Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz vakt #59897 üzenetére

    A számláról érdeklődtél, oda minek a telefonszám és az e-mail cím? A szállítási adatoknál legyen megadva a Magyar Posta az elektronikus küldemény adatokkal azt kapja meg ami oda van beírva, még ha ők mást is állítanak. Folyamatosan csúsztatnak és nem mondanak igazat az adatokkal kapcsolatban.
    A címsor folytatásba írd be az e-mail címet és telefonszámot akkor az biztos bekerül az elektronikus adatok közé.
    Persze a szállítás közben egy másik postához kerül akkor ők nem biztos hogy minden adatot átvesznek és így lehet hogy az MP nem kapja meg.

    Nem értem hogy mit akarsz a Posta elszámoltatásával, reménytelen egy társaság. Bizonyítékok vannak rá hogy jogszabályellenesen dolgoznak, de egyszerűen nem lehet sehova fordulni, nem részletezném de már több lehetőséget végigpróbáltunk és mindig kimagyarázzák magukat, úgy hogy az egyik magyarázat ellentmond a másik magyarázatuknak és azok akikhez segítségkéréssel fordulunk valamiért figyelmen kívül hagyják. Egy romlott társaság az egész bagázs.
    Ha törvénytelenül beszedik újból az áfát akkor fizesd ki, kérjél mindenről számlát, de ne foglalkozz velük, az AliExpresstől kérd vissza az áfát.
    A szállításnál kerüld a postai szállítást, AliExpress Standard és AliExpress saver móddal kérd, ezeknél ha postai lesz akkor EU-n belüli számmal jön és akkor nincs mire pénzt kérniük.

    De most nagyon megfontoltan kell vásárolni én a legolcsóbb piaci árfolyammal vásárolok, de ott is bizony 387, 3 Ft az € (amit megjegyeztem ott február 12-én 356,44 Ft volt az € és akkor is gyenge volt forint) és 354,2 Ft a $ és megint szállítási problémák lehetnek az ismert okok miatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák