Új hozzászólás Aktív témák

  • próbakocka

    senior tag

    válasz #20221952 #49943 üzenetére

    Szeretném megérteni, hogy ha kb. ugyanezt a hibát megpróbáltam bejelenteni, akkor mért az a válasz jön, hogy menjek be settopboxért ügyfélszolgálatra?

    Egyrészt a settopbox úgy +300 forint végpontonként, hogy eddig működött a szolgáltatás.
    Nem akarok plusz távirányítót, ha eddig képes volt rá az összes TV a lakásban.
    Miért mondja az ügyfélszolgálatos emberke, hogy a kiszállás (egyébként számomra egyértelmű hiba esetén) 2500 Ft. Mire?
    Erre jön a válasz hogy csak az analóg adás működőképességét garantálják. Na oké, de két héttel ezelőttig minden működött. Akkor csak elbaszódott valami. És nem telibe rossz minden, csak adott frekvenciákon 0, azaz NULLA a jel.

    Tehát valóban nincsen semmilyen garancia a digitális adás működésére?
    Ha nem mennek egyes csatornák, valóban 2500 Ft saját költségen kell kihívnom a digi szerelőit?

    /// DS918plus + Chromecast 1/2/Ultra

Új hozzászólás Aktív témák