Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TTomax

    nagyúr

    válasz Abu85 #13030 üzenetére

    Ó igen értjük 6fokozat van a kocsiban,de a 6-hoz írd csak alá az EULA-t mi mossuk kezeink ha kiesik a motor,mert halandó ember azt még nem tesztelte... ;]

    Szerinted ez rendben van?Szerinted ez a siker útja?Ez a mentalitás húzza ki az AMDt a gödörből?Erre van szüksége a felhasználóknak?Költői kérdések...

    [ Szerkesztve ]

    ★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

  • ffodi

    veterán

    válasz Abu85 #13030 üzenetére

    Ez világos, de...

    a jelek szerint nem csak én érzem úgy, hogy a szóban forgó dolgot úgy állítod be, mintha nem lenne probléma, pedig az. Egy driverben ne legyen olyan funkció ami bugos, főleg ne olyan, ami tönkreteheti a kártyát, függetlenül attól, hogy el van -e bújtatva az egy EULA mögé vagy sem. Szerintem sokaknak ez ad okot "vitára".

    Egyébként ebben az esetben az AMD jobban tenné, ha a tuningfunkciókat egy külön app-ba tenné át. Így azt lehetőleg szeparáltan lehetne telepíteni, szerintem kapásból máshogy fogadnák a userek az ilyesfajta bugokat......

    guftabi96:

    :K

    [ Szerkesztve ]

    "A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

  • schawo

    titán

    válasz Abu85 #13030 üzenetére

    De azt is tudni kell, hogy attól, hogy valami le van írva egy polgári szerződésben (EULA), még nem biztos, hogy megállja a helyét, és nem érvénytelen. Egy csomó EULA egy csomó pontja bukott már meg bíróságon. Szóval kár védeni bármilyen EULÁt, az nem a te feladatod, azt bízd inkább jogászokra. Ez pont egy olyan ugyanis, ami nagy valószínűséggel bukó a bíróságon. A szavatossággal kapcsolatos jogszabályok a polgári szerződések fölött vannak.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • Egon

    nagyúr

    válasz Abu85 #13030 üzenetére

    Az a baj, hogy rendkívül erősen csúsztatsz.
    Természetesen a tuningra nincs garancia, az alábbi vonatkozásban:
    a/ hogy rendeltetésszerűen működni fog a kártya (pl. nem lesznek képhibák, stb.),
    b/ hogy nem fog a kártya megsülni (akár a magasabb órajel, akár az emelt feszültség (vagy a kettő kombinációja)) által.
    Ez idáig rendben is van. Azt is elfogadom, hogy a negatív tuningra sincs garancia, azaz ha a gyárilag kiteszteltnél alacsonyabb órajelen vagy feszültségen járatják a kártyát. Még akár azt is lenyelem, hogy ha a ventivezérlést megpiszkálja valaki (magasabb fordulatszámra állítva), és mondjuk csapágyas lesz a venti a szavatosság ideje alatt, erre való hivatkozással elutasíthatják a javítást.
    De azt, hogy aktiválva egy funkciót (akár úgy, hogy nem is módosítasz a gyári beállításokon), elkezd nem normálisan működni a hűtés, nem tudom elfogadni; az csak a te agyadban normális. Ez kb. olyan, mint ha egy gyárilag tuningolt verdában, ahol egy bizonyos sebesség/fordulatszám speciális váltófokozathoz lenne kötve (aminek használatára nem vállalnak garanciát), és a váltót ebbe a fokozatba állítva, de egyébként az ajánlott normál sebesség- és fordulatszám-tartományon belül maradva, elmenne a fék... :U A két dolognak köze nincs egymáshoz.
    Még egyszer: tuningnál alapvetően arra nincs garancia, hogy stabil lesz a kártya, illetve hogy nem sül meg. Persze lehet takadózni az EULA-val, de hogy minimum nem elegáns, az biztos.

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák