Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
Ó igen értjük 6fokozat van a kocsiban,de a 6-hoz írd csak alá az EULA-t mi mossuk kezeink ha kiesik a motor,mert halandó ember azt még nem tesztelte...
Szerinted ez rendben van?Szerinted ez a siker útja?Ez a mentalitás húzza ki az AMDt a gödörből?Erre van szüksége a felhasználóknak?Költői kérdések...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
ffodi
veterán
Ez világos, de...
a jelek szerint nem csak én érzem úgy, hogy a szóban forgó dolgot úgy állítod be, mintha nem lenne probléma, pedig az. Egy driverben ne legyen olyan funkció ami bugos, főleg ne olyan, ami tönkreteheti a kártyát, függetlenül attól, hogy el van -e bújtatva az egy EULA mögé vagy sem. Szerintem sokaknak ez ad okot "vitára".
Egyébként ebben az esetben az AMD jobban tenné, ha a tuningfunkciókat egy külön app-ba tenné át. Így azt lehetőleg szeparáltan lehetne telepíteni, szerintem kapásból máshogy fogadnák a userek az ilyesfajta bugokat......
guftabi96:
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
De azt is tudni kell, hogy attól, hogy valami le van írva egy polgári szerződésben (EULA), még nem biztos, hogy megállja a helyét, és nem érvénytelen. Egy csomó EULA egy csomó pontja bukott már meg bíróságon. Szóval kár védeni bármilyen EULÁt, az nem a te feladatod, azt bízd inkább jogászokra. Ez pont egy olyan ugyanis, ami nagy valószínűséggel bukó a bíróságon. A szavatossággal kapcsolatos jogszabályok a polgári szerződések fölött vannak.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Egon
nagyúr
Az a baj, hogy rendkívül erősen csúsztatsz.
Természetesen a tuningra nincs garancia, az alábbi vonatkozásban:
a/ hogy rendeltetésszerűen működni fog a kártya (pl. nem lesznek képhibák, stb.),
b/ hogy nem fog a kártya megsülni (akár a magasabb órajel, akár az emelt feszültség (vagy a kettő kombinációja)) által.
Ez idáig rendben is van. Azt is elfogadom, hogy a negatív tuningra sincs garancia, azaz ha a gyárilag kiteszteltnél alacsonyabb órajelen vagy feszültségen járatják a kártyát. Még akár azt is lenyelem, hogy ha a ventivezérlést megpiszkálja valaki (magasabb fordulatszámra állítva), és mondjuk csapágyas lesz a venti a szavatosság ideje alatt, erre való hivatkozással elutasíthatják a javítást.
De azt, hogy aktiválva egy funkciót (akár úgy, hogy nem is módosítasz a gyári beállításokon), elkezd nem normálisan működni a hűtés, nem tudom elfogadni; az csak a te agyadban normális. Ez kb. olyan, mint ha egy gyárilag tuningolt verdában, ahol egy bizonyos sebesség/fordulatszám speciális váltófokozathoz lenne kötve (aminek használatára nem vállalnak garanciát), és a váltót ebbe a fokozatba állítva, de egyébként az ajánlott normál sebesség- és fordulatszám-tartományon belül maradva, elmenne a fék...A két dolognak köze nincs egymáshoz.
Még egyszer: tuningnál alapvetően arra nincs garancia, hogy stabil lesz a kártya, illetve hogy nem sül meg. Persze lehet takadózni az EULA-val, de hogy minimum nem elegáns, az biztos.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Konteó topic
- Honor 90 - modellalkat
- Ford topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Elektromos autók - motorok
- Minden ami hőszivattyú
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Revolut
- További aktív témák...