Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
válasz zsozsa74 #105 üzenetére
Akkor ott nincs gond, nem halott az FFB középen.
Ez a Logitech kormányait érinti inkább, nekem is G27 van.
Előttem, amit linkeltek, ott el van magyarázva, hogy mire jó pontosan.
Tényleg nagyon jól működik. Ez a bizonyíték rá, hogy bizony a Logitech kormányoknál is minimálisra lehet redukálni ezt az idegesítő jelenséget.#KeepFightingMichael
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz zsozsa74 #108 üzenetére
Volkswagen Gol !(sárga)A lényeg azért benne van a játékban.Jó szimuláció,hangulatos körítés,és nagyon pazar optimalizáció.Az ai meg a többi millió hiba meg szerintem 3-4 hónap múlva meg lesz oldva.Akinek gyengébb gépe van az is nyugodtan vegye meg mivel tényleg példás az optimalizáció a mai trendeket nézve!
Zoolee
-
zsozsa74
őstag
válasz zsozsa74 #147 üzenetére
"
Igen, az AI tutira sokkal jobb lett. Valami változott a fizikában, vezethetőségben is. Esős Oulton parkban a Sprintrace-el update után 4-5 mp-vel rosszabb kör tudtam csak futni, mint korábban. Sokat megyek ott így, azért tudom."Ezt gyorsan vissza is vonom, most pár kör alatt megfutottam a korábbi legjobbamat, biztos csak túl későn volt már tegnap, mikor próbálkoztam. Vagy mostanra szoktam hozzá a megváltozott kezeléshez, de ez nem jelent mégsem köridőben elmaradást. Vagy ilyesmi...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Joshi
titán
válasz zsozsa74 #173 üzenetére
Ok, de mi értelme van annak, hogy olyan ellenfelekkel mész, akik sokkal rosszabbak nálad? Félretéve a bugokat, csak arra koncentrálva, hogy utolsó helyről fel tudsz jönni 6.-nak. Ez kb olyan, mintha az egészséges sportoló a mozgássérültek ellen menne. Ha téged ez boldoggá tesz.
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #180 üzenetére
Szerintem valami nagyon korai PC2-es buildel kapták ezt a game enginet. Benne vannak olyan bugok még amik a PC2-ben is jelen voltak release után pár hét/hónappal.
Multiban jó lenne látni hogy mennyi idő van még hátra az adott sessionből amikor joinolnál. Mikor meg már bent vagy azt tudni hogy hány kör/milyen hosszú is lesz a futam?!
Ilyen alap dolgok még hiányoznak ami hát szomorú.
Törés bekapcsolása után tegyük fel elveszted az egyik kereked és restartolod a singleplayeres futamot, nem lesz meg az elveszett kereked új rajt után se.
Ezek mind korai PC2-es bugok, meg még van jópár.Esőben még mindig nincs ablaktörlő. Sok autónál fényszoró. Na meg ütközések is elég érdekesek multiban. Hozzám se ér úgy látom de mégis összeragadunk szó szerint.
Két autó összecuppan, vagy kidobja egyik a másikat szóval elég random az egész.[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #189 üzenetére
Küldtem én is steamen.
Controlleral mentem Tarumaban a Lancer RS-el és a Puma GTE-vel eddig TT-t. 1:21 valamennyi volt a Pumás kör, ha jól rémlik. Valamivel több mint 1 sec volt a lemaradás elsőhöz képest. Mondjuk ma délelőtt mentem, azóta már biztos változott a sorrend.
[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #193 üzenetére
Volt kormány is, csak totál szétment nem is olyan rég. Azóta meg hely se nagyon van neki az asztalomnál. Örülök ha elfér a controller, egy két egyéb dolog meg az egér rajta.
Egyébként PC2-vel rengeteget játszottam controllerral, kb csak a TX3-as Rinpoku srác volt jobb nálam paddal amikor multiztunk vagy TT-ben. Van jópár TT rekordom is. De az AMS2 nehezebbnek tűnik, autók se rendelkeznek annyi grippel mint PC2-ben, meg eléggé understeer-es az alap beállítás is. PC-ben ugye volt a stable meg a loose default setup amit tudtál személyre szabni meg igazgatni. Default loose elég erős volt TT-hez, főleg ha levetted szinte minimumra a guminyomást mellé, radiatort meg off.
[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #195 üzenetére
Na mentem pár kört a kombódon. 1:45.298 egyenlőre. Tied 45.8 volt ha minden igaz, átcsúsztál a 11. helyre.
Az autó viselkedése nem igen tetszik, marha könnyű blokkolni a kerekeket, de azt hittem lassabb leszek. Egy minimum fél sec még tuti van benne. Később lehet próbálkozok még majd vele.Lancer RS - Taruma
Még tartom az első helyet, kitudja meddig.[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #223 üzenetére
Ha ki lehet setupolni, akkor szerintem az autók alapbeállításával is baj van, nem csak a pályával. Szerintem egy jó kiegyensúlyozás kellene először is és utána lehetne setuppal az adott pálya karakteréhez állítani az autókat.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #255 üzenetére
Az hogy szebb a grafika vagy jobb az FFB, az teljesen szubjektív. A PC-ben az eleje óta 600Hz az FFB. Még nyoma sincs a Live Track adta lehetőségeknek, az FFB szinte csak a súlyáthelyeződést adja vissza, a SETA Tyre Modell ennél sokkal többre képes a gumi és talajkapcsolatát illetően. Inkább tűnik a gumi statikusnak, mint dinamikusnak. A PC2-ben négy szálon, kerekenként számolja a physics az adatokat. Akkor ott van ez a tipikusan a gMotoros dolog amit leginkább ahhoz tudnék hasonlítani, mikor a bogár fel van tűzve egy gombostűre és azt forgatva pörög a bogár egy tengely körül. Nagyjából így fordulnak az autók és random eldobja az elejét oldalirányba, stb... stb... Ilyesmivel még a PC1 prealpha állapotában találkoztam utoljára a Madness motor történetében még WMD-s időkben. A PC1-ben van vagy 2500 órám, a PC2-ben is 1000 fölött van. Tehát tudom mire képes a Madness engine. Az AMS eddig még nem igen használja ki a lehetőségeket. Szerintem Reizaéknak még kellene egy bő év, hogy otthonosan mozogjanak a Madnessben. És akkor ott vannak a hibák/bugok. Pl. quali és verseny váltáskor elmegy az FFB, néhol a hang, vagy box-ból kijjövet nem adja vissza az irányítást. Meg ilyenek. Lehetne méhg folytatni amit ezalatt a kb. 12 őra játékidő alatt felfedeztem,de nem aza célom, hogy lehúzzam, mert még lehet sokkal jobb, csak szerintem több idő kellene hozzá, mint anno a PC1-2-höz.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #257 üzenetére
Ebben az új buildben javult az FFB és a kezelés is. Múltkoriban kicsit túllőttek a célon a gumik tapadásával vagyis a nem tapadásával. Most még azon kellene finomítani, hogy megkülönböztesse a progi, hogy milyen szögben megy ki a kerék és főleg melyik kerék a fűre, mert jelenleg szinte minden helyzetben jég effekt a vége. Hasonló a helyzet a túlkormányozottsággal is, mert ha egyszer elindul, akkor nagyon ritka hogy meg lehessen fogni, ami ugye a valóságban sokszor közel se ilyen. Már ha az ember próbálta már valami komolyabb vassal.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #272 üzenetére
Talán azért, mert az Automobilista első része se volt túl népszerű. Az 500 játékost se érte el a napi játékosok száma a mai napig se. A Steam szerint 100-200ezer között van az eladott példányok száma a megjelenés óta. Ehhez képest a napi 500 elég elenyésző.
Az Automobilista 2, 20-50ezer eladott példány között jár valahol és a napi játékosok száma a megjelenés napi 1150-es csúcs óta szintén az 500-as csúcsot döntögeti. És természetesen ezek a számok azokat jelöli, akik beléptek a játékba az adott napon. Ebből nem tudni, hogy offline vagy online játszottak. Tehát tömegekre az 1.0 megjelenével se számolok. Persze biztosan lesz eladási és látogatottsági kiugrás az 1.0 miatt, de kb. egy hónap mire beáll a napi rutin. Onnan majd okosabbak lehetünk. De AI-ra mindenképpen szügség lesz, már csak a karrier miatt is, ha lesz egyáltalán olyan.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RTX 3080 GDDR6X - 512GB-4TB M.2 NVMe SSD -16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
- Samsung Galaxy Z FLIP 6 12GB/512GB, Silver Shadow, kártyafüggetlen, garancia, makulátlan, új állapot
- Macbook Pro 15" - 2015, 4 mag i7, 16256GB, 100 ciklusos akku, garancia (y2)
- Eladó Konfig I7-10700 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060TI 8GB!
- Csatlakozz csapatunkhoz!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen