Új hozzászólás Aktív témák

  • chess001

    aktív tag

    válasz MPowerPH #32766 üzenetére

    A 8-as ZF-et mindenhol istenítik, tényleg attól lehet gyorsabb, mint az E92ed.
    Nyilván mások az igények egy hosszú távon hajtott dízel (traktor) kocsival, vagy egy 20 éves benzines E36-tal. Gyorsabb, kényelmesebb, kiszámíthatóbb, de elszigetel, steril, nincs sebességérzet.
    Az E36-ban az a jó, hogy nem öl meg olyan sebességnél, amikor már tök jól érzi magát a gépész. Nem olyan pihentető, mint egy újabb változatban, de ugye van aki direkt csak ezért veszi.
    A fék, kormány, futómű utcára fillérekből feljavítható, a pálya más kérdés, ott ugye nincs felső határ, de még mindig a legolcsóbbak között van. Azért nem fog kifingani a fék, mert kisebb a súly, kevesebbet kell dolgoznia. Ezért szeretik az E30-at is. Nagy motor, kis súly. Persze a japó turbók egy másik flame war..

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Új hozzászólás Aktív témák