-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nem mobil app-ban is meg volt nézve? És nem az az ok volt hogy lejárt az idő, de nem érkezett meg? Mert arra hosszú ideig azt kaphatod.
Egyébként az eladó írt valamit, arra Reject-et nyomtál és azután írta az AliExpress hogy várj még és nem volt dátum sem?[ Szerkesztve ]
-
#72041728
törölt tag
Sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy Cainiao Super Economy Globalnál mennyire kezdjek izgulni, ha lassan 3 hete nincs új infó a csomagról? Plusz befolyásol-e bármit az, hogy parcelsapp szerint a magyar postának a csomag adatait nem adták le, de a belga bpost ba meg igen? Mennyire lehet hinni a telós app előrejelzésének (az azt írta hogy 05-18 és 06-06 között fog megjönni)?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Winne
nagyúr
-
Topikgazda
-
K53TA
tag
A lejárt szállítási idő után én nyomtam egy Dispute-t. Ezen az eladó felháborodott, met szerinte megkaptam a csomagot.
Két héten keresztül kb 8-10 levélváltás történt és a legutolsóban szerepel az, hogy várjak még 7napot. A dispute fenntartva, nem vontam vissza.A csomagjaim útját a telefonos app és a webes felületen is figyelemmel kísérem. Valamint több nyomkövető rendszerben is meg nézem, merre járnak, van-e változás.
Régi motoros vagyok már rendelések terén (cirka 15év), van bőven tapasztalatom. A mostani csak azért más, mert a korábbi tapasztalataim alapján a China post volt a legmegbízhatóbb, ezért az elmúlt években a csomagjaimat mindig azzal szállítva kértem, ( fizetni is szoktam rá ) és mindig rendben meg is érkezetek.
De, hogy most mi történt a China Post-nál?? Passz, egy a biztos, hogy a csomagok nem jönnek, nem mozognak.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
Köszi, akkor nem tudok mást, várok.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Topikgazda
Nem a lejárt szállítási időre értettem, a szállítás védelmi idő ha lejár akkor a rendszer zárja a vásárlást, ezután értem a dispute indítását, amire 15 nap van, arra írhat valamit az eladó és ha nem felel meg akkor Reject-el az AliExpress döntését kéred. Nem kell osztozni az eladóval. Az látszik hogy elindult, az pedig hogy kézbesítve neked nem látszik, nincs rajta mit vitázni.
De nem vontam kétségbe a tapasztalataidat, ha olyat éreztél ki a szövegből, elnézést.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem kell addig várnod.
Igen itt is beszéltük hogy a járvány után ott Kínában is van még lassúság, a tranzit országok járvány elleni szabályozása is lassító tényező, itt Európában pedig szintén gond, hiszen a csomagok nem mindig direkt jönnek ide. Azt is megbeszéltük hogy a szállítási útvonalak is változtak többünk csomagját air mail-ről "railway mail"-re rakták át amikor nem sikerült elküldeni légi úton.
Egy gazdasági visszaesés közepén azért nem várható el hogy minden úgy működjön mint előtte.
Azt is tudjuk hogy az AkliExpressen lévő hirdetésekhez az eladók nem minden esetben nyúltak hozzá, jobban ,megszaporodtak a nincs mögötte termék kategóriák mert nem volt gyártás egy jó darabig, után rendelnek, de azt adják meg hogy szállítva, pedig még meg sincs az adott termék neki, vagy beszállítójának. Te csak azt látod hogy nem mozog.[ Szerkesztve ]
-
xtremez
aktív tag
Értem, és ha egy 38 dolláros cuccot veszek premium shippinggel akkor is megvámolhatják plusz áfa ? Régen rendeltem a kinézett dolgot 42 usd ért, igaz akkor standard shipping volt és nem volt semmilyen fennakadás, viszont most jobb lenne ha nem hónapokig tartana. Tehát ha ezt a drágább szállítást választom mindenképp megvágják ?
Az összefoglaló alapján így lenne már áfa vagyis lehetne, de eléggé a határon mozog ez az ár és az eladó is kevesebbet írhatna rá. -
Topikgazda
válasz xtremez #39615 üzenetére
Az aktuális érték benne az Összefoglalóban 38,78 $, ha az érték 38,5 $ akkor a vámos program nem számol fel áfát. Ebben az összegbe a szállítási költség+termék ára együtt bele kell hogy férjen.
Mivel bekérik a vételár igazolást mert köztudott hogy valótlan értékek szerepelnek a rárakott CN22 vámárúnyilatkozaton és csak igazolt költség fogadható így lényegtelen mi van ráírva. -
nRu3
addikt
Sziasztok, hogyha lejár a szállítási védelmi idő és a rendszer a vitában megítélte nekem hogy vissza kapjam a pénzemet, nekem ez után van még valami dolgom? Vagy az ali fogja utasítani az eladót hogy vissza kapjam a pénzemet? Nekem egy csomagom ragadt be, január 15én rendeltem, a koronvirus miatt nem tudták elküldeni, majd végre márciusban útnak indult de azóta eltelt bő 2hónap és semmi.
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
-
xy.zsolt
őstag
csak próbálom hogy működik -e a "panasz fórum".....mert szinte hihetetlen, hogy 1 napja nem írt ide senki vagy csak nekem nem jelzi
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
zso79
őstag
Újabban nálatok sem működik a &shipFromCountry=xx trükk? Semmit sem hoz fel találatnak... Hogy lehet manapság EU-s raktárban keresni?
-
vacs
veterán
Sziasztok.
03.28-án rendeltem Ugreen storból, a terméket még NEM kaptam meg.
Az ali (vagy a Store) automatikusan lezárta a rendelést (Status: Finished)!
Év elején (de tavaly tutira) mindig kaptam értesítést/emailt, hogy hamarosan lejár a 60 nap, de most semmi nem jött (és az utóbbi pár hónap rendeléseinél sem)!
99%, hogy idővel meg fogom kapni, de addig is tudok bármit csinálni?(^)(>.<)(^)
-
K53TA
tag
Az eladó levelezése, ígérgetése után, végül az Aliexpress megítélte részemre a visszatérítést..
Holnap indíttok egy másik csomaggal kapcsolatos reklamációt, mert egy nap és ott is lejár a védelmi idő.
Ha valamikor mégis megérkeznek ezek a rég várt csomagok, akkor jól jártam........ -
Topikgazda
Annyira nem, illik kifizetni ha később megérkezik. Ezt nem szoktuk kárpótlás fejében zsebre rakni. Ha meg nem kárpótlásként tekintünk rá akkor meg máshogy hívják.
Én legalábbis kifizetem újból, hiszen a szállító késedelem és a vírus járvány korlátozásairól nem valószínű hogy az eladó tehet.[ Szerkesztve ]
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Hi!
Van egy tételem, ali standard shipping-gel. Itt elmvileg már lennie kell tracking-nek. De mégsem látom sehol sem, hogy hol tart:
RO438767380EE12k az értéke, még van időm, csak bosszant, hogy nem látni hol van.
Mit gondoltok?Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
cof
veterán
-
Topikgazda
válasz Fr@nkieWilde #39631 üzenetére
Ennek van egy másik száma is LT041843451NL, de egyébként itt látszik hogy merre jár.
Ha maradna észt postás akkor meg az Összefoglaló 11. pont szerinti is lehet a kézbesítés, de szerintem ez most ott tart hogy Hollandiába megérkezzen.[ Szerkesztve ]
-
nRu3
addikt
Nekem küldtek hogy van 15 napom panaszra, ma meg is jött a pénz, sajna a termék amit rendeltem még mindig nem, pedig kéne , reménykedem talán még is megjön. Újból megrendelni ugyan a-tól az eladótól a-hoz nincs arcom .
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Baltazár123
senior tag
"Annyira nem, illik kifizetni ha később megérkezik. "
Tervezek pár eddig elhalasztott vásárlást Alin most júniusban, de tegyük fel így járok. Illetve biztos, hogy lesz olyan cucc, amivel így járok, tekintve a mostani helyzetet.
Ha visszakapom a pénzt dispute után de utána mégis megérkezik a cucc jókora késéssel, azt hogyan lehet kifizetni?
Azért értetlenkedem, mert még elképzelni se tudom, hogy ez hogyan működik. Kérnem kell egy számszalszámot és átutalom, de annak egy csomó plusz költsége lehet. -
Flashy
veterán
válasz Baltazár123 #39635 üzenetére
vagy létrehoznak egy "virtuális" terméket, amit kifizetsz és nem küldenek semmit, vagy rendelsz egyet az igazi termékből, kifizeted, de kommentben (vagy előre üzenetben) jelzed, hogy ne küldjön semmit. utalhatsz paypalra is, olyat is szoktak. számlaszámos szerintem nem jellemző.
-
Topikgazda
válasz Baltazár123 #39635 üzenetére
Jelzem az eladónak, aztán ahogy ő írja, de azok jönnek szóba amit Flashy is írt, illetve van még egy, azt válaszolja hogy rendben vagyunk. Ha nem reagál, akkor meg szintén rendben vagyunk.
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Köszönöm nektek. Az összes - az összefoglalóban szereplő - keresőben néztem, sehol nem mutatja. Ez pedig igen. Akkor van még idő, hogy megérkezzen. Gondolom a 2. tracking-et már Hollandiában kapta, azt fogja látni a Magyar posta is.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
chopin42
őstag
válasz chopin42 #39512 üzenetére
Nos, ma kihozta a postás. Nem kellett kérvényezni az áfa elengedést (24 euro), mivel a csomagoláson 15 euro volt feltüntetve+holland posta. Ami vicces, hogy a feladó egy bizonyos Wang volt, de ezen kívül semmi más nem szerepelt, ami kínára utalt volna, egy dolgot kivéve: a hátsó címke sarkán volt valami cn22 vagy ilyesmi.
Tehát 2 dolog történhetett: vagy el voltak havazva, vagy nem is izgatta őket.
Esetleg az is lehet, hogy az eladó, mivel reklamáltam a rossz tracking miatt, ezért feladott egy újat (ezúttal tényleg) holland raktárból, talán a tracking is erre utal.
Mindegy, 100 szónak is egy a vége: Április 4-én megrendeltem, ma ki is hozták. Szóval jól jártam.
Más:
Viszont egy cucc, amit március 1.-én rendeltem, azóta is abban a státuszban van, hogy küldemény átadása nemzetközi szállításra. A cucc maga kevesebb, mint 3 euro, de nem free shippinggel kértem, hanem felárassal, így 6.30. Gondoltam, hátha akkor ideér. Ezen kívül igazából le akartam mondani, mert nem kellett mégse valamint az eladó nem akarta feladni a 8. napon sem, de az eladó elutasította, majd hirtelen "shipped" lett a 9. napon. Számon kértem rajta, illetve az egész sztoriról van levelezés alin. Ha esetleg dipuste-ot akarok indítani, visszakaphatom-e a pénzt azzal, hogy eredetileg nem akartam, de az eladó nem engedte lemondani, illetve már 3x hosszabbított, pedig azóta MINDEN ideért, amit később rendeltem? Bizonyítéknak csatolnám a trackinget, illetve a levelezést lefotózva.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Topikgazda
válasz chopin42 #39640 üzenetére
Nagyon félre gondolod. A ráírt dolog az senkit nem érdekel, hiszen szerinted is kamu volt, ez 2004 óta nem azt kell alapul venni a hatóságnak. Milyen színű regisztrált levél címke volt rajta piros vagy kék? A feladó címe mi volt?
Ha nem kell és pénzed akarod visszakapni akkor visszaküldöd és kész. Az hogy a pénzed is visszakapd meg meg is tartsd hát mondjuk úgy kizárja egymást.[ Szerkesztve ]
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Múlthéten kaptam Ali-s emailt, hogy megérkezett a rendelésem. Vártam vártam a postától is az értesítést, hogy mikor mehetek érte, de semmi. Aztán most rákerestem a posta nyomkövetésénél a rendelési azonosítómra és ott egy szép kézbesítési történet.
A probléma az, hogy Nagyigmánd nagyon nem az én címem. Ilyenkor mi a teendő?
Nem is pár száz forintos tételről van szó. Hogy tudták ezt kikézbesíteni? Meg így hova került, aki átvette nem volt neki gyanús?
Rendelés
PostaPostánál próbálkozzak első körben? Foglalkoznak egyáltalán ilyen "kínai szarokkal"?
-
chopin42
őstag
Nem akarom visszaküldeni, pont, hogy minden rendben volt, ezen kívül hiába került többe 22 eurónál, nem kellett semmit intézni, simán kihozta a postás, és szürke címke volt rajta, postNL. Feladó címe nem látszott. A kamu cuccot arra értettem, hogy az eredeti tracking szerint április 28 óta van Magyarországon, de nem az én címemen és nevemen (bpost), majd mikor ezt jeleztem, akkor adott egy másikat, amivel megjött, de ott csak későbbi feladás látszik. Mindegy itt van az a lényeg.
Amivel kapcsolatban reklamálni akarok az a MÁSIK csomagom, a trackinget linkeltem, sztorit leírtam, arra valami ötlet?Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
acsati
aktív tag
Köszönöm mindkettőtöknek az útbaizgazítást.
Ezt érdemes lenne újrarendelni? Lehet csak valami hiba történt az én rendelésemmel?
Mert igazából sok értékelése van az eladónak (storeként üzemel) és a termék alatt is voltak képek, pozitív értékelések. -
fairi
addikt
válasz acsati #39647 üzenetére
"Ezt érdemes lenne újrarendelni? Lehet csak valami hiba történt az én rendelésemmel?"
vedd fel vele a kapcsolatot, de lehet direkt volt. Pont most volt egy vitám, szimplán kihagyott egy terméket a csomagból, mert nem érte volna meg neki elküldeni. nem tagadta, Alis vita hamar rendezte a dolgot.
Hiba is lehet, de kicsi az esély, szándékosság sajnos valószínűbb.
"Mert igazából sok értékelése van az eladónak (storeként üzemel) és a termék alatt is voltak képek, pozitív értékelések."
sokszor nem jelent sokat, főleg most, kaotikus idő alatt. Ám mindenképp írj rá, hogy tisztázd a dolgot. lehet tényleg felcserélt valamit, icipici esély van rá, és pár nap múlva a tied is jön. -
Topikgazda
válasz acsati #39649 üzenetére
Kérd vissza pénzt és vedd meg újból, ez nem olyan hiba hogy agyalni kell rajta. Sajnos az elmúlt hónapban 3 ilyen "téves" nyomkövetési számom volt amit ahogy írom a dispute-t indítottam és visszakaptam a pénzemet. Volt már régebben is, mindig visszajött a pénz.
Az is tény hogy egyiket sem adták fel, mert akkor ugye más számmal, de meg kellett volna érkezni, soha nem volt ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5