Új hozzászólás Aktív témák

  • nagyonszőke

    újonc

    Sziasztok! Egy kis segítség kéne.
    Rendeltem az Aliról ,ugyanattól az eladótól egy halom 95%-os cuccot. (Naív anyuci felruházza a családot)
    Gondoltam én, hogy nem lesz ebből semmi, de mégis...Összesen cca 20$-os tétel. 2nap múlva kezdte küldeni az üzeneteket, hogy sorry, hiba történt, ennyiért nem tudja küldeni, lépjek vissza a rendeléstől, visszakapom a pénzt. Nincs az emberkéről visszajelzés, aki rendelt tőle, mind azalatt a 2-3 nap alatt, amíg fenn voltak a nevetségesen alacsony árai.
    A lényeg: 2 nap van még a kiterjesztett feldolgozási időből. foglalkozzak az üzeneteivel,vagy az Alitól mindenképpen visszakapom a pénzt, ha nem szállít? Volt már olyan rendelésem, amit fagyasztottak, mert a szállító nem megbízható, ott megjött a pénz. :B

Új hozzászólás Aktív témák