- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Facebook és Messenger
- Linux kezdőknek
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Videó stream letöltése
- ASUS routerek
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32766 üzenetére
A 8-as ZF-et mindenhol istenítik, tényleg attól lehet gyorsabb, mint az E92ed.
Nyilván mások az igények egy hosszú távon hajtott dízel (traktor) kocsival, vagy egy 20 éves benzines E36-tal. Gyorsabb, kényelmesebb, kiszámíthatóbb, de elszigetel, steril, nincs sebességérzet.
Az E36-ban az a jó, hogy nem öl meg olyan sebességnél, amikor már tök jól érzi magát a gépész. Nem olyan pihentető, mint egy újabb változatban, de ugye van aki direkt csak ezért veszi.
A fék, kormány, futómű utcára fillérekből feljavítható, a pálya más kérdés, ott ugye nincs felső határ, de még mindig a legolcsóbbak között van. Azért nem fog kifingani a fék, mert kisebb a súly, kevesebbet kell dolgoznia. Ezért szeretik az E30-at is. Nagy motor, kis súly. Persze a japó turbók egy másik flame war..A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPhone topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sorozatok
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen