- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Rhino666 #42799 üzenetére
X5 höz képest "csak" 4 személyes a csapott hátsó miatt elég szar hátrafelé a kiilátás nekem egy E70 jobban bejön.... E70 / E71 műszakilag ugyan az de az E70 használhatóbb a mindennapokban
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Rhino666
őstag
3.0 d tuti kevés, néha még az X3 alá is kevésnek érzem... 3.5 d a legkisebb, amit megvennék. Az utóbbi egy évben nem volt, hogy 5-en ültek volna az X3-ban (talán egyszer?), nem embernek való a hátul közép. Az meg, hogy hátul hogy férnek el... Hát én a bal elsőben fogok ülni, az biztos...
Valamit nagyon rosszul csinálok, mert nekem sem a parkolóban, sem a garázsban nem fér el az X3. Költözés is van láthatáron, szóval majd olyan házat vadászok ahol van 4x6-os garázs.
Az meg hogy hátrafelé rossz a kilátás... Szerencsére többet megyek előre.
Szerk: ezt szemeltem ki...
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
BeZol
őstag
válasz Rhino666 #42804 üzenetére
Én 330d tulajként lehagytam az x6 m50d-t autópályán gyorsulva, szóval egy 30d-t egy sima 120d-320d-520d talán még le is hagy, a 35d-vel pedig végig a fenekedben lesznek, de számottevően azokat sem fogod lehagyni.
Nehéz vas, nagy légellenállás, funkcionalitás gyatra, soha nem vennék x6-ost , de ha tenném, 35d alá nem adnám, és azonnal vinném chipeltetni 340 lóerő körülre. -
MPowerPH
félisten
Kifossa az agyam az auto... idrive vegig full olajat ir. Ugye a CeraTec utan kell tolteni, mert az eltunik, amikor rendesen beepul, ami 600ml. Mikor elindultam, nem volt maxon, cserenel nem lett fullra toltve. Ideerven minimumon volt az olaj. Beleontottem olyan 800ml -t, maxon volt, hidegen. Tegnap megalltunk etteremben, 1h30m utan ellenoriztem az olajat, es kicsit minimum folott volt. Raontottem a maradek 200ml -t... Porgetem, sokat padlozom, de furcsallanam hogy eszi az olajat.
Reggel nezem a szintet, es max folott van. Nem ugy van, hogy melegen kell nezni az olajszintet?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #42808 üzenetére
Totalcaron olvastam olajdokit, es ott azt irta, hogy kozel uzemmeleg allapotban kell ellenorizni.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #42809 üzenetére
Hm, majd Ezredes elmondja De az üzemmeleget még nem láttam. Ugye nyugalmi állapotban van cserélve az olaj is, nem üzemmelegben. Amikor betöltöd látni a nívón meddig van, ahogy bemelegszik, kicsit változik a viszkozitása és sokkal nagyobb szintet tud mutatni.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #42810 üzenetére
Nekem melegen kevesebbet mutatott. Lehet nem eleg masfel ora, hogy visszafollyon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #42813 üzenetére
Miért kétled ???? Nálam is jött mögöttem egy F16 M50D pályán olyan 110 ről indultunk nem közeledett rám de ilyen 170-180 körül elkezdett lemaradni.... Ezt 2x egymás után eljátszottuk ~230-ig utána elengedtem és akkor néztem,hogy ott virít a kipuffogó a felirat minden.... BeZol autóját én szervizelem és tudom,hogy megy... Bár mielőtt hozzám került épp a kuplung félszar volt a DPF is el volt dugulva meg az egész autóra ráfért pár dolog cseréje de utána nagyon nagyon ment önmagához képest is.... G power box van rajta ( mondjuk mondtam,hogy azt kivenném és rendes remapot adnék ) Szóval hiába az 50D motor elviszi a súly meg a nagy bódé...
(#42811) BMW001
Melegen kell nézni a valós szintet.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #42816 üzenetére
Mivel az enyém úgy megy mint az E92 N57 30D így a gyári 30D is elveri.... sőt még az M57 30D is elveri... E60- alapból nem fogja de egy 3-as 30D igen.... egy E70 71 X5-X6 35D-vel egy E60 30D simán megy.... Egy 3-as meg elveri mint a szart... Egy X6 30D 0-200 33s egy E90 320D ( 184le ) 35s
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #42816 üzenetére
Meg gondolj bele, 1500-1800kg-os 1-3-5ös széria 20d motorral megy kis légellenállással a bő 2.2tonna és bazi nagy légellenállás ellen. Az 30d motorral tudja, amit kisebb kocsi 20d-vel. Lehet, hogy lehelettel gyorsabb lesz az x6 gyorsulása (nagyobb sebességhez közeledve biztos rosszabb), de nem lesz olyan erőfölény abban a 30d x6-ban, hogy körbeautózz vagy levakarj magadról egy 20d-t. Nem hiába alapmotor az a 30d. Úgy csak kicsivel nyújt többet, mint egy A-ból B-be kocsi
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #42820 üzenetére
Ne vedd biztosra. A tömeg, motor is fontos, de az abroncson, reakcióidőn (indulás, váltás) is nagyon sok múlik ilyen erőnél már.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #42820 üzenetére
Nyomta ne aggódj
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Cool Face
aktív tag
Sziasztok! Gondoltam futok itt is egy kört hátha találkozott már valaki hasonló hibával. 2014 F20 114i-m check engine lámpája körülbelül 2 hónapja bevillant Gyors hibakód olvasás után tömérdek hibát jelzett (lsd. kép) a 2.-es diagnosztikai lambdaszodáról.Kép jobb minőségben
Elvittem egy hivatalos BMW és egy márkafüggetlen szervizbe biztos ami biztos alapon nézzék meg, hogy tényleg ez-e a gond, mivel nem olcsó dolog a cseréje. Mind a két szerviz arra a következtetésre jutott, hogy tényleg a szonda a rossz. Kicseréltem egy VEMO-ra, majd úgy 2 hét és ~700-800 km után ismét bejött a CEL ugyan úgy 2.-es szonda hibájával viszont most már csak egy kóddal mégpedig a P013E-vel. Kép jobb minőségben
Korábban, csere előtt 10km-t nem tudtam úgy megtenni hibakód törlése után, hogy ne jött volna vissza. A kérdésem az lenne, hogy létezik az, hogy megint a 2.-es szonda a probléma vagy valami más okozhatja a gondot? Esetleg cseréljem ki az 1.-es szondát? Mit tanácsoltok ilyen esetben?[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
válasz molnarpeter #42500 üzenetére
Igazad lett, elvittem a BMW-be és a múltkori műszaki nem lett jól beírva vagy valami, és azzal kapcsolatban kellett programozniuk.
Ha már bevittem a kocsit, kértem tőlük egy állapotfelmérést.
Azt írja, hogy a fék betét elöl hátul 10 mm. Ez mit jelent? Hány km-ig lehet jó még? (vagy féktárcsára gondolnak itt?)
Ugyancsak ez lenne a kérdésem a nyári guminál ami 5 mm, az hány mm-ig használható?Amit még felírtak: váltótól olajfolyás kihajtástól.
Azt mondták erre, hogy váltófelújítással lehet orvosolni, de semmit nem mondtak, hogy most azonnal vagy ráér, meg hogy mennyibe kerül egy ilyen procedúra? (manuális váltóról van szó)
-
Möhe
addikt
Nekem a gyerek rendre akkor mondja: “apa gyorsaan!” Amikor a párom is benn van a kocsiban (már egy gyors parkolási Y-nál is behány a kocsiba) , gondolhatod. Persze megpöckölöm 50-es tempóban 3.ban, aztán jön a lebaxás jobb1-ből,hogy hagyd abba, hátulról meg nevet a kölök hogy mégecccer!
És nem kóstoltak be hetek óta, pedig most még nem is rakom vissza a harázsba, használom heti szinten többször is.
-
whitezo88
nagyúr
Mi ez a trutymó és hogy lehet eltüntetni? Nemrég hoztam el a külső pofozás után az autót, ezek új (bontott) ajtók mert a régiek rohadtak körbe. Nem tudom ez ott volt vagy valamivel lemosták és attól lett ilyen de gusztustalan. [link]
-
H.Ezredes
őstag
Csináltam a 25D-nek egy kis albumot [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
steven84
tag
-
CharlieDrop
veterán
Bakker, örültem, hogy milyen jó a fogyasztásom, a kompi 6.5-öt mutatott, erre belement 49,13 liter 653 km-re. Ez 7.5 akárhogy is számolom....
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Rhino666
őstag
Az M50d azért 5.3s alatt van 100-on és a légellenállása is 0.3 körüli. Ehhez képest a 330d 7.2s, azt még a pöckölt E83 X3-mam is lehagyja. Pályán 180 körül még bőven érezhető a padlógáz, ehhez képest még arányokat nézve is erősebb egy X6 3.5 D, nem igazán hiszem hogy lomhább volna a féltéglámnál...
Egyébként meg pályán 50 letolt autóra jut valaki aki engem is letol (tahó BMW-s módjára kisajátítom a belső sávot ), 150es tempomatom fölött már csak az megy, akinek túl olcsó a csekk...
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
malacka87
senior tag
Ejj sajnos kell egy új olajpumpa takarítás ellenére. Alapjáraton egyből jön a pressure üzenet. Szűrő 1000 km alatt tiszta ganyés.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
H.Ezredes
őstag
válasz Rhino666 #42832 üzenetére
Pályán nagyon ritkán számít 0-100..... Egyébként is egy kocsi teljesítményét nem a 0-100 mutatja meg hanem a 100-200.... Én is minden gond nélkül elmentem az F16 M50D-nek pályán.... 381Le/740Nm mind hiába mert 2,2 tonna felett van és mondhatod ,hogy 0,3-as légellenállás akkor is egy szar..... Nagyon megfogja a nagy bódé a nagy súly és az összkerék.... 150-nél már abszolút hátrány az összekerék... M50D-vel lámpánál lehet jampiskodni de pályán bevérzik a szeme.... És az X3 jóval kisssebb és "csak" 1800kg míg X5- X6-ok 300-350kg-al nehezebbek az X3-nál és jóval nagyobbak ezt ne felejtsd el
(#42831) CharlieDrop
Nálam is kevesebbet ír mindig....
E90-91-92-93
348X30mm nagy fék. Gyári tárcsa lyuggatva
BMW001 neked is anno a 35D-re ilyet akartam felrakni ezzel így nem lett volna soha gondod...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Rhino666
őstag
válasz H.Ezredes #42834 üzenetére
Csak azt ne mondd, hogy lomhább volna az X6 3.5 D, mint az X3 3.0 D. Lehet, hogy nem egy vadászrepülő a 0.3-mas légellenállással, de ehhez képest az X3 légellenállása egyenlő egy 10 emeletes paneltömbével...
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
szimi57
őstag
Sziasztok! Kinyirtam a légtömegmérőmet egy kis féktisztitó sprével. Mennyire lehet mellényúlni? Mehet bele minden? A legjobbat választanám, van ilyen? A motor 2004-es N46B18A. Úgy tünik dusabb az üa. keverék, a fogyasztás mintha több lenne. A motor normálisan müködik.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #42837 üzenetére
Házi tuning ??????? Ezek a furatok és távolságok a tárcsához vannak mind kiszámolva,hogy mindenhol ugyan olyan távolságba legyen és ne legyen átfúrva egy merevítő se.... Nagyon messze van ez a házi tuningtól kicsit komolyabb tudás áll ez mögött. Nem úgy működik,hogy fogod magad és szétfúrkálod az egészet... És nem is a sarki Józsi bácsi csinálja hanem egy kifejezetten fékek gyártására specializálódott cég végzi el ezeket nekünk.
(#42835) Rhino666
Egy alap X3 30D sehol nincs természetesen
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #42831 üzenetére
Akkor pedig egalban vagyunk. En pont 40l -t tankoltam most 528km -re. Ebben benne van egy Balaton korut, M7 -esen Siofoktol, majd aztan korbe a part mellett. Es egy Budapest, M6 -on 160 -al tempomat oda-vissza, M0 Nagytarcsaig, majd Westend. De nekem a fedelzeti is jol irja, neha egy kicsit kevesebb, neha meg tobbet mutata, de ilyen 0.1 -es elteressel csupan.
Van meg itthon egy 996km -es tankolasom is, csak meg kell neznem a szamlan a litert, mert az nincs itt meg nekem, ha gondolod azt is leirom. De ha jol emlekszem, akkor ott 63l -t tankoltam ra. De az meg nemet Total Excellium diesel volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz Rhino666 #42832 üzenetére
Pockolve vagyok mert cabrio es kozel 200kg extra suly egy sedanhoz kepest, ennek ellenere a gyari gyorsulas 6,7 volt, nekem most 6,3. Ezt kb 3szor neztem es soha nem hasznaltam ki, de szandekosan nem is errol irtam, hanem autopalyazasrol. En csak autopalyazok, ritkan orszagut. A lenyeg, 231->269loero, 500->609nm, es a legujabb X5 M50d a szlovak rendszammal belso savbol nem lejovoset jatszott, es azt hitte otthagyhat amikor a fenekebe masztam... Hat 110tol 160ig fel motorhaztetonyit eltavolodott, 160-200 kozott semmi, 200 feletttol pedig szepen beutott neki a legellenallas, mert mire nalam 220at mutatott az ora, akkor mar a kocsija felenel jartam, 230nal meg mar elotte. Utana vagy 5-6szor probalkozott, mindig ugyanaz. 220korul mintha raulne egy elefant a kocsijara, utana nem is nyomta jobban 220 fole.
Na ezek utan 35d-vel biztos nem elegednek meg.
Nem vagyok automata parti, foleg h ismeros 55ezer km-nel mar cserelte a 440i-jen a fektarcsakat 350ezer korul, nekem meg 202ezer km gyari tarcsakkal... Kovetkezo autom is manualis lesz, az fix. Az uj 30d felettiek csak automatak lehetnek, szoval bajban leszek egyszer. -
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
Egyebkent kozut, ugysem versenyeztek nem? Aki SUV -ot vesz, azt egyebkent sem erdekli, hogy gyorsul a gep, mert nem arra valo, nevetseges is, amikor SUV -al izmoz valaki. Kanyarban meg egyebkent sem sokra mesz ezekkel.
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #42849 üzenetére
Hát m3 bevezető előtti domboldalas kanyarkombókban én 220nál tovább nem mertem nyomni, az meg belement 230-240nel, és kb be se dőlt a kasztnija, mert gondolom ez az aktív felfüggesztéses cucca volt. Igaz, nekem akkor már elhasználódottak voltak a lengéscsillapítók, pár ezer km-rel odébb cserélve is lettek, de csak pislogtam mit tolt ott a srác