Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz fairi #51184 üzenetére

    Nem igazán értem amit írsz.
    A kérdés az volt hogy lehet-e valamit reklamálni, mert nem azzal a szállítással küldték amit választott. Erre írtam valamit.
    A szállítóeszközről nem volt szó. Ténylegesen reklamálni is azt lehet valójában ha van költség eltérés, mert az ok amit lehet használni ez: Shipping method - Nem a megadott módú szállítás volt.
    Ha China Post Registered Air Mail nyomkövetési száma van akkor megadott módú a szállítás. Persze az probléma hogy más a szállítóeszköz az útvonal egy részén. De erre alapozva nem valószínű hogy hogy a javadra döntenek bármit is.
    Reptéri bázisokon dekkolva is késhet a szállítás, annak ellenére hogy síneket nem látott.

    De mindig lehet indítani dispute.t meg lehet indokolni, kérni dolgokat aztán majd kiderül mi lesz belőle. De eddig én csak maximum annyit láttam, olvastam hogy esetleg a költségkülönbözet kérést elfogadja az eladó, vagy nem fogadja el és az AlIexpress döntése az hogy küldje vissza és a teljes pénzt visszakapja. De lehet más kimenetele is persze, csak nincs ilyen információm.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák