- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MGaa73
tag
Sziasztok,
Már írtam ide a fórumba és jeleztem azt is hogy nincs tapasztalatom az Aliexpressel kapcsolatban ezért kérdezek.
Röviden
2020.10.25 3D-s nyomtató rendelés az Ender Official Store-ból (Aliexpressen) cseh raktár
2020.10.26 látszólag elindult a szállítmány a tracking szerint (17track szerint csak elektronikus információ ment át a DHL-hez, míg a saját tracking szerint kb. 2 órával később el is indult a szállítmány) Delivering [CZPRGA]Leaving the operating point
2020.10.26-tól a nyomkövetés itt meg is állt semmit nem tudok az elindított csomagról.Aliexpress felületén legutóbb 2020.11.27-én jeleztem, hogy nincs mozgás ekkor arra kértek, hogy nézzem meg a helyi postán (ez azért érdekes, mert a posta nyomkövetőjében nem jelenik meg ez a szám, nem is tudnám mi alapján keresni, kerestetni)
Nyilván ezt visszajeleztem nekik amire a követekező válasz jött."Dear friend ,I'm so sorry ,we're re-send for your ASAP ,it's Ok?"
Egyébként a szállítási időt menet közben kitolták 2020-12-17-re november 2-ről.
Tehát újra küldené ha beleegyezek. Zavaró nekem a végén a kérdés és az is hogy újra küldené. Nem küldte el? Van benne valami buktató ha elfogadom? Mit tanácsoltok? -
Topikgazda
válasz MGaa73 #45101 üzenetére
Már ugye írtam a Awaiting delivery Your order will be closed in: 25 days 18 hours 50 minutes azt jelenti hogy azután lehet reklamálni ha ez letelt.
Azt is hogy nincs valószínűsége a 7 napos szállításoknak a járvány helyzet miatt, ezért a vis major vagy rendkívüli helyzet fennáll, így nem kérhető számon a normál körülmények esetére vállalt "Full refund if product not received in 7days"
Ha 12.17-ig megkapod még akkor is jó áron vetted meg, én esetleg megvárnám azt az időpontot. -
Tamas1982.1
tag
válasz Tamas1982.1 #45070 üzenetére
Vicces ez az aliexpress. Megegyeztem az eladóval hogy visszautalja a pénzt ha törlöm a dispute-ot. Töröltem, erre elkezdett üzeneteket küldeni, hogy én tönkretettem az ő sok éve működő üzletét a negatív értékelésemmel (nem is értékeltem negatívan) és ezért semmit nem utal vissza. Ő pénzbüntetést kapott az Aliexpresstől amit rajtam fog behajtani Majd elkezdtett fenyegetőzni Azért ezt nem gondoltam volna, hogy ilyen egy 98%-os eladó és ideáig süllyed.
-
Topikgazda
válasz Tamas1982.1 #45104 üzenetére
Írd meg neki hogy te törölted így ami nincs az alapján hülyeségeket ír. Amikor leigazoltad hogy megérkezett akkor az értékelést ugye kihagytad, mert akkor most ezért a viselkedésért mehet az 1-2 csillagos értékelés (ez a negatív), ha már értékelted és 2-nél több csillagot adtál akkor azt képet is elküldeni hogy félrebeszél.
Indítsd el újból a dispute-t esetleg, de ahogy Asteroth86 összefoglalta neked azt azért nézd meg, ha az izzóról van szó most is.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Tamas1982.1 #45104 üzenetére
vmi idióta lehet, legtöbb eladót a dispute vagy 1 csillag hidegen hagyja.
-
Asteroth86
kezdő
válasz Tamas1982.1 #45106 üzenetére
Az első dispute kapcsán, amit töröltél ott az Aliexpress hogy ítélte meg a reklamációdat? Jogosnak ítélte? Be tudtad bizonyitani, hogy rossz szabványt vettél hiányos termékleirás miatt? Ezek igy az elmondottak alapján nem derültek ki a számomra és felveti a kérdést, hogy ha újra dispute-ot nyitsz, akkor nem-e magadat szivatod. Az Aliexpress a jövöbeli vitáid megítélésénél azt is figyelembe veszi, hogy mennyire voltak hitelesek a reklamációid a múltban.
[ Szerkesztve ]
-
Asteroth86
kezdő
válasz bbsofficial #45079 üzenetére
Dispute-ok kapcsán nem hiszek a kibúvókban. Ha valaki jól tudd érvelni és rendelkezésre állnak a bizonyitékok akkor nem kell semmiféle kibúvó. Aliexpress is a te oldaladra áll, ha becsületes vagy és kifogástalanul bizonyitod az igazad. Sőt talán még egy visszaküldési lehetőséget sem ajánl fel, hanem egyből "full refund" .
-
vasi89
addikt
válasz MarkusSchulz #45114 üzenetére
amit V írt az alapján ha a hétvégét ne vesszük bele akkor ma holnap, ha elindul akkor még nem kell aggódni mert neked is kb 2-3 munkanapot dekkolt ott.
[ Szerkesztve ]
-
MGaa73
tag
Szia,
Igen írtad. Sokkal jobban zavar az hogy nem latok semmit a mozgasban es az hogy az eladonak sincs fogalma semmirol mint hogy mikor erkezik ide. Mivel nem nagyon vasaroltam az Aliexpressen furanak talalom hogy 12ho 17 elott felajanlja az ujra kuldest. A kerdes csak az hogy eljek e ezzel a lehetoseggel? -
MavicAir
csendes tag
[kép] Sziasztok...Ilyenkor mi történt?Vàmoltàk?6.500ft-os a cucc..
[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
Köszönöm, ma megjött. Épen és sértetlenül. Reggel kaptam egy sms-t, hogy nemzetközi küldeménye érkezett, átvehető a postán. Tegnap este is néztem, még mindig ugyanaz volt az állapota a csomagnak. Érdekes mindenesetre. Ez egy madáretető amúgy.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
AstraCDX
senior tag
Sziasztok !
Van egy termékem ami problémás/hibás .
Az a gondolatom, hogy visszaküldeném az eladónak, de nem tudok dönteni, hogy mit válasszak, a "Refund Only", vagy a "Return Goods" ?
Részleges visszatérítést kérjek, de a termék hibásan műxik, vagy visszaküldést amivel további veszteséget szenvedek el ?
Úgy tudnák csak jól dönteni, ha tudnám mennyi lehet a visszaküldés díja, vagy mennyi visszatérítést kaphatok ha mégis megtartanám .
Lehet tudni, hogy mennyi a visszaküldés díja, vagy mennyi lehet a visszatérítés ?Üdv.
Astra
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AstraCDX #45123 üzenetére
Tegnap írtam
Kínába egy ajánlott, regisztrált levélküldemény 500 g-ig 3485 Ft, 500-2000 g-ost 8700 Ft-ért szállít a posta.
Mivel nem írtad hogy mennyi az értéke, mennyire nem használható vagy hibás így nem lehet megjósolni sem a visszatérítés arányát, összegét. -
AstraCDX
senior tag
Ez egy Notebookba való mPCIe belső modem, ami hamis/érvénytelen IMEI-vel érkezett, és több funkciója is hibásan instabilan működik .
Az SMS kezelése hibás, véletlenszerűen eltünteti a beérkezett SMS üzeneteket, a GPS vétel csak néha működik .
Az ára 14866 HUF volt .Üdv.
Astra
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
van egy Oct. 23 as rendelésem ami még nem érkeztet meg S00000170817943
2400656563729, YWXY001700260 több követési számot kapott Liszt Ferenc nemzetközi repülőteret említik hol lehet most a csomagom ? -
fairi
addikt
válasz lacoka55 #45126 üzenetére
Nov 12, 2020 16:32YANWEN LogisticsHU Arrived at Budapest Ferenc Liszt International airport on 12/11/2020 04:32PM
Nov 26, 2020 16:51YANWEN LogisticsHU Dispatch to HUNGARYInnen látod, túl komolyan nem kell venni ezt.
Időutazó csomag? Nov26 küldték el, de nov12 megérkezett a repterünkre? -
Topikgazda
válasz AstraCDX #45125 üzenetére
Szerintem ez teljesen használhatatlan, kompenzációval csak a veszteséged tudod csökkenteni, de 40%-nál többet nem hiszem hogy adni fognak. Cserével az a gond hogy kaphatsz egy használhatatlant a vissza küldés meg semmit sem ér ha nem kapja meg vagy letagadná hogy megjött akkor sem kapod vissza pénzt. Használhatatlan és nincs értelme visszaküldeni így ezt és a hibákat felsorolva teljes pénzt visszakérni.
Kínai IMEI itt használhatatlan, lehet hogy ott jó volt. -
baboss
őstag
Sziasztok.
Vettem egy Motorkerékpár abroncsnyomás-figyelő rendszer TPMS.
Az első kerékjeladó TPMS nem működik.
Jeleztem az eladónak, kérésére videót készítettem a hibáról, amit el is ismert.
"OK, köszönöm az együttműködést! Ellenőriztük adaptációját, és valóban van probléma a termékkel, de jelenleg nem tudjuk újból kiadni a terméket az Ön számára. Visszafizethetünk 2 USD-t, és akkor vásárolhat egy normál érzékelőt, hogy használható legyen. Várom válaszát."
Jeleztem neki, hogy nem kell újból kiadni a terméket, küldjön másik TPMS szenzor érzékelőt.
"Kedves, üzletünkben jelenleg nincs kapcsolat egy külön érzékelőhöz, ezért nem tudunk külön érzékelőt biztosítani Önnek. Kérlek értsd meg."
Mit tudok csinálni. 28,74$ vettem, és nem tudom használni. A felajánlott 2 dollár nem fedezi a másik érzékelő árát. 1 TPMS szenzor érzékelő 14.27$
November 18 -án igaztoltam le a termék beérkezését.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
-
vasi89
addikt
válasz vasi89 #45110 üzenetére
hát ez egyre jobb, a november 11.én megrendelt cuccom eu raktárból, örülök ha egyáltalán ideér, ha karácsoynra az meg külön extra. Fogalmam sincs ennek mi értelme, hogy elküldték Belgiumba ráadásul neten rákeresve ez az elosztó hasonló lehet mint feucht
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #45132 üzenetére
Nem olyan, ez GLS logisztikai központ a másik meg német posta logisztikai központ, van némi eltérés, csak sok csomag érkezett a 11.11 és az egész hónapos péntek 13-ak miatt, nekem Puurs-ból 2 nap alatt ideért a lakásomhoz.
Na bumm megkapod hétfőn ha a héten nem vinnék ki. Nem Mikulásra ér ide, szóval nem nagy probléma.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #45135 üzenetére
Nekem semmi rossz tapasztalatom nem volt velük.
Vannak túlzásba eső panaszosok, akik nem a teljes sztorit teszik közzé, de jobb a kézbesítés minőségi rátája mint a DHL Expressé.
Van az a minősítési oldal amit csak az elégedetlen ügyfelek találnak meg és minősítik a céget és sokan onnan merítenek. Ha minden ügyfélnek kötelező lenne minősíteni akkor lehet hogy a most 3000 negatív minősítés az 1000 pozitívhoz az 3000 az 500000-ből lenne. -
csaba17
senior tag
Helló!
Közben arrived destination country bejegyzés is lett, de én még most sem tudom, hogy ezt ki fogja majd kihozni, ha egyáltalán magyarországba ért e be.
Ez a csomagszám:
JNTCU2100308344YQTudnátok infót adni?
Köszi. -
Topikgazda
válasz csaba17 #45137 üzenetére
Nem, mert ez csak egy logisztikai cég küldeményazonosítója amit nem könyvelnek a posták és nem is futár cég azonosító. Majd valamikor viszi a postás vagy kapsz értesítést hogy menj érte.
De ez nem magyarországi bejegyzés: Nov 29, 2020 00:00 J-NET Arrived at airport of destination, ekkor nem fogadnak repülőgépeket nálunk.
De ha megnézed az összes bejegyzés időpontja amit a J-NET jegyez az 00:00, szóval automatikus bejegyzéseknek tűnnek.[ Szerkesztve ]
-
AstraCDX
senior tag
Igen, ez így eléggé ürülék, hogy én fizettem a modemért 14866Ft-ot, hibás, és küldjem vissza 3485Ft-ért, aminek a visszaérkezését meg letagadhatják .
Így gondolom semmit sem fognak visszatéríteni, a veszteségem pedig 18351Ft lesz .
Két szék közül a földre esek .
Ebben képtelenség jó döntést hozni .
Van ebből tanulság ?
Nem szabad az AliExpress-ről egy kulcstartónál bonyolultabb, és értékesebb terméket venni/rendelni ?Üdv.
Astra
-
dobolan
senior tag
válasz AstraCDX #45140 üzenetére
Nyiss disputet, reklamáld meg, hogy a kapott eszköz nem működik, és kérj teljes visszatérítést, mert számodra ez így kuka, nem tudod semmire használni. Írd bele, hogy a visszaküldés költsége nagyon magas.
A nem megfelelő működést pedig dokumentáld le nekik, ha tudsz, képernyő képeket is készíts.[ Szerkesztve ]
-
lafaty80
őstag
válasz lafaty80 #45080 üzenetére
Lehet kicsit parás vagyok ezzel a termékkel, de megnéztem pár dolgot.
Emberünk a lejárati idő előtt pár órával adta fel (11.30-án), jelezte üziben is, ez ok. De másik 3 rendelésem tracking-jét néztem, mindegyik ugyanúgy kezdődik "A fuvarozó elfogadta", ez pedig "Átvételre csomagolva." és ez is csak mai dátummal. A többinél ilyen státusz nem volt.
Mikor lehet esetleg gyanakodni, hogy valami nem ok, lehet ilyen? Köszi
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
petymek
senior tag
Mozgás érzékelős kamerát/vadkamerát tud valaki Aliról ajánlani?
Thx.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
petymek
senior tag
Tavalyi "Aliexpress standard shipping" szállítás változása miatt többen is írtak problémákról a kézbesítés kapcsán. Egyik volt, hogy sikeres kézbesítés jelenik meg az Ali rendszerében, úgy, hogy a címzett a valóságban még meg sem kapta.
Idén emiatt körültekintő igyekeztem lenni, mégis ugyanebe futottam a postával is.
Hiába fizettem felárat a nemzetközi ajánlott szállításért, mint saját magam tapasztaltam a posta sem adja a címzett kezébe a csomagot.
Tegnap a posta nyomkövető rendszere szerint sikeresen kézbesítettek egy csomagom, ráadásul ugyanebben a városban, amit nem vettem át, és postaládába sem találtam.
Rögtön jeleztem az érintett fiókban. Előzetes válasz az volt, hogy majd továbbítják panaszom, és valamikor 30 napon belül értesítenek, de nem sok jóval kecsegtettek, azzal az indokkal, hogy a járvány miatt bedobhatja a postás, és a postás azt adta, hogy Ő be is dobta a postaládába.
Mit lehet tenni?[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Topikgazda
válasz petymek #45145 üzenetére
Személyesen mész be panaszt tenni és lehet hogy előkerül. Tegnap egyébként nem működött normálisan a MP rendszere, nyoma sem volt annak hogy megérkezett a helyi postára, kiadták kézbesítőnek és átvettem.
Ne várj cetlit inkább sms-t küldenek és a csomagos sem dobál értesítőt.
A járvány miatti kézbesítési módjuknak nincs köze ahhoz hogy milyen szállítást fizettél ki, itt a könyvelés folyamata a lényeg.
Ha a postás leigazolta hogy a postaládádba kézbesített akkor az van, de nem mindegy hogy ez a küldemény a tied volt vagy nem.
Pontosan kell kérdezni, mert ha a nyomkövetési szám alapján kérdeznek rá és ne adj Isten egy másik kézbesítési körzetbe tartozott ez a küldemény, akkor a valóságot állítja azzal hogy a postaládába be tette, de ugye ez nem a tied volt.
Ezért kell bemenni a kézbesítő postára, ott megnézik hogy a te címed szerinti kézbesítő körzetről van-e szó, aztán ha igen akkor lehet pontosítani a postással, ha pedig nem, akkor nincs mit tenni, dispute mert te nem kaptad meg.
A helyzet az hogy 5 percen belül kiderülhet hogy miről van szó és nem kell 30 napot várni, ha ilyen mereven álltak a dologhoz, akkor nyilván gond volt a kommunikációval.[ Szerkesztve ]
-
petymek
senior tag
Személyesen nyargaltam be, a kézbesítő postára, jegyzőkönyvet is felvettek. Ez állítólag "kicsi" borítékos csomag volt, és nem MP, csak a kézbesítő vitte, Ő maga mondta, hogy bedobta (felhívták a fiókból).
SMS-t és egyéb értesítőt nem kaptam. Úgy tudtam meg, hogy figyelem a nyomkövető rendszert, pont az ilyen esetekért.
Hogyan lehet bizonyítani? Itt egyértelmű, hogy a Kínai eladó nem vétkes.
Hiába fizettem érte külön, nem adták a kezembe.Vagy másnak dobta be figyelmetlenségből, esetleg kivehették a ládából. Azt nem gondolnám róla, hogy eltulajdonítsa, régóta jár hozzánk.
A postás néni egyértelműen azt adta, hiába ajánlott, most bedobják.
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
petymek
senior tag
válasz koko52 #45148 üzenetére
Ez még a jobbik eset. Egy olyan csomagom is van, ami állítólag már több hete az országban, azóta vár valahol. Annál szerencsére nem jelent meg, hogy kézbesítették volna, így bízom benne csak a túlzsúfoltság az oka.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Topikgazda
válasz petymek #45147 üzenetére
Biztos hogy a tied volt és a te postásodról van szó? Bementél, megnézték hogy melyik kézbesítő kapta, azt felhívták és azt válaszolta hogy belerakta a postaládádba?
Volt valaki otthon, ha igen akkor becsengetett a postás?
Mert csak akkor dobhatja be az általa leigazolt könyvelt küldeményt a postaládába ha belefér és nem tudta átadni személyesen. A többi az csak mese.
De ha ezt tisztáztad akkor minek a 30 napon belüli értesítés a panaszról amibe ez fog szerepelni hogy címen kézbesített a postás, hiszen neked 15 napod van jelezni az AliExpress-nek hogy nem kaptál semmit. Sajnos az hogy utolsó mozzanatban veszett el a küldeményed az még mindig az hogy te nem kaptad meg amit kifizettél, így muszáj a dispute.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen