- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Windows 11
- Synology NAS
- Jelszókezelők
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- ASUS routerek
- Béta iOS-t használók topikja
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TTomax #10645 üzenetére
Pontosan erről beszélek,akkor minek a 4K?
Természetesen annak, hogy a jelentősen nagyobb PPI sokkal jobb képminőséget jelent...het. Persze ez függ a kijelző méretétől - 27-28"-en lehet, hogy nem hoz annyit, mint egy jó soft shadow implementáció. Mondjuk ebben a méretben eleve nem sok értelmét látom WQHD-nél nagyobb felbontásnak.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Yllgrim
őstag
válasz
TTomax #10645 üzenetére
Egyszeru, 60Hz-en frissit, raadasul nativ 4K, minek menjek az ala felbontasban egy 32"-os monitoron
Eleg szarul nez ki
Sc meg nem kapott reszletes menu-t, soon.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
-
válasz
TTomax #10653 üzenetére
Lehet, hogy nem pont ugyanazt látjuk nagy különbségnek
Futólag láttam 4K-s kijelzőt 27" vagy 28" méretben, annyira nem nyűgözött le - 48-50"-on annál inkább. Ill. a legtöbb játékban a High és a Very High fokozatok között nem sok különbséget látok - míg az FPS különbség akkora, hogy a WQHD-4K különbségnek legalább a felét megugorja, ha nem többet.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
TTomax #10667 üzenetére
Az első bekezdéssel nagyjából egyetértek, nem minden játékban elég a High fokozat a 60 FPS-hez (bár elég sokban igen) - csak azért írtam, mert nekem igazából onnantól kezdődik a kompromisszum, hogy a High-ből engedek. Játéktól függően akár az FPS-ből is, de mostanság a DoF és az AO elég gyorsan repülni szokott - néha nem is a teljesítmény miatt.
A méreteknél kissé félrecsúszott a dolog - azért mondtam a 27"-et és a 48"-et, mert olyat láttam már élőben. 32"-nél talán, 36"-nél meg biztosan erősen számítana már a PPI differencia nekem is. Inkább az a kérdés, hogy egy 32"-es screent idetennék-e az orrom elé monitornak - a 27"-es játszani jó volt, de desktopnak nem volt igazán komfortos. Lehet, hogy nekem az ideális célfelbontás a WQHD, még nem vagyok 4K-Ready
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
stoon
őstag
válasz
TTomax #10777 üzenetére
kicsit a fogyasztása aggaszt !minden más jónak tűnik
viszonylag elfogadható áron találni de ez gigaaz befolyásol valamit?
steam, origin uplay: artika78 -- Az élők, csak wickendező holtak!!!
-
Laja333
őstag
válasz
TTomax #10977 üzenetére
Erre ment volna a válasz. Ha a tartalmát is nézed a, akkor még ki is derül. Úgy gondolom nem az én kommentem kelti a hangulatot.
Szaby hsz-ében nincs semmi kivetnivaló. Csak annyit fűznék hozzá, hogy egy technikai hulladék játékban nem venném zokon a crasht. Legyen az bármely GPU-val.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #11131 üzenetére
A Keplerrel akkor nincs és nem is lesz baj, ha a fejlesztő minden shadert rá tud optimalizálni. Mindenki ismeri ennek az architektúrának a gyenge pontját, és emiatt mindenki tudja hogyan kell kezelni. Lényegében arról van szó, hogy a multiprocesszoron belül normál ütemezéssel csak a magok 66,7%-a etethető, így a maradék 33,3%-ra független feladatokat kell találni. A legtöbb shaderben ezt viszonylag egyszerű kivitelezni. Egy DICE-nak ez nem jelenthet problémát, mert az elmúlt években már kitapasztalták. Ez csak akkor gond, amikor a shadert az NV szállítja és nem lehet optimalizálni. Az NV-nek az az érdeke, hogy a Kepler már ne teljesítsen. Alapvetően emiatt vezették be a GameWorksöt, ha jön egy új architektúra, akkor szoftveresen képesek legyenek mesterségesen kivégezni az előzőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
TTomax #11269 üzenetére
A ShadowPlay az nVidia GPU-kba integrált H264/AVC encoder-t használja.
Az iGPU-s Intel CPU-kban is van ilyen QuickSync néven.
A Sandy-é ilyeneket tud rögzíteni, a Haswell-é elvileg jobbat: BF_QS_test01Egyébként az AMD-nek is van ilyenje, csak "természetesen" megkérdőjelezhetőek a specifikációi is (1080p-ben nem támogat hivatalosan 30fps-től többet), illetve "nyilván" nincs rá megfelelő driver (15.7 óta halott) és "főleg" szoftver támogatás (tesztverziós opensource cuccok és az idióta RaptR), ezért sokak számára nem is létezik.
Mindháromnál kb. annyi a CPU terhelés, hogy vissza kell másolni a GPU memóriából a CPU memóriába a képkockákat, megetetni őket az encoder-es, aztán kiírni file-ba a végeredményt (csak az Intelt ismerem jobban, de ez tudtommal RGB-t eszik, a chroma subsample-t is a hardware-es egység csinálja, még talán át is tudja méretezni a képkockákat).
Látatlanban jobban bíznék ezekben, mint egy külső kamerában. Főleg, hogy két VGA összevetésére ugyan azt a QuickSync-es Intel CPU-t használjuk (akkor ha el is ront valamit, egyformán teszi mindkét VGA-nál).
Egyrészt, mert a nyersanyagot kapja meg a framebufferből, másrészt, mert egy ilyen H264/AVC eszköznél szigorúan veszik azt, hogy tartsa magát a szabványhoz, egyébként nem nyomhatja rá a gyártó a logót (lehet hozzá adni opcionális szűrőket, de maga a decode/encode az szigorú szabvány). És egyébként is nagyon könnyű ellenőrizni, ha pl. 3D gyorsított képszerkesztő programból rögzítesz vele videóként tesztábrákat (pl. szürke és színes gradienseket, amiken látszik, ha levág a dinamikatartományból, belenyúl a gammába, eltorzítja a színeket, stb, valamint ponthálókat, amiken látszik a felbontástorzítás, élesítés/homályosítás, stb).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz
TTomax #11271 üzenetére
Ha VGA-kat szeretnél összevetni, akkor miért félsz Intel CPU-ra korlátozni a tesztet? De elvben nem is kell, mert az AMD APU-kban is benne van az AMD hardware-es video encoder-e, nem csak a dGPU-kban.
Szóval akár futhatsz is egy ellenőrzőkört: mindkét VGA mindkét CPU/APU-val...Nem tudom pontosan mennyi CPU erőforrást köt le a QuickSync, de szerintem elhanyagolható, főleg amíg bőven tartani tudjuk a tervezett fps-t (ha pl. 60-ra fixálod, akkor nem mindegy, hogy 130-ról, vagy 120-ról korlátozol 60-ra?).
HDMI 2.0? Miért kell ennyire erőltetni a 4k-t, mikor belátható, hogy még "kiforratlan" (legalább is ilyen szempontból)? Olyanra vadászol, ami 2k-n még nem, csak 4k-n kezd látszódni?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Laja333
őstag
válasz
TTomax #11269 üzenetére
Anno volt erre irányuló teszt is valamelyik oldalon.
Ugyan azt a képkockát majdnem hogy mikroszkóp alá tették, és pixel szinten nézték a különbséget. Akkor nem igazán volt különbség. Szvsz most a 4k-val több értelme lenne az ilyennek. De így sem hiszem, hogy a színtelítettségen kívül mást találnának. -
#85552128
törölt tag
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #11735 üzenetére
Nem. A Rocksteady dolgozott rajta és két külső stúdióból kaptak segítséget, illetve Tom Petersen az NV-től a legjobbakat adta oda nekik a második körben. Persze a megmaradt legjobbakat, mert a legjobbak, mint Timothy Lottes, Cass Everitt, John McDonald, stb. már kiléptek akkor, amikor kiderült, hogy a GameWorks tényleg megszületik, és nem sikerült megakadályozniuk ezt. Ők karrieristák voltak, nem akartak szégyenfoltokat az önéletrajzukban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
válasz
TTomax #11905 üzenetére
A Fury X-nek érdekes módon sikerült átlépnie azt a bűvös 93 Fps-t.
Minden esetre ott van a 280x, ami majdnem hozza a 780ti teljesítményét. Arról nem is beszélve, hogy a sima r9 290 lenyomja a 980-at. De tudom... a 980-ban van még 20% tuning. Azzal majdnem be is hozza min Fps-ben a 290-et. -
#85552128
törölt tag
válasz
TTomax #11987 üzenetére
De van, akkor és csak akkor ha az effektet az nVidia csinálja
Nagyon kíváncsi leszek a LOTV-re meg jövő héten a BF-ra, ha azokkal is gond lesz meg sem várom a Crimsont megy szépen vissza a kártya, úgysem sikerült még a random idle csíkozást sem javítani[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz
TTomax #12137 üzenetére
Troll on
Még biztos nincs bekapcsolva az Async,vagy háttérben tengert számol mert az Nv lefizette őket.
És ez még nem igazi nexgen engine.Majd lesz jövőre egy sokkal jobb ami tényleg megmutatja hogy tényleg a DX11-el volt a gond.
Nem igaz hogy az AMD legalább egy játéknál nem tud többet fizetni mint az NV.Troll off.
Én arra leszek kíváncsi hogy egy nagy cég mit kezd a DX12-vel.
Talán a Rise of Tomb Raidernél kiderül.Amit kihoztak a X360-ból...le a kalappal.
Hátha ekkora figyelmet kap a PC-s port is.[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
-
cl.aci
aktív tag
válasz
TTomax #12137 üzenetére
Oké hogy itt gyorsabb az NV, de azt magyarázd meg nekem miért nincs a tesztekben amit erröl az oldalról linkelsz egyeteln egy darabb 300-as AMD kártya sem, nem futja az oldalnak rá vagy direkt felejtik ki öket?
Ez már régota érdekel, érdekes modon NV oldalról mindegyik újabb kártya szerepel, de se egy 380-at se 390-et vagy netán egy 390x-et sem láttam még ezeken a szép szép szines grafikonokn, de az is érdekes, hogy amiket linkelntál előzőekben és volt dual gpu is a tesztekben ott is csak NV kártyák szerepeltek, emiatt szerintem ellégé megkérdöjelezhető az oldal objektivitása, bár az eddigi hozászolásaidat elnézve ez téged nem nagyon érdekel, mert megfelel neked az ilyenfajta hozzáállás egy tesztoldaltól."bakker ez tényeg egy fadoboz, azt hittem csak viccelsz"
-
nonsen5e
addikt
válasz
TTomax #12155 üzenetére
Ennyi erővel megmaradhattunk volna a DirectX 1-nél is.
Pont ugyanúgy lesz most is mint a mindenkori konzolgenerációknál. Hasonlítsunk már össze egy ps3 premier játékot és egy Beyond: Two Soulst.
DX11 sem az első három játékkal hozta meg a javulást.D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
-
válasz
TTomax #12171 üzenetére
legutoljára a batman effektjeit nem sikerül konzol szintűre megcsinálni, és ha jól tudom, a fifa pc-s verziója még mindig egy konzolhoz képest butított motort alkalmaz.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Milka 78
nagyúr
-
válasz
TTomax #12196 üzenetére
Generálkomment a linkelt tesztekkel kapcsolatban - mindenkinek. Nyilván minden oldal tesztjei hiányosak valamilyen szempontból. Lehet mindegyiket b***ogatni, de sokkal jobb megoldás, ha linkel az ember olyat, amit ő korrektnek érez. Miután az AOTS teljesítményét mindenki árgus szemekkel figyeli, talán nem csak az orosz oldalnak van új tesztje - ha valaki ismer másikat, ne tartsa vissza
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#85552128
törölt tag
válasz
TTomax #12308 üzenetére
A bétában még rosszabb volt és ugyanez megvan pár másik játékban...
Nem kell ide GW/nV szarnak ezek rá még akkor is ha a "saját" játékuk.
Utána meg mossák kezeiket azzal, hogy hát "béta" driver...
Legacy of The Void-hoz még a 15.11.1-ben sem hoztak ki semmit pedig az is szarul megy, hamarabb befejezem a játékot mint ezek drivert frissítenek.100% hogy megint az a nyomorult PowerTune alszik el működés közben...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13017 üzenetére
Az overdrive modul nem a meghajtó része. Le van lakatolva!. Addig nem is érheted el, amíg nem fogadod el, hogy a lakat kioldása után nem vállal felelősséget az AMD semmilyen hibáért. Ha elfogadod, akkor pedig minden a te hibád. Te döntesz. A meghajtó az overdrive modul nélkül hibátlanul is működik.
(#13018) Macka: A tuning üzemképtelensége nem meghajtóhiba! Az sem meghajtóhiba, hogy az erre szolgáló modul hibás. Ez vezérlőhiba, de eleve egy olyan felületen, amelynek a kilakatolásával elfogadtad, hogy a felelősség a tied.
(#13019) gbors: Az, hogy nem teszteli a tuningmodulokat senki? Bocs, hogy felébresztettelek, de a tuning nem része sehol sem a tesztprotokollnak. Ha tetszik, ha nem, ez így van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13029 üzenetére
Hibátlan meghajtó természetesen sosem lesz, de a gond amiről beszélünk nem jött elő mindaddig, amíg nem volt aktív a tuning. És ez nagybetűs TÉNY.
Akár tetszik akár nem a tuning az tuning. A garancia a tuningszolgáltatások aktiválásával elveszik, vagyis minden, ami erre vonatkozik nem rendeltetésszerű használat. Természetesen megteheted, hogy úgy használod a hardvert ahogy neked tetszik, de semmi jogod nincs reklamálni, mert elfogadtad azt az EULA-t, amelyben erről a jogodról lemondasz. És ez független az AMD-től. Minden gyártó ezt fogadtatja el veled a tuningra vonatkozó EULA-kban!(#13031) ffodi: Mert a tuning az tuning. Értsétek meg, hogy a gyártók megkülönböztetnek rendeltetésszerű és nem rendeltetésszerű használatot. Előbbi esetben teljes a teszt, de utóbbi esetben nem lehetséges olyan tesztprotokollt készíteni, amely minden eshetőséget lefed. Éppen ezért kerül ez a nem rendeltetésszerű használat csoportjába egy saját felelősségvállalásra vonatkozó EULA mögé.
Attól, hogy valaki nem olvassa el az EULA-t nem jelenti azt, hogy mentesül a feltételei alól.
A termék beüzemelhető a manual nélkül. Bár nagyon ajánlott azt is elolvasni.(#13032) TTomax: Ez nem jó példa, mert ilyen nincs. De olyan egyébként van, hogy a kocsi motorja szoftveresen le van fojtva. Ezt sokszor fel lehet oldani egy szoftveres tuninggal, amit számos műhelyben megcsinálnak, de arra a kocsi gyártója nem vállal majd garanciát. Ez teljesen normális. És igen a szoftveres fojtással is addig van tesztelve a kocsi, ameddig a tartományig a szoftver engedi a motort működni.
Nem értem, hogy miért beszélünk ennyire specifikusan. Az AMD feltételei a tuningra semmiben sem különböznek más cég feltételeitől. Amint aktív bármilyen tuningszoftver a garancia a normális működésre elvész. Ha ezt egy felhasználó nem képes megérteni, akkor minden cég úgy van vele, hogy jobb, ha többet nem vesz tőlük hardvert, mert csak a baj lesz a userrel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
TTomax #13053 üzenetére
akkor tévedtem ezt illetőleg. ettől függetlenül még valószínű, hogy azért a funkció fejlesztéskor ez is működött, és egy későbbi periódusban romlott el. az agilis fejlesztés hátrányai - csak az aktuális sprint user storyjairól tudjuk biztosan, hogy működnek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
huskydog17
addikt
válasz
TTomax #13125 üzenetére
Na igen, ezt én sem értem, 5 év alatt nem sikerült DX11 támogatást rakni a motorba, amivel brutális gyorsulást lehetne elérni DX10-hez képest (pl.: DirectCompute)?
A fejlesztőnek amúgy nagyon érdekes szemlélete van a dolgokhoz, pl.:
"We have to fight with New or Updated products from Multi Billion $ companies which do not care about compatibility and compliance of their products. This is not only the case with graphic cards, but also with operating systems and drivers."
Inkompetens banda. A lényeg, hogy mivel ők leragadtak a DX10 éránál és nem képesek tovább lépni (még DX11-re sem!), ezért nem ők, hanem mindenki más a hibás, vagyis a hardver, OS és driver készítők! Ez aztán a professzionális hozzáállás! Hogy mondhatja magát egy ilyen valaki fejlesztőnek?
"probably I understand now the secret strategy of Chris Roberts. Deliver nothing, tell a lot of fullshit and make millions. And having an iron skin. (but the better idea is of course to deliver something great ... only problem is to make money with it)"
Itt meg csak a végtelen irigységet látom a hozzászólásában.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13317 üzenetére
Ezt ki kell egészíteni úgy, hogy a mobil leképező elérhető PC-n és az támogatja az SLI-t és a Crossfire-t. A PC-s leképező nem támogatja, de ez kap a DX12 portba egy IGP+dGPU funkciót.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.