Új hozzászólás Aktív témák
-
gejzinho
csendes tag
Sziasztok,
Lassan 3 hete (egész pontosan január 7.-e a feladás dátuma) elküldtem írásban (levélben) a (Digi)műholdas szolgáltatást felmondó nyilatkozatomat( a honlapjukról letölthető hivatalos nyomtatvánnyal). Ebben 20.-val kértem a szolgáltatás megszüntetését.
Azóta erre semmilyen visszaigazolást, visszajelzést nem kaptam. A szolgáltatás (adás) sem szűnt meg..
Normális ez, magyarul ugyan papíron már megszűnt a szolgáltatás csak technikai, adminisztratív, átfutási okok miatt él még az adás tovább néhány napig(hétig), vagy egyszerűen csak ilyen tetű a cég hogy nem vesznek tudomást a levelemről, hátha 1-2 hónappal még le tudnak húzni?
Mondjuk mindegy, mert úgy érzem a január 20.-a utáni időszakra szóló nekem kiküldött csekkjeiket, számláikat már én sem fogom megkapni.. Ilyen ez a posta
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- PlayStation 5
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- DIGI internet
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...