-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
Nekem is ez a típus van. Pont a forma fogott meg. 2004-es fl. változat, már N46-os motor módosított vezérléssel. N42-nél max. 80-100 e. km-nél kötelező a vezérlés csere, ami maszekba 50 e. + anyag, amúgy minimum duplája. A másik nagyobb tétel a szelepszár szimering csere a magasabb olajfogyasztás miatt. A gyári adat szerint 0.7l/1000 km még elfogadható. Van, akit ez zavar és belevág egy 130-150 ezres kiadásba. Ha valós ez a km. és a megkímélt állapot, nem jársz rosszabbul, mint bármelyik más BMW-vel vagy egyéb típussal. Nagyon jól vezethető, 1-2 személlyel fürge kis autó. Nagyon megterhelve már hiányoznak a pacik. [kép]
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen