Új hozzászólás Aktív témák

  • Stukker1987

    senior tag

    válasz Ck. #23441 üzenetére

    A gond az,hogy rengeteg km-t beleraktak már ezekbe az autókba és a szervízigényt sok esetben figyelmen kívül hagyták. Különösen igaz ez az automata olajcserére,aminek a költsége aránylag magas tud lenni...
    További negatív tényező még az hogy régebbi konstrukcióról és magas nyomaték párosításáról beszélünk.

    Ezek figyelembe vételével ebben az árkategóriában nem javasolt sztem az automatás,csak akkor ha már volt felújítás vagy kevés km-es autóról beszélünk bizonyítható automata olajcserékkel.

    Ezek asszem GM váltósak...

    Későbbi típusok már ZF 6HP váltóval szereltek,amik a fórumozók szerint jól bírják a strapát,de a sokat futottak már a végüket járják,sokat kellett már felújítani,főleg Wandler (nyomatékkonverter vagy mi :D ) csere és olaj,ill szűrők,gumialkatrészek cseréje a jellemző egy ilyen műveletnél. 350k körüli összegért.

    Ettől függetlenül az összkép szerintem az hogy egy átlag automata simán tovább bírja ráfordítás nélkül mint egy sima manuális ugyanis a kuplung+kettőstömegűt 2X is cserélsz míg az automata vígan elvan.

    [ Szerkesztve ]

    Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

Új hozzászólás Aktív témák