- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Milyen routert?
- OpenWRT topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
- eBay
- AliExpress tapasztalatok
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
kavarc
aktív tag
válasz SzaboZE #44600 üzenetére
Szia!
A szervízbe vittem.
A hosszú hibalista "miatt" bekérték a központi szervízbe, másnap már ott volt.
Elég pofátlan a szervíz hozzáállása, hogy ennyi meg annyi nap, vagy munkanap alatt készen van, itt a fórumban is napokat max 1 hetet írnak, de ha gáz van, akkor ezt már hivatalosan nem vállalják.
A láma ügyfél meg vagy lenyeli, vagy elküldik a fenébe, ami szintén elég gusztustalan.
Az, hogy egy ilyen cég, de legalábbis a szerződött szervize 1 hónap alatt nem tud megjavítani valamit, az meg vicc kategória; még akkor is, ha consumer kategória. Ha meg ennyire letojják az otthoni ügyfelet, akkor meg lehetne acer árban, vagy azalatt adni a készülékeket, mert így "ez a felár" zéró tartalmat ér.
Nos ezért merült fel bennem a csere vagy visszafizetés gondolata. Persze nehogy azt hidd, hogy türelmetlen vagyok... csak azért mégis megfordult a fejemben, hogy ennyi idő alatt mennyi mindent meg lehet(ne) csinálni, ha akarják. A láma ügyfél felé nemhogy egy elnézéskérés, hanem egy statusupdate sem fért bele.
Elég szomorú.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- ASUS Zenbook 14X UM5401QA-L7208W használt garanciás notebook
- ROG Strix G713QE 17.3" FHD IPS Ryzen 5 5600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar