-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
unclefucka
senior tag
válasz chess001 #46713 üzenetére
Köszi, valóban van.
Az természetes, hogy az M3-ra való eltérő 17-es felniknek más az ET száma, mint a "simákra" való? Gondolom a fékek miatt.Az meg furcsa, hogy hátra 245-ös gumi való, pedig a 225-nek 255-ös a váltója 17-en, alapból.
(De tényleg ez a gyári ajánlás.)[ Szerkesztve ]
Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.
-
ludsimon
veterán
válasz chess001 #47195 üzenetére
Ha kell az M5 erzes akkor az 540i t szokták ajánlani, viszont nem X2 a szervizkoltseg.
M5 nel mar en is el gondolkodok kell-e, ezert kötöttem kompromisszumot, egy M packet nélküli 540i, lehetőleg vanos nélküli motorral. Kisebb szoporoller.
Autómata vagy manuális az mar reszletkerdes, mindkettőnek megvan a feelingje, felváltva vezetek automatát es manuális autot is es mindegyiknek megvan az elonye es mas erzes. Oszinten az automata kényelmesebb szamomra, a manual viszont jobban illik ehhez az autóhoz es ferfiasabb is váltogatni. De elfogadnam ha automataban találnánk csak jo allapotut.Megis mitol nem lenne ikon vagy mitol ikon egy kocsi?
Kinek mi.
Ez nem "csak" egy 6 hengeres auto, V8 es talan az egyik legmegbízhatóbb apróbb tipushibakat leszámítva, műanyag vizpumpahaz, abs panel elolvadas, vanos lancfeszito es lánc problémák, stb.
Jol korbe kell jarni a temat es ha olyat vesz az ember, talan az egyik legfenntarthatobb V8 ami nem viszi talicskaszamra a tizeseket.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz chess001 #47198 üzenetére
A 3 mar elavult belul elegge, persze vannak jol felszereltek, de az meg majdnem ott van mintha vennék egy 5ost.
En is gondolkodtam sokaig 330d n.
De ott meg tobb szopó van. Turbo, befecskendezorendszer is ott van.
330i n gondolkodok meg ha talalok nem tul puritán belsejut. Az 5 os a felszereltsége miatt jon be leginkább.Csunya a facelift elotti, mert nincs benne angel eyes?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz chess001 #47202 üzenetére
A befecskendezo es a turbo akkor is kopó fogyó alkatrész akármit csinálunk.
En nem mennek sokat, evi 6000-8000km, megorulnek nalam fosna ossze magat a befecskendezo meg a turbo.
Semmi ertelme nekem dízelt vennem.
330i es talan kategira. De a v8 hang miatt nekem nagy álmom egy 540i.
Tudom, hogy baromira nem racionális döntés.
De próbálom enyhíteni azzal, hogy olyan konstukciot veszek amibol kimaradtak a problémás es költséges dolgok. Akkor max csak vezérmulanc cseres lesz, esetleg kuplung ha a veget jarja. Meg a szokasos fogyó alkatrészek.
Futómű, gombcsuklok, lakatolas, stb.
Meg mindig lesz valami apro dolog azt mar hallottam egy tulajtól.sose lesz tokeletes, mindig valamit csinalni kell.Na meg persze az elso az lesz, hogy gyári 16 os felniket veszek ra (ha nem olyannal veszem, de olyannal szándékozom, mert akkor a futomuve is annak megkimeltebb).
Szoval probalok a racionális fejemmel egy irracionális autot venni, amit racionálisan tartok fenn. Remelem ertheto a logikam.
Es nem fillerbaszoskodasra gondolok, meg nem csoveskednek gyári alkatreszeken. Csak amitol lehet, megkimelem magam es Magyar útra 'tervezem'.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz chess001 #47213 üzenetére
Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy hajszál hijján vettem egy 2012-es Swift Sportot...
Nem lenézés miatt kell nekem az 540i...
Szimplán nem férek el méreteimből adódóan (186 cm, 93kg, de csak 1 éve kondizok, szóval bőven leszek 105 kg pár év múlva..) a Swiftben és kell egy kényelmes autó, amiben be merem vállalni a tengerpartot 2-3 pihenővel.
Ha pedig már ott tartok hogy sportos autó és kényelmes, ekkor jött képbe a V8, régi nagy szerelmem és álmom.. Na meg a hangja.KAMELOT:
Ezen az oldalon kívül még milyen oldalakat tudsz ajánlani ahol érdemes szétnézni, ha 540i-t szeretnék?
Mobile-de-t ismerem, ezt nem ismertem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
veterán
válasz chess001 #47213 üzenetére
Dede, nagyon-nagyon sok köze van hozzá az egész világon. Erre épül az autóipar (és még sok más iparág is).
A swifteket szerintem ne itt sztárold, ez BMW topic. A swift topicban lehet anyázni a BMW-ket, de itt nem ajnározzuk azt a "japán" szart, még kiröhögnek
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
ludsimon
veterán
válasz chess001 #47223 üzenetére
"Annyira jó alap, hogy kicsit reszelve M3-at is megeszi pályán."
Erre csak így zárásképp itthagyok ennyit.
Swift Sport vs 400lóerős TT RS mögött.
A Swift Sport: 143 Le, 900 Kg
Audiból ugyanez a látvány, össszevágva a két videó
én csak azt mondom: AztaQva mit megy a Swift Sport!Egyáltalán nem egy kategória a kettő, mégis amit azért a pénzért tud a Swift Sport, ha annyi pénzből kéne sportautót a BMW-nek, vagy bármelyik prémium márkának kigazdálkodni megnézném elérné-e LEGALÁBB a Swift Sport szintjét.
Píszundefined
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #47268 üzenetére
Rákerestem, elég durva dolog, volt egy tag, aki már individuálba beépítette, de ugrott is a forgalmija: ellenőrzéskor a rendőr kivette, mert egyszer működik aztán nem...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
válasz chess001 #47320 üzenetére
Közöm nincs hozzá, csak leírtam miért tűnt el. Szabályzatba benne van, hirdetni csak a megfelelő helyen, vagy ahol külön engedélyezve van. Ha jól tudom van ilyen topik.
Ahogy íród úgy szerintem rendben van.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #47453 üzenetére
Tojok ra, mit gondolsz. Foglalkozz a magad dolgaval, nem teged kerdeztelek.
Feltem beirni a topicba megint, tenyleg hiba volt. Vagyis nem... Volt 2 hozzaszolo, akikre mondjuk kivancsi voltam.
(#47455) chess001 : Aki egy regi, leharcolt, agyonmoddolt, undorito Compact -al villog egy BMW -s forumon, ahelyett, hogy elbujna a fold ala, azt hivnam tok idiotanak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
ittakary
nagyúr
válasz chess001 #47475 üzenetére
na örülök, hogy végre számosítani tudtam, hogy nem szabad komolyan venni téged, mert gondolkodás és háttértudás nélkül csapkodod a billentyűzetet... felét sem éri, LOL
-
válasz chess001 #47481 üzenetére
Most arról a KSHról beszélsz aki nem számolja a létminimumot mert ciki hogy sokak bére nem éri el? Vagy aki szerinte az átlagbér 1100€ körül van - csak elfelejtettek szólni közel 5 millió embernek róla h ez bruttó? Vagy aki szerint a évről évre jobban élünk és közelítünk az EU átlaghoz csak éppen míg az EU átlag min 1 alakalommal megy nyaralni addig itthon a háztartások bő fele egy váratlan kiadást sem engedhet meg magának nem hogy nyaralást?
Kérdezz nyugodtan szívesen segítünkhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz chess001 #47483 üzenetére
Mero feltetelezes mind amit irsz, az a baj. Spec eveken keresztul voltam it tamogato a szegedi kshnal - meg ha ezzel egyutt sem erzem magam hozzaertonek. Ugyanakkor ha sokan vannak veled ellentetes velemenyen akkor velhetoen nem a mindenki mas a hulye. Csak egy pelda: az m szeria kult auto. Aki megveszi nyer rajta. Plane ha nem is hasznalja - akkor meg olyan sok rakoltenivalo sincs pluszban.
De ennek nem itt a helye szoval písz end frí Tibet!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #47483 üzenetére
HVG-s befektetés, kicsit hosszabb, mint egy bejegyzés még ez sem teljes, így lesz pénz kifizetni Ezredes ingyenreklámját a topicban!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
válasz chess001 #47487 üzenetére
Nem akartalak szakmailag kétségbe vonni, mert te is azzal dolgozol ami van. De ez olyan mint Kína esete amikor mindenki tudja hogy kozmetikázza a jelentéseket , csak azt nem hogy mennyire - ennek ellenére nincs más.
Az M széria (nem a packet hanem a valódi M) pedig kult autó és jó befektetés mert mindig van olyan rajongó aki akarja. Ilyen az OFF autó is ami egy határ szar mindennapi használatra de akkor is a csillagokban van az ára.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #47487 üzenetére
Szerintem lehet egy M auto befektetes, minden tovabbi nelkul, csak nagyon oda kell figyelni hogy milyen tipust milyen allapotban vesz az ember es mikor.
Es persze az autoba torteni befektetes az nem az atlagember jatszotere. Olyanoknak valo akiknek van mar egy csomo penze masban, bankban, reszvenyben, ingatlanban, es ezek melle keres olyasmit ami kicsit mas mint a hagyomanyos befektetesi eszkozok. Ez inkabb hobbi SZVSZ mint befektetesi tevekenyseg, aminek van egy kellemes mellekhatasa is.Van egy kollegam, aki peldaul Porschekat gyujt, van neki vagy 3-4, es nagyon otthon van abban hogy mit erdemes es milyen allapotban megvenni. Par eve vett egy 911 Turbot, az utolso leghuteses szeriabol, eredeti allapotban, toresmentesen, keves kilometerrel. 100e euro korul volt az ara akkor, azota az ilyen autok 3-400e korul mennek, es folyamatosan emelkedik az aruk...
Egy E46 M3 CSL is lehet peldaul ilyen befektetes, de akar egy nagyon jo allapotban levo E60 M5 is, persze nagysagrendileg kisebb penzekkel, bar a jo allapotu CSL-ek boven 100e felett mennek ma már.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #47545 üzenetére
Kezdjük azzal, hogy a elektromos kocsiknak városban van értelme kis távokra. Ennyit meg ez a kocsi nem ér.
Bőr: előzőekhez csatlakozom. Ha lehet profikkal csináltasd meg, évente 2x annyit megér. Én is rájuk hagyom. Szépen megcsinálnak mindent.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #47545 üzenetére
Hogy 0-100ban jobb a Tesla az nem meglepetes, eleve 2wd-4wd, nyilvan az utobbi jobban gyorsul. 0-100-0-at nem tudom miert a Tesla nyerte, amikor az M3 tobb autonyival hamarabb allt meg.
A koridoben meg egy kozepes sofornel megint nagyon szamit hogy egy semlegesre hangolt 4wd vagy sportos 2wd. Raadasul az M3nal MDM modban ment, ami nyilvan lefogja a koridot. Ettol fuggetlenul lehet hogy egy profinal is a Tesla a gyorsabb, foleg egy ilyen rovid palyan.
Nürburgringen szerinten siman elverne a BMW.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #48156 üzenetére
Mit gondolsz a vga ventije miért pörög még a terhelés után egy ideig?! Azért, hogy lehűtse. Ugyan ez a helyzet itt is csak itt ezt nem alkalmazzák.
Haverpmnak 335i van. Amikor múltkor megállt nálam még 5 percig hagyta menni. Valakik tudják, de az emberek 90% sajnos nem, mert azt mondják hitelt adnak veszünk másikat.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
-
Drago1
tag
-
FIREBLADE78
addikt
-
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz chess001 #49207 üzenetére
Model 3-t mutattam ami mind gyorsulasban mind fekezesnel elverzett.
Amúgy a legnagyobb problémám ezzel az egész elektromos autó történettel hogy csak azok az emberek sztárolják akik nem potenciális autóvásárlók milyen érdekes azok akik autót akarnak venni egyelőre értelmesen gondolkoznak mivel az elektromos autók eladási a számai 1 % körül vannak.
Tök jó amikor valaki azt mondja hogy nekem ez kéne meg majd ilyet akarok közbe fényévekre van attól hogy megvegyen egy ilyen kategóriájú autót.
Akinek megvan pénzre annak a nagy része értelmesen tud gondolkozni és rájön hogy maximum második autónak jó mert nagyon drága és nagyon nagy kompromisszumokat kell hozni.
Azt majd ne felejtsük már el mikor azt mondjuk hogy jó mert nincs fenntartási költsége tankolni se kell csak egy ilyen Teslanak A casco és kötelező biztosítása meghaladhatja az 1 millió Ft-ot
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Sorozatok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Politika
- Linux - haladóknak
- Nintendo Switch
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen