-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dayco
tag
Köszönöm a korrekt választ, pont az összefoglalóban említett 150€ miatt tettem fel a kérdést.
Azt nem értem még, hogy ott van, hogy "Price includes VAT" . Ha mégegyszer ki kell fizetnem az áfát akkor azt hogy kapom vissza?
2. Ilyeneket írnak még:
*1.TAX:Our the price is not include the any tax. Customs fee and Taxes are the buyers responsibility, we seller cannot control it and will no be responsible for this, please kindly note about it before you place the order.
*2.Remote area : the price is not include the dhl remote area charge , if your place is remote area in dhl, you need to pay more 40usd remtoe area charge, if you don't pay it, seller won't ship it by dhl. -
Topikgazda
Mint írtam nem fizeted, mert levonják a kiírt ár és nettó árat fizetsz. A törvény nem hatalmazza fel az Aliexpresst 150-es határ feletti áfa beszedésre. Mivel egyszeűbba bruttó árat kiírnimi den tételre ezért van a price adjustment - tétel beállítva. Ha DHL lesz akkor meg 7500 forint a vámolási díj..
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Kíváncsi leszek egy Ali-s döntésre, az eladó is elismeri hogy hamis a terméke, a vevők is panaszkodnak rá, mit dönt az ügyfélszolgálat feletti csoport. A vásárlási menüben nem jelenik meg a probléma, az átvételi 15 nap eltelt az eladó miatt, mert mindig megváratott mindenben, megmagyarázta a dolgokat, vagy kapcsolatot keresett a technikussal...3 napot mondtak intézésre.
-
Topikgazda
válasz jojoando #70506 üzenetére
Külön menüpont van a dispute-ra.
My Orders, Refund and return, ott kellene lenni.Ilyenkor engem érdekel az hogy hogyan is hamis az a termék. Samsung X15-nek van meghirdetve, viszont e Sasung X15-öt kaptál ami hasonlít rá, vagy teljesen olyan mint a Samsung X15, de belül nem Samsung hardver van.
Mely más cég piaci helyzetét rontja ezzel, de ez a gyártónak róható fel, nem a kereskedőnek, feltéve ha nem azonos a kettő.
Másik dolog az hogy kötelezve van-e Kínában a kereskedő hogy egyedileg , minden forgalmazott termékénél győződjön meg arról hogy nem hamisítvány amit árusítani fog?
Nekem kétségeim vannak hogy egyáltalán nálunk is így megy a dolog. Mi van ha ő sem tud arról hogy hamisítvány lenne, főleg azon termékek esetén ami egyedi zárt csomagolásban vannak. Műszaki termékek esetén nem hamis termék esetén is előfordul hogy gyártási hiba miatt nem adja a leírt paramétereket.De ezeknél is igaz, visszaküldés után a pénzed visszakapod, mert hamis terméket nem tartunk meg, itt a lényeges kérdés az hogy a visszaküldést ki fizeti, elméletben az eladónak kellene, főleg ha tudott arról hogy hamisítvány, de ezt bizonyítani nagyon nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
My Orders, Refund and return : [kép] Azt nem lehet megnyitni. [link]
[kép]
"Razer Synapse 3 nem érhető el normálisan, a többi normálisan működik" eladási oldalán!!
A Razer saját oldalára regisztrálni nem lehet a sorozatszámával, de ha van regisztráció, a szoftvere nem találja meg az egeret.
A bal oldali lapozó gomb is fordítva működik, program nélkül állítani sem lehet a hibát.
A hátsó gomb előre lépteti a web felületet, az első vissza.
Ez az eladói oldal, tehát már így árulta, az elején lehet hogy jobb minőséget, pár hónapja csapódott sok hibás termék, azért a százaléka lement 94%ról.
[link] Összehasonlító videó, az eredeti sorozatszámmal lehetett regisztrálni, szoftver lejött, de az egeret nem tudta kezelni.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz jojoando #70508 üzenetére
Oké, lejárt a 15 nap és ezért nem lehet dispute-t nyitni, azt gondoltam hogy a levelezés az a dispute keretében ment az eladóval.
Így persze hogy nem látod, amikor kiderült neked hogy hamisítvány rögtön azzal az indokkal kellet volna dispute-t indítani aztán lett volna akár 60 nap egyezkedni.
De ezt írta a leírásban:
Unable to access Razer Synapse 3 normally, others work normally Így ne azzal a programmal próbálkozzál. AZ hogy a széria számot a Razer nem fogadja el az megint egy másik dolog. Két okot is írnak hogy mi lehet.
Egyébként aki reklamált hogy nem valódi, azoknak azt írta hogy visszaadja a pénzt.
Miért nem a vásárlás előtt nézegetted ezt a hamis, nem hamis oldalt?Azt nem hiszem el hogy ha mondjuk Windows az operációs rendszer, akkor kellene külön gyári program ahhoz hogy működjön az egér. USB-s így rádugod és ha olyan gagyi a programjuk hogy nem látná akkor add meg hogy melyik USB porton van.
Regisztráció nélkül letölthető a program és telepíthető.
Ezt a részt átnézted ahol arról írnak, hogy ha nem érzékeli a program mit csinálj?
If Razer Synapse fails to detect your Razer device, it could be due to either of the following:
Software or hardware issue
Outdated Riot Vanguard (version 1.7.0.27) blocking of Razer drivers
The device is not Razer Synapse-supportedAzt is írják hogy nem feltétlen kell használni ezt a keret programot. A Windows minek azonosítja, milyen driver-t használ hozzá?
Még ezeket is gondold át:
Does Razer Synapse 3 work on Windows 11?
Note: Razer Synapse 3 is only compatible with Windows 10 64-bit or Windows 11Why is Razer Synapse not detecting device Windows 11?
Some users have revealed that plugging Razer devices into different USB ports on their PCs resolved the issue of synapse not detecting them. So, try unplugging your Razer device and plugging it into an alternative USB port. Also, plug the device directly into your PC without using any intermediary USB hubs.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Debilon #70509 üzenetére
Ezt a terméket Idehaza is a 18eFt-s áron adták, de már nem árusították.
A terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. [link]
Az Eladó ott is ennyiért árulta, leakciózva adta az utolsó darabokat.
Nem sejtettem hogy az akciós ár, egy hamis terméket takar, mivel az eladó nem tegnap nyitotta az üzletet, 2021. április 1-től.De mondok egy jobbat, mielőtt a goboo.com bezárt Európában, ugyanígy a Black shark 5 pro-t feleárba árulta origin csomagolásban. Akkor mindenkitől tartani kéne? [link]
V.
Annyira nem piszkálom a gépet hogy tesztelgessem, működik azzal, ami jó hardver, az alapgépem tökéletes, sosincs vele gond. De követem az utasításokat, meglátom meddig jutok vele. Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jojoando #70511 üzenetére
Azért még egy dolgot vegyél figyelembe. A Razer legyárt, gyártat egy sorozat Razer Viper Mini egeret, valamiért nem üti meg azt a minőséget amit kiküldenének az üzletekbe. Mit csináljanak velük?
Semmisítsék meg az összest, ami nettó veszteség lenne vagy adják el annak aki hajlandó ezt megvenni úgy hogy mint ha nekik semmi közük nem lenne hozzá, ezért törlik a sorozatszámokat a gyári adatbázisból nehogy valaki náluk reklamáljon és így legalább a gyártás költsége visszajöhet.
Ez hamisítvány lenne? Nem az, hanem másodosztályú termék amit a hírnevük miatt nem akarnak forgalmazni a nevük alatt.
A te eladód meg esetleg átvette egy nagykertől, ahol nem szóltak neki hogy ez nem egészen 100-as termék.A Windows hardverösszetevők résznél ránézni hogy mi tartozik egy hardverhez azért nem annyira bonyolult dolog, eleve ha nem 64 bites a rendszer még a nem hamisítvány Razer sem lenne használható a Synapse 3-al.
[ Szerkesztve ]
-
rolkaDb
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy tudható-e előre annak a ténye, hogy 11.-én lesz-e valamiféle discount a 3+ itemekre is vagy azok teljesen kimaradnak a buliból?
Appan leskelődve, keresgélve nem találtam erre utaló jelet, ezért megkérdezem, hátha valaki tájékozottabb. -
Topikgazda
válasz rolkaDb #70513 üzenetére
Tavaly ez le lett állítva arra az időszakra. Ha maradna is ennél nagyobb kedvezményt mint most, nem fognak adni, ha megnézed 73% - 89% van írva és ingyenes, de drága futáros szállítás
A normál 11.11. is kisebb mértékű lesz szerintem az általános kategóriákban, ténylegesen 25 - 50% közti a valószínű, még akkor is ha látsz majd 70%-os kiírást, mert azt nem tudjuk hogy mikori árhoz viszonyítanak.[ Szerkesztve ]
-
Dolphine
addikt
Sziasztok!
Van bármi értelme a coinok gyűjtésének?
Gyűlik-gyűlik, de eddig nem nagyon láttam semmit, amire be tudnám váltani, vagy csak én vagyok a vak!Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
Topikgazda
válasz Dolphine #70515 üzenetére
Szerintem csak nem látod. Most ugyan nem feltűnő a direkt link a Coins menüben, de ha belépsz és a Limited offers-t választod ott lesznek olyan dolgok amelyeknél nagyobb mértékben beszámítják. De ez eddig is mindig volt és időközönként változik a termék kínálat, ez is volt már hogy 11.11-én le lett állítva.
Ha itt nincs olyan ami neked megfelelne akkor ne gyűjts, vagy játszd el a a Kalóz Macskával.
[ Szerkesztve ]
-
dzf007
senior tag
Ha a kosárba vannak a termékek, akkor ezek is kedvezményes áron lesznek majd 11.11.- én?
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
Ezekkel a Coins-al kapcsolatban én is érdeklődnék nem használtam még őket de most elkezdtem gyűjtögetni nem tudom hogyan lehetne használni őket
nekem nem úgy jelenik meg mint a képen
a Coins alatt látható termékeknél azok jelennek meg amiket már vásároltam vagy kerestem de ha rákattintok valamelyik itt látható termékre kb 20-50ft kedvezményt ad ez nagyon kevés [kép] -
lacoka55
aktív tag
Olvastam csak nem értem a 2 kép közötti különbséget meg ha van valamekkora összeg rajta akkor csak 2-5% 20-50ft kedvezményt ad és nem vásárolhatom le a teljes összeget
a 3 tételes vásárlásnál 1 termék ára US $1.79 volt most a Cojns-nál
ugyan az HUF2,428.76 HUF5,925.87 -59% ennyire soha nem volt ilyen magas ennek a terméknek az ára HUF5,925.87 amiből 59% kedvezményt ad
ez talán a vásárlók megtévesztése hogy nagyon magas árakat ad meg amiből a kedvezményeket adja hogy kedvezőnek tűnjenek az áraik[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #70524 üzenetére
Nem azért volt 2 kép hogy hasonlítsd. A bal szélső képen az volt a lényeg hogy hol található meg a belépési link, a Limited offers, a jobb oldali képen meg az, hogy mennyi érmét felhasználva, mennyi kedvezmény van az Use coins for discounts akciónál, az első két termék látható, lejjebb görgetve van még több.
Ne keverd ide azt a 3 items+ 1.99$ promóciót, eltérő dolog, eltérő kedvezmények, a pont beváltás nagyobb értékben volt a kérdésed lényege. Az pedig a mobil app-ba belépve érhető el a Limited offers-t választva.
A következtetésed a megtévesztésről téves, mert nem összehasonlítható a két promóció és az adott kedvezmények. A 3 items-nél a Digitaling Store az eladó, Limited offers meg több különböző eladó termékeire válhatsz be több érmét.
Ezen felül van az AliExpress promóció hogy pár % kedvezményhez használnak fel egy-egy vásárláshoz pár érmét, ez is más.[ Szerkesztve ]
-
Strauss
senior tag
Sziasztok!
Van egy visszaküldéses vitám az aliexpressel. A vége az lett , hogy küldjem vissza a cuccot. Küldtek egy return label címkét.Ezt felteszem a csomagra és mondjuk automatában is fel tudom adni ? ( sry , de nem csináltam még ilyet
" a parlamentben demokrácia van - kő- papír-ollóval döntenek el mindent - Igaz Viktor használhat flexet is - "
-
Rainman05
tag
Sziasztok. Tudnátok nekem segíteni hol kell most privát üzenetet írni az eladóknak alin pc böngészőn keresztül most hogy ez az új dizájn van?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Wolfram #70531 üzenetére
Már írtam hogy a Choice az egy promóció és nem eladó.
De van elérhetősége a Digitaling Store-nak is.
Sőt ha konkrétan egy ott (Choice promoció) hirdető eladónál a terméknél egy kicsit lejjebb mozogsz a Supplier szövegnél feladja neked és az esetek 95%-ban van megadva elérhetősége
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
Az mitől van most találkoztam vele hogy adott 2 laptop win7 mind a kettőn és nem egyforma az ali főoldala ?
az egyik lehet hogy a régi itt pl nem látni a 3+ items from US $1.99
nem egyformák az oldalak címe sem
az új címet bemásolva a régi helyére nem engedi átírni az újra
mitől és hogyan változott meg a régi az új felületre ? esetleg át lehet e állítani a régit az újra ,
az egyik barátomnak is mutogattam a 3+ items dolgokat de azt mondta hogy ő az otthoni gépén nem látja azt
új felület [link]
régi felület ? [link][ Szerkesztve ]
-
phrenetiX
tag
Sziasztok! Tudom, hogy nem alis oldal, de külföldi rendelés. Ezt az órát szeretném megvenni. Elvileg németországi raktárból jön, DHL szállítja. Jól tudom, hogy EU-s országból jövő dolgokra értékhatártól függetlenül nem kell vámot fizetni? Ez ebben az esetben is igaz lesz?
[ Szerkesztve ]
3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)
-
jojoando
senior tag
válasz lacoka55 #70540 üzenetére
Egy ideje változtattak az oldalon, ami nem annyira stabil,
Érdemes az alap [link] linket elmenteni és onnan bejelentkezni.
Elótte a Ccleanerrel [link] a cokikat töröltetni bezárt böngészőkkel, bár reggel így is azzal nem enged be ugyanaz a link hogy csak a regisztrációs ablakot adja be Chrome böngészővel, a Firefoxal jó, de az nem fordítja az oldalt. Pár oldal megtekintése során a nyelvváltás is beugrik, lényege furmányos az új oldal amióta megy. -
Kristof_94
nagyúr
Sziasztok! Aliexpress appban van arra opció, hogy eladási szám alapján csökkenő sorrendben jelenjenek meg a termékek? Az is szedte gondolok, hogy melyekből adták el a legtöbbet.
-
Topikgazda
válasz Kristof_94 #70546 üzenetére
Top sales nekem lefelé csökkenő sorrendet ad. A kereső mező alatt a második. Bár az zavaró hogy ha elfogy arra a szóra a találat akkor a hasonlókat besorolja alá.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Hali!
Két napja rendeltem egy olcsóbb kategóriás okosórát. Még aznap "shipped" lett, ExpressOne-os követési számot kapott. Eddig minden szép és jó. Ma viszont amikor rákattintottam a rendelésemnél a termékre, már azt írta, hogy nem létező oldal, az üzletnél pedig már az van, hogy nincs egyetlen eladó terméke sem. A bolt (még) egyelőre létezik.
Nem tudom, így mennyire bízhatok abban, hogy valaha ideér az az óra. A tracking infóban csak annyi van, hogy a várható kézbesítés november 27.
Igazából az lenne a kérdésem, hogy (lelkiekben felkészülve a lyukra futásra) 15 napos szállítás esetén mikor lehet indítani reklamációt? A rendelésnél 88 napot ír, a 15 naposoknál is ez az elfogadott, amit ki kell várni?
Amúgy nem igazán értem a helyzetet, mert ugye elvileg (ha jól tudom) az eladó csak akkor kapja meg a vételárat, ha én visszaigazoltam, hogy átvettem a cuccot. Tehát nem létező dolgokkal "kereskedni" miért lehet jó bárkinek, ha pénzt nem lát belőle?
Azt nem hiszem, hogy ez az óra volt az utolsó áru az üzlet raktárában, inkább arra készülök fel, hogy óra nem lesz (mert eleve nem is volt), a pénzt meg valamikor majd visszakapom.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #70548 üzenetére
A hirdetések nem örök életűek, most hogy 11.11 közeleg talán változtatott a termék listáján és azért nem látható.
A 90 napos szállítási védelmi idő lejárta után ha nem kapod meg indítható a dispute. Hamarabb csak akkor ha megengedi a rendszer, de akkor lehet látni ahhoz valami dátumot is. Az hogy 15 munkanapon belül kézbesítés van említve, még nem írja felül az általános védelmi időt. Ha kaptál azonosítót akkor azt figyelve a mozgás látható, ha a logisztikák emlegetve vannak akkor csak jön a csomag és ha nem 94% alatti a minősítése akkor az lesz benn amit megvettél. -
Topikgazda
Egy kicsit átvert az AliExpress a 3+ items from US $ 1.99 promócióval, mert most is elérhető.
Nem állították le csak eltüntették a linket, a 8.83.4 verziójú app van nálam.
A főoldalon a More to love résznél a Selected beállításnál egy olyan termékre rákattintva ami benne volt ebben a promócióban (az ára szokásos a 1.99, 2.99, 3.99) előkerülhet a 3+ items from US $ 1.99 és lehet vásárolni is.
Köszönhető xcvbxcvb-nek hogy kiderült.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest