-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz tibby74 #27771 üzenetére
Nekem személyes tapasztalatom (évtizednél is hosszabb távra nyúló) csak a 5errel van. [link] Viliék nagyon értik a BMW világát, bátran merem őket ajánlani.
A topikban pedig H. Ezredes klubtársra esküsznek, Ő is hozzáértő, precíz szakember hírében áll, azonban nekem még nem volt szerencsém hozzá.
-
G.Norbi
újonc
válasz tibby74 #28513 üzenetére
Milyen hangja van? Kerregős? Szerintem érdemes lenne mérni egy olajnyomást. Nekem az e46 323 kerregett hidegen, én is vanos-ra gondoltam, majd kiderült, hogy egy olajnyomás szabályzó szelep volt a probléma okozója, természetesen csak azt követően miután a vanos felújítása megtörtént.
-
H.Ezredes
őstag
válasz tibby74 #28513 üzenetére
Ezek az N-es motorok nem kényesek a Vanos-ra magára... Nem szoktak beszarni.. Rengeteget csináltunk már ellenben minden más szar.... Írtam már róla elég sokszor képekkel is. Keress rá Én máshol keresném a hibát inkább.... Lehet csapágyas is simán általában kezdődő csapágy bajaik is szoktak már lenni.... főleg mikor a régi vezérlés műanyag láncvezetői törögetnek darabokra és az olajszűrőhöz kerülnek szépen eltömítik az olaj útját és akkor csapágy és egyéb baja lesz szépen a kocsinak.... A hengerfej alapból szar... Olyan vékonyak a szelepek szelepvezetők,hogy nagyon hamar kikopnak és főleg a Valvetronic rendszer nagyon érzékeny rá... lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek stb stb....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz tibby74 #28521 üzenetére
Bontott Vanos kereket tudok adni egyébként. Km mennyi a kocsiban ? Meg kinél van a kocsi ? Géppel nézte valaki ? Meg milyen géppel ha igen.
(#28522) BMW001
"gagyisodik minden" a 7-es is.... Én tapasztalom látom.... Az egész konstrukció egy szar.... De úgy általánosan. Nyilván én másként is látom mivel minden nap ezekkel a kocsikkal töltöm a napom nagyobb részét... Sajnos nem a minőségre mentek rá. Bár most az elmúlt 1-2 évben a minőségre való törekvés irányvonal lett.
(#28528) blackrulz
Ez fájt
(#28529) joamilestoné
Ezekről a motorokról írtam már elég sokszor
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
válasz tibby74 #30044 üzenetére
Akkor a víz is felforrna meg még 30 dolog lenne mellette. Utánaolvasva, sok helyen fellelhető, hogy sajnos attól, van hogy rövidtávon járok, és így csapódik le.
Amikor hosszabb távon megyek (legalábbis nemrég) pályáztam, miegymás, akkor ez kb eltűnik.
(#30046) H.Ezredes: Köszönöm szépen a válaszodat!
[ Szerkesztve ]
-
Mózes1
csendes tag
válasz tibby74 #30692 üzenetére
Vegre aki tud valaszolni .. koszonom
sikerult ma kideriteni mi a problema
megragadt a generator teljesen
ugyhogy generator csere plusz 2 gorgoa válasz___az értelmesség tükre.. néma gyereknek az anyja se érti a szavát... mozes19851213@gmail.com ——Ha ide irsz uzenetet akkor megkapom hamarabb
-
-
brickm
őstag
válasz tibby74 #31393 üzenetére
jh,de nem adok 56ezret MOST egy szenzorért, pláne hogy kettő kell és még más is.
B-L-A-C-K
Én odaadnám neked annyiért
Hát ha kombi kell, és nem zavarnak amiket írtam neked tökéletes lehet. Azt mondjuk mindenképp kérdezd meg(mert nincs a leírásban) hogy a levegőcsövek, szűrők mifélék, mikor voltak cserélve. Mivel a sasch gátlókat kiírta gondolom neki se mindegy, hogy noname cucc van a kocsiban, vagy valami márkás, ennek fényében nekem furi, hogy nincs kiírva milyen gyertya, milyen olaj, milyen szűrő került a kocsiba és mikor. Fékrendszert sem elemzi pillanatra sem. Akkumlátorról sem esik szó, hogy mikori, milyen fajta. Csak azért mondom mert ebbe konkrétan én beleszaladtam. Nem gondoltam volna(magamból kiindulva), hogy valaki a gyári akkut benne hagyja a kocsiban(99óta) így nem is kérdeztem rá mi van vele. belenéztem bmw logós király.Elhoztam, másnap megállt a kocsi alattam>>2x. szóval érdemes ezekkel számolni. Kerékcsapágy toronycsapágy stb. ÉS mindezt élő szóban, mert a nekiszegezett kérdés a legbiztosabb, ha nem tudja egyből mit vett bele, akkor az kétséges.Ha ezek elhanyagolt dolgok benne, akkor az 1M6-ra számolj még vagy 150-200-at sztem. olajcsere, szűrők cseréje, akkucsere, levegőcsövek, olajcsövek, féktárcsa, fékbetét szett, plusz ha nem magadnak teszed fel munkadíj. és 2-3 napig állhat a kocsi. Szerelgetés közbe ha elfárad még 1-2 cucc a kocsiban, látod elég egy abs szenzornak beletörni, 20-50-100ezres tételek is lehetnek.
-
brickm
őstag
válasz tibby74 #31400 üzenetére
De nekem mindkettő sz r. Kezdte a jobb, kiállt kipörg+abs hibára, de időnként megavult. Majd jött a km óra leesése is. Az meg egyértelműen a bal hibája. Most kiszedtem a jobbot(vagyis kivéstem) a diag hozza a balt még, de nem láttam értelmét azt is szétverni mert egyelőre többet jó, mint nem. Így párat kell vennem.
elvileg nekem is lesz 50%kedvezményem, de még akkor is 50 a kettő, VISZONT AMI REMEK HÍR!! előbb kaptam mailt, lesz klíma kompresszorom tuti jó, garanciás 15EZERÉRT!!! itthon 40-ért akartak adni, vagy 15ért zsákbamacskát. BestBuy, feldobta a napom.komolyan.B-L-A-C-K
1M3-1M4 amugy.CharlieDrop
Ismerős kölke (frissen lízingelte épp) kórházból kifele végig ordított, de tényleg ordított, fülsükteítően. Betette a bimmerbe azt a kölök elhallgatott. még rendesen méregette belül, mi a helyzet
[ Szerkesztve ]
-
nolika
aktív tag
válasz tibby74 #34327 üzenetére
N42B20 motor, igazából éves ellenőrzésre szeretném elvinni.
Lássa egy szakember is.Amúgy meg felkeményedett a futóművem, szerintem néhány elemet ki kellene cserélni, mert már a tükör remeg kisebb kátyúkon.
Meg van 1-2 marhaságom, amire mondhatna valamit, pl 1800-2300-as fordulatszámon az óracsoport mögül idegesítő fémes rezonancia hang van. Főleg mínusz fokokban.