Új hozzászólás Aktív témák
-
kavarc
aktív tag
válasz SzaboZE #44600 üzenetére
Szia!
A szervízbe vittem.
A hosszú hibalista "miatt" bekérték a központi szervízbe, másnap már ott volt.
Elég pofátlan a szervíz hozzáállása, hogy ennyi meg annyi nap, vagy munkanap alatt készen van, itt a fórumban is napokat max 1 hetet írnak, de ha gáz van, akkor ezt már hivatalosan nem vállalják.
A láma ügyfél meg vagy lenyeli, vagy elküldik a fenébe, ami szintén elég gusztustalan.
Az, hogy egy ilyen cég, de legalábbis a szerződött szervize 1 hónap alatt nem tud megjavítani valamit, az meg vicc kategória; még akkor is, ha consumer kategória. Ha meg ennyire letojják az otthoni ügyfelet, akkor meg lehetne acer árban, vagy azalatt adni a készülékeket, mert így "ez a felár" zéró tartalmat ér.
Nos ezért merült fel bennem a csere vagy visszafizetés gondolata. Persze nehogy azt hidd, hogy türelmetlen vagyok... csak azért mégis megfordult a fejemben, hogy ennyi idő alatt mennyi mindent meg lehet(ne) csinálni, ha akarják. A láma ügyfél felé nemhogy egy elnézéskérés, hanem egy statusupdate sem fért bele.
Elég szomorú.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A17 (2023) Gaming notebook - R7 7735HS 16GB RAM 512GB+ 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN
- Microsoft Surface Pro 7 2in1 (Billentyűzet + Ms Surface Pen)
- Csúcskategóriás Microsoft Surface Book 2 13" i7 16GB 512GBSSD GTX1050 VGA 4K TOUCH + Pencill
- Gamer - új Lenovo Legion Slim 5 - 16", 16GB RAM, 512GB NVMe, 6GB RTX 4050, 3 év gyári garancia
- Microsoft Surface Pro 9 + bill+pen + tokok+ Magyar gar+számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen