-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #27338 üzenetére
Ezen mar en is gondolkoztam. Egyebkent itt meg megjegyzes. Idealis korulmenyek kozott jo lehet az olaj 30k km-re is. Ha ugy hasznalod az autot, hogy keves hideginditas, majd egyenletes, autopalya tempo, nagy mennyisegben, ahol nem tiporod agyon. Nincs nagy homersekletingadozas(mint az UK). Varos nuku, boltbajaras nuku. A varosi kozlekedes az autoval az olaj elettartamara is befolyassal van. Nem beszelve arrol, hogy az uj dieseleknel a dpf miatt az ilyesfajta hasznalatkor eleg szepen jut az uzemanyagbol is az olajba, ami egy ido utan nem tesz tul jot.
Don't Tread On Me
-
whited
addikt
-
hunderbörd
tag
válasz whitezo88 #27476 üzenetére
És az M43-as motor nem "gyenge" egy kicsit? Igaz, hogy írtam, hogy nem ez a fő szempont, de egy döglött lovat se szeretnék 320i nagyon csábít a sor6-tal, de ez már a nagyon maximum lenne, amit sztem megérné a városba...
@blackrulz: természetesen tisztában vagyok vele, hogy ennyi idősen a megbízhatóság alapja a jó előélet, igyekszem komolyan is venni és nem beleugrani egy olcsóbb, de bizonytalanba
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #29663 üzenetére
Latatlanban Oket ajanlom. Van fenyezo muhelye is a csokanak. Nekem kifogastalan munkat vegeztek a polirozassal, nagyon elegedett voltam. Amikor ott voltam, akkor egy Saab 95 kapott elso lokos+motorhazteto fenyezest, koszub rozsda eltavolitast/javitast, es egy mely polirozast.
Ha veletlenul rajuk irnal/telefonalnal legyszi kerdezd mar meg, hogy mennyi naluk egy elem fenyezese.(lokharito es motorhazteto)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #29708 üzenetére
Ez igy leirva is eleg sok anyagi raforditas. Ugye ahogy oregszik az auto, ugy jonnek elo ezek. Viszont ha egyszer megcsinaltatod, mar jo lesz, Teged biztosan kiszolgal.
Sajnos a varosi hasznalat, a rossz utminoseggel az e46 -nak nagy ellensege. Talan a legerzekenyebb futomuteren.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #29708 üzenetére
Dehogy rémálma... Annyit cseréltem már.... Te jó ég... Ez inkább már rutin munka E46-on mint az Xdrive-on a váltótartó bak vagy a E46 lengőkar szilentek stb... balos csonkállványt tudok adni
(#29691) blackrulz
Ezt kérlek fordítsd le úgy,hogy én is értsem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #29747 üzenetére
Na ez az.... Valami balek meg fogja venni..... Ezt nem használta mert Németből hozta be....
(#29748) KaiotEch
Az bele volt számolva.... 1M-ért odaadná de annyiért se mert mire a végére jutok a kocsinak annyi pénz idő energia,hogy nekem annyit nem biztos ,hogy ér....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #29812 üzenetére
Egyetertunk. Sajnos nap mint nap latok hasonlot. Mert lustak gyalogolni, es ugy vannak vele, hogy a mozgasserult helyek mindig uresek.
Egy gyoker itt kint (magyar-roman cigany) E60-as BMW-vel allandoan a mozgasserult helyre parkol. De ugy, hogy kettot foglal, nehogy bealljanak melle. Tipikus obrazil, latnatok az autojat, elsirnatok magatokat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #29890 üzenetére
A 8db porlaszto az megvan, de ebbe meg csak 1db turbo volt, nem? Vagy soronkent volt 1-1? Egy sima common rail diesel mozdony. Bar ezekkel nincs tapasztalatom, de en a vetel utan azzal kezdenek egy ilyen koru autonal, hogy turbo+porlasztok felujitas. Aztan lehet van mas lehetseges hibafaktor is az autoban, passz.
Egyebkent szerintem az osszes E38 mara mar penztemeto, es nem ugranek bele egyikbe sem.
Tudom, neki 740i volt. Mikor Nala voltam, akkor az is ott parkolt. Elmondta kb. 1000x, hogy biztos jol megy ez is, de ugyan annyi lova van, szoval azert az autopalyan meg elverne, a V8 az V8.
"ugye akihez vitted te is a kocsit és nem valami jól csinálta meg neked"
Ezt inkabb nem is kommentalom. Sok kart csinalt, sajnos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #29893 üzenetére
Eddig nem tudtam, bar ugye logikus is lehet akar V elrendezesnel. A vezetekek szerintem az osszes 7-ert erintik. Talan pont a dieselek allnak e teren a legjobban, leven ott azert nincs akkora ho, mint egy benzines V8-ban.
Csak akkor vallalnek be regi hetest, akar E65-ot is, ha autoszerelo lennek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #30054 üzenetére
Ejszaka mikor Mo. -ra ertunk, 1 fok volt. Kint Angliaban meg meg mindig 3-10 fok kozott van a homerseklet. Sot, mielott indultunk, 2 nappal elotte meg hajnalra fagyott, indulaskor meg 3 fok volt, es szakadt az eso.
H.Ezredes: Jah, hat tervben van egy jo autos kamera. Nyaron mar meglesz. Nagy elmeny, imadom, mert kint siman csinalod ezt konvojban, intelligensek a soforok.( kiv. az Audisok)
Az X6 az 200 folott kezdett elmaradni, addig azert maximum par metert vertem ra. Az S3 volt a legkemenyebb. Azzal nem birtam 240-ig....fej fej mellett mentunk, de nagyon durvan fustolt, szoval biztos az is huzva volt. 275-ot mentem akkor gps szerint(nem mertem tobbet tartosan, mert a telik 240-ig jok), es a kovetesi tavolsagbol akkor mentem el mellette. Szoval az is brutalisan ment. Csak bird tankolni....
Nyarim otthon var, elvileg ma jott meg. 4db friss, ropogos Continental SportContact 6, de visszatertem a gyari merethez.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#56573440
törölt tag
válasz whitezo88 #30084 üzenetére
az a baj hogy szerintem továbbra se az autó miatt hülyék az emberek, hanem mert hülyék. az meg vesz mindenfélét néha bimmert. máshor mást. tegnap valami koreai csoda este 11-kor az ecseri piac mellett lévő körforgóban gondolta úgy, hogy megmutatja a népnek hogy kell itt drifölni proffesszionálisul.
jó kis poros nyálkás út volt, rá is rántotta jani a kéziféket, csak elfelejtette valszeg közben a gombot is tartani, mert vissza már nem tudta nyomni, és szépen blokkoló kerekekkel szembe állt előttem... aztán feltolatott a cipősdobozával a körforgó közelére koppra hogy majd megfordul... akkor látta meg hogy mögöttem rendőr van félre is húzták szépen...
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #30143 üzenetére
A hűtőtartályom cserélve volt, (bontottra ugyan, de nem lóg, elvileg jó) Csövek is cserélve voltak, legalábbis amit meg tudtam nézni, az mind fényes. Gondolom nekem is egy tömítésnél gőzöl ki. Nem baj, tartok hátul egy liter vizet, aztán kiderítem hol engedi, és javítom.
Igazából a hőmérő nem ment középtől túl, pedig tegnap-tegnapelőtt ~150km-es szakaszon meg lett hajtva kicsit, kipróbálás végett. Mondjuk a motortető még 3óra múlva is vonzotta a kis pici legyeket...volt hőtermelés. -
nagyúr
válasz whitezo88 #30143 üzenetére
Látom most mindenkinek kiegyenlítőtartály gondja van. Nálam is múlt héten kellett cserélni, fájdalmas volt az a 12eFt az újért. Egyébként ahol a felső cső csatlakozik be, ott a műanyag 2 részből van préselve, és ott enged el. Természetesen nem lehet műanyagossal hegesztetni, mert a felső "kupak is rá van préselve". Bontottal nem érdemes amúgy foglalkozni, mert az se tart túl sokáig korából adódóan.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #30255 üzenetére
Ez csillapítja a difi mozgását,hogy ne verjen be. Gyakorlatilag már érezhető mikor sebességbe rakod. De indulásnál , tolatásnál terhelésváltásnál mindig. Nyilván ez azért attól is függ,h mennyire van szétszakadva illetve mennyire terheled.De most,hogy kicseréltem patent az egész nincs hang se rántás se koppanás.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #30054 üzenetére
Hehe, kerdesedre most tudok valaszolni. Mikor tegnap ejszaka erkeztunk, 1 fok volt. Nappal 8 a legmagasabb, es esik. Inkabb teli az ido, mint nyari.
A nyari gumik sem jottek meg, pedig azt irtak. Nincs meg nekik keszleten, vissza is mondtam, varok meg veluk, mert kozben elnezve a teszteket a Hankook fele Evo 2 -es is nagyon jol szerepel a teszteken. Tartossagra lennek kivancsi, mert nem jo, ha csak 20k km-et bir egy gumi. Es ebben a Conti eleg rossz.Don't Tread On Me
-
tibby74
csendes tag
válasz whitezo88 #31381 üzenetére
hell!nekem ezt trafóhibánál csinálta.Kocsin nem éreztem semmit,hibakódnál jött ki a 2-es hengernél a gond.
Trafócsere megoldotta(régin látható külsérelmi nyom is volt!) szedd ki nézd át hátha nálad is látszik,ha nem rakjátok gépre.
a másik gondoddal én is küzdök valszeg abs jeladó lesz!(volt pucolva akkor pár napig jó volt!)mostmár állandóan jelez.vettem jeladót de még nem cseréltem ki.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #31379 üzenetére
Szia sorstárs...
Igen, azzal jön, van hogy eltűnik, de visszajön. Illetve nekem amikor eltűntek a lámpák menetközben volt, hogy visszarugott a fékpedál(jellemzően 15-20km\h-nál, amikor kicsit volt a visszaadott jel kitöltési tényezője.) Nem is csodálom amugy, hogy tönkremegy, 16éve oda van téve és rohad mint állat csoda, hogy eddig bírta.A másik amit írtál szintén jelentkezett nálam is most. Csak nekem nem jön check engine lámpa, csak az EML. Elkezd rángatni a motor, meg olyan jó mély subarus hangja lesz tőle. mintha kihagyna henger, ujraindítás megoldja
Igazából egyik nap csinálta,tegnap előtt. Jól beszartam milehet, elmentem diagra, de az akkucsere miatt tele volt minden hibával. Üzemanyagszivattyú tesztje jó lett, de az alapjárati motor tesztnél nem adott ki hangot, szvsz azzal lehet van valami gond, mert az alapjárat néha hülyéskedik, ami amugy nagyon irritáló dolog. Gyuktótrafó hiba nem volt mentve érdekes módon,pedig szerintem azzal lesz a gond...Minden esetre most várok kicsit, jön e megint az EML hengeres hiba, ha jön hibakódolvasás>aztán amit kiír. Plusz mindenképp kitakarítom a DISA-t és szétlököm az alapjárati motort is, ha meg nem javul akkor cserélem is lefelé.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #31777 üzenetére
Ezekre nehéz választ adni, csak tippelgetni lehet így.
Gyujtótrafó hibát ELVILEG kiírja a diag, bár nekem pl nem írta ki...De általába ki szokta.
Ez az egyesben és R-ben lassan menős dolog lehet még kéttömegű is szerintem, de...
A motortartó bakokat is ellenőrizném, mert indulásnál lehet félrebillen és ettől van b zi hangja, az gyujtásszög hibát is tud okozni még az alapjáratot is felborítja időnként.
Az olajos dolog lehet szenzor, ha jó az olajszinted.Bár nekem olajszint hibát okozott szűrő is.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #31847 üzenetére
ez dízel 1.4 4 hengeres.
De rettenet fapados, ahogy mondod.
Kényelmetlen. olyan semmilyen,. mintha egy fa széken ülnék.
A bimmerbe legalább körbevesz az anyag. ényelmes, sportos, elegáns. Na ezt kell megfizetni azzal a 10liter omv100-assal ha kériSlussz poén, hogy ugyan azon az útvonalon mentem ezzel is, mint amivel az e46-tal járok, és kicsit már bántam a feszes sportfutóművet mert kicsit kényelmetlen pl itthon a ház előtti utcarész 30-al. Na hát ezzel 30al se lehetett rajta menni, mert össze vissza pattogtatta. Ehhez képest a blisteinnel álom rajta menni. Szóval még csak azt se lehet mondani, hogy magyar útra jójez., mert nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Bittorrent topik
- Futás, futópályák
- Elektromos autók - motorok
- Android másképp: Lineage OS és társai
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs