott szám nem elérhetőbe.
Egyébként ez volna, ami kisebb mértékben zavarna engem. Sokkal jobban zavar, hogy hazudnak. Hogy belehazudják a fülembe, hogy nálam van a hiba. Tíz önnél van a hiba hazugságból eddig nulla bizonyult valósnak.
Aquila non captat muscas.
-
Freezee
senior tag
válasz wwenigma #45867 üzenetére
Köszi, de kivételesen nem az EPG-vel van bajom illetve az is gond hogy sok csatornán nem korrekt, itt az prezentáltam hogy január óta nem csinálták meg a hibát úgy hogy többször bejelentettem.
ui.: ahh közben szerkesztetted , OK. Nem fordítok több energiát a DIGI-re majd ha elmegy még 1-2 sportműsor az "éterbe" akkor megteszem amit megkíván a haza. Addig sportra már Tcom-ot használok. Mostmár csak a jégkorong van abból is pár meccs. Majd szeptemberben indul a sportidőszak akkor visszatérek megnézem hogy állnak a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
alratar
addikt
válasz wwenigma #45895 üzenetére
Mivel dolgozok, így én este 18 után kapcsolom be a tv-t. Így abban az időszakban tuti.
Ugyan bejön néhány adó, de az is pillanatokra szét esik.Most pl. végig lapoztam néhány csatornán, és be se jött egy se.
Nincs jelAmikor bekötötték,a barom behúzott 4m kábelt a szobába, mikor 05-1m elég lett volna.
Egy helyen megtört, amit szigetelőszalaggal rögzítettem, majd a fölös cm--eket feltekertem. Ez lehet baj?10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
Flashget
félisten
válasz wwenigma #46253 üzenetére
Mielőtt elharapnád a torkom..lehet változott ez valamikor nem jegyzem meg, de az fix analóg szerződés van írva miközben CI+ lett kérve Digifilmre. Mutternak detto csak nála stb a régi tv miatt. Akkor még bármilyen DTV hibánál is 2500Ft volt a díj, mert nem reklamálhattál, hogy nem látod a HD csatikat ha analóg van ikszelve a papíron. Kivéve csak azokra volt 0 Ft amire előfizetett az ember HBO vagy Digifilm.
Realme GT Master Edition
-
jaroslav
aktív tag
válasz wwenigma #46347 üzenetére
Valóban réteg igény a Spíler (Premier Liga, meg az NHL), ahogy az összes többi csatorna is kivétel nélkül réteg igény.
A férfiak szeretik a focit, a jégkorongot... a csajok meg a FEM3-at ...a nyugdíjas Édesanyám pedig a Szulejmánt...a kis unokaöcsém meg a mese csatornát Ki, mit szeret!
De, nyilván mindegyik csatorna, kivétel nélkül réteg csatorna.
Én magam is szeretem a Digi szolgáltatását, de azért azt gondolom, hogy azt nem lehet elvitatni a T-től, hogy a Flip egy igen jó ár-érték arányú szolgáltatás, és egy ügyes húzás a T-től.
Azzal pedig csak a Flip minőségét garantálják, hogy csak a kiépített optikai és koax hálózatokon nyújtják a szolgáltatást (gondolom ezt nevezted kicsit sajátosan "szánalmas új feltételeknek")Elméleteket persze lehet gyártani, de egy biztos, akit ismerek és váltott Digi-ről Flip-re, azok közül mindenki maradéktalanul elégedett. Meg vannak elégedve a képminőséggel, a telefon hangminőségével nagyon, és a net gyakorlatilag folyamatosan hozza a maximális le és feltöltési sebességet.
Hozzáteszem én nem váltottam (bár elérhető a Flip), maradtam a Digi-nél.
De, butaság lenne azt mondani, hogy a Flip nem egy valós és ésszerűen szóba jöhető alternatíva...[ Szerkesztve ]
Amikor Bell feltalálta a telefont, már volt két nem fogadott hívása Chuck Norristól.
-
jaroslav
aktív tag
válasz wwenigma #46350 üzenetére
Minden nézőpont kérdése. Azok az ismerőseim, akik átmentek Flip-re, kivétel nélkül azt mondják, hogy ők szívesen aláírnának 2 év hűséget, mert jó árnak tartják a 4.000 Ft/hó-t és a húségben az is benne van, hogy 2 évig a T is garantálja ezt az igen kedvező árat. De, nekik nincs lehetősége a hűségre.
Ami az IPTV-t illeti, az tény, hogy a DVB-C most jobb minőségű, de az is tény, hogy az IPTV minősége sokkal jobb, mint azt én gondoltam volna, vagy mint amit olvastam az IPTV-ről.. Az pedig biztos, hogy a TV szolgáltatás is az internet alapú TV felé fog elmenni.
Sőt, szerintem a kereskedelmi típusú televíziósásnak, és a jelenlegi kábel TV szolgáltatásnak meg vannak számlálva, ha nem is a napjai, de az évei biztosan.
Véleményem szerint a sport, film, sorozat, fogyasztás terén az előfizetéses, internet alapú, reklám mentes, Netflix típusú szolgáltatásé a jövő.A BTW-t nem tudom honnan vetted
Én azt írtam, hogy a Spíler adja a Premier Ligát, és az NHL-t. Ez a foci és a jégkorong...[ Szerkesztve ]
Amikor Bell feltalálta a telefont, már volt két nem fogadott hívása Chuck Norristól.
-
jaroslav
aktív tag
válasz wwenigma #46451 üzenetére
Hát az tény, hogy azzal csökkent a potenciális Flip-re váltók száma, hogy csak a kiépített optikai és koax hálózatokra korlátozták a szolgáltatást, csak ott lehet új szerződéseket kötni.
Ahol viszont ki van építve az optikai vagy koax rendszer, ott továbbra sincs szerintem hűség.
Ott van hűség, ahol már megkötötték a szerződést, de csak 4K-s SIM-es "rásegítéssel" tudják biztosítani a beígért letöltési sebességet. Feltételezem, hogy ezeken a helyeken nem rentábilis a szolgáltatás, vagy veszélyezteti a 4K mobil szolgáltatás stabilitását. Természetesen lehet, hogy más az oka, hogy a Telekom kihátrált a 4K "rásegítéses" Flip szolgáltatásból.
Amikor Bell feltalálta a telefont, már volt két nem fogadott hívása Chuck Norristól.
-
Bogyi007
veterán
válasz wwenigma #46494 üzenetére
Bár még nem próbáltam, de szerintem a Smart Tv-k böngészőjébe a DigiOnline-t behozni valós alternatívát jelenthetne...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
mobbo
senior tag
válasz wwenigma #46494 üzenetére
köszi a választ,
olyasmi eszköz nincs ami iptv-t csinál? csomó iptv kliens van webos3 alatt,
ez esetleg járható út?
digionline is jó lenne csak nem magyar a másik ip ahol nézném, akkor megint csak vpn kellene, de egyre bonyolultabb lesz a dolog, félek nem lenne stabil
nas-hoz láttam tunert, csak nas-om nincs, shield tv van, de az elég zárt (kb csak plex servernek használom, szóval akár le is cserélhetem nas-ra)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Iqos cigaretta
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ukrajnai háború
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs