Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz SkiDev #29309 üzenetére

    Én 3 éve alizok, de most tűnt el csomagom először. Mindjárt kettő is. Az elsőnél már final statuszba került, úgyhogy nyitottam rá vitát, meglátom mi lesz belőle. A küldő országból mutatja, hogy elindították, de soha nem érkezett meg. A másiknak még van pár napja zárásig, utána nyitok vitát, ez se érkezett meg ide soha.
    Nem tudom, hogy ez valami új idők szele vagy micsoda. kb 60 rendelésem volt eddig, kivétel nélkül mind megjött. Volt nagyobb értékű is, ott a vámmal lefociztam, de annál se volt szállítási probléma.
    Az idei 3 megrendélesemből meg 2 problémás. Nem nagy értékűek, biztos, hogy nem a vám fogta meg.

  • Baltazár123

    senior tag

    Úgy érzem, engem is át akarnak b.szni.
    "Elnézést a késésért. Megnéztem a csomagod állapotát, ez azt mutatja, hogy a csomagod most már a helyi postahivatalodban van. vagy kapcsolatba léphet velük, és kérheti őket, hogy adja meg. ha nem kapja meg később, elküldöm az újat, vagy teljes visszatérítést kapok.
    kérjük, ideiglenesen törölje a vitát
    Legyen szép napod"
    A magyar posta oldala meg ezt mondja továbbra is: Unfortunately the system cannot find data relating to the item stated..
    Elküldtem nekik ezt az eredményt, a linkkel együtt. Át lehet kapcsolni angolra a posta oldalát, megnézheti ő is, ha nem hisz nekem.

    Gondolom, ha "átmenetileg" törlöm a dispute-ot, akkor ők nyertek. Nyilván nem törlöm. Egyébként februári rendelés. Kivártam a legvégsőkig, mert nem volt sürgős.

    Ez a trackelés azért érdekes, mert megadnak egy számot az Alin, arra se ad semmit, de a https://global.cainiao.com
    oldalon ha rákeresek, akkor ad egy teljesen más track számot. Arra is rákerestem, az se ad semmit.
    Egy USB töltő volt meg 2 kábel, hogy ki a fene kívánta meg. Rejtély. Ez első eltűnt csomagom kb 60-ból.

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz V/ #29478 üzenetére

    Ilyenem van. Egyikre se dob kis semmit a posta nyomkövetője.
    Tracking number: LP00122950857212
    Logistics company: Yanwen Economic Air Mail(UA117868055SB)

    Már csak azért se törlöm a dispute-ot, mert a 71. napon vagyok, tehát ha mégsem küldené újra a cuccot, akkor van 4 napom újranyitni. Egyébként ha megjönne kétszer, akkor kifizetem nekik valahogy, mert usb kábel meg töltő az fogyóeszköz tulajdonképpen. A kockázatot viszont nem akarom bevállalni, hogy törlöm a dispute-ot és utána semmi nem történik.

  • Baltazár123

    senior tag

    Sikeresen eltünt a második csomagom idén. 4 éve alizok, eddig semmi nem tűnt el, idén ez a második csomagom és még 2 másik is nagyon régóta jön, gyanúsan azok is eltűntek. Egy postástól tudom, hogy gyakran leragasztják a nevet és címet és olyankor állítólag nem tud a posta se semmit csinálni, ha tudják a települést, akkor oda még kimegy aztán ott rohad el, mert nem tudnak vele semmit csinálni, bár ki tudja, hogy ez csak egy jó kifogás-e mindössze. Mondjuk egy próbát megérhet a helyi postát megkérdezni. Ezt is megtettem és tényleg voltak náluk olyan csomagok, amiket nem tudtak kézbesíteni, mert olvashatatlan vagy leragasztott a név és cím, de az enyémek nem voltak köztük.
    Egyébként ezt a szabvány levelet kaptam a posta központtól, talán hasznos másnak is, hogy mik azok a tartományok, ahol van egyáltalán esély hogy a magyar posta infót ad.
    Magyarul finoman elküldtek a halál nemes szervére a kérdésemmel, hogy ők aztán semmit nem tudnak a csomagjaimról és így jártam. Valaki most biztos örül a cuccoknak, aki ellopta, de hát azt se tudni, melyik országban.
    Ez egyébként most már tendencia lesz innentől, hogy a nem regisztrált csomagok fele, harmada egyszerűen eltűnik? Mert ez így nagyon nem tetszik nekem.
    A postai szabvány azonosítószámok első két betűjele:
    postacsomag esetén:
    CA-CZ tartomány könyvelt levélpostai küldemény esetén:
    RA-RZ tartomány EMS gyorsposta küldemény esetén: EA-EZ tartomány
    ezt követi 9 számjegy, majd a végén ismét két betűjel, mely a feladó országot azonosítja.
    Amennyiben a feladáskor a küldemény nem kapott a fenti szerkezetű postai azonosítót, úgy a Magyar Posta nyilvántartásba vétel nélkül kezeli és az életútjáról sem rendelkezik információval.
    Az "UA-UZ + 9 számjegy + 2 betűs országkód" ugyan ISO szabványnak megfelelő azonosító, azonban kizárólag a küldemény tartalmának megkülönböztetésére szolgál. Az ilyen azonosítóval rendelkező küldemények áru tartalmúak, a belföldi hálózatban kezelésük nem könyvelt küldeményként történik, a nemzetközi előírásoknak megfelelően. Ezen levélpostai küldeményeket a postaigazgatások a feladást követően a szállítás során nem veszik nyilvántartásba.

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Beni2360 #32131 üzenetére

    Én már sok éve alizok és az idei évig nem tűnt el egy csomagom se. Idén ez már a harmadik dispute-om volt és még további 1-2 is úgy néz ki, hogy soha nem érkezik meg. Helyi postás mindent tagad természetesen, hogy ők meg se kapják meg annyit mondtak, hogy néha úgy leragasztják a címet, hogy nem beazonosítható. Persze ez egy sima lerázó duma is lehetett, mert én ilyent még nem láttam, de mondjuk ettől még lehet. Az viszont az Ali-nak piros pont, hogy a pénzemet visszakaptam eddig mindig.
    A China regisztrált küldemények viszont mind megjöttek, ami 10usd-nél értékesebb, azt eleve így rendelem, nem b.szom a fillért ezen. Illetve, ha fontos a küldemény és mindenképpen szeretném megkapni, akkor se sajnálom azt a kb 1,5 dollárt.
    Valami megváltozott idén, ezt én is így látom. Ennyi eltűnt csomag nem lehet a véletlen műve. Persze, hogy ki dézsmálja a küldeményeket vagy hogy eleve feladták-e, bizonyítani nem nagyon lehet. Amíg az Ali nem problémázik a visszafizetéssel, addig csak apró bosszúság. Én 1 USD-s ceruza faragó árát is visszakérem, ha nem érkezett meg. Eddig nem volt gond a dispute-al.

    [ Szerkesztve ]

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Fail3D! #32526 üzenetére

    Én is kaptam egy hibás cuccot, nem írogattam semmit, nyitottam egy dispute-ot azonnal, még az átvételt se okéztam le. Az eladó nem válaszolt a megadott időn belül, az Ali meg már vissza is utalta a cucc árát úgy, hogy vissza se kell küldenem.
    Ez volt az első ilyen disputeom, mert eddig rossz, hibás cuccot nem kaptam, csak idén tűnt el pár csomagom, de az kicsit más eset.

  • Baltazár123

    senior tag

    Próbáltam ma Revolut kártyával fizetni, de elutasította az Ali, bár a kérvényt leadhatom nekik és akkor engedélyezhetik a vásárlást. Az eladó meg tűkön ül, hogy mikor fizetem ki. A gondom az, hogy személyimet vajon be akarom-e küldeni beszkennelve egy kínai oldalra? Értem, hogy sok 100 millió beazonosított ügyfelük van már, úgyhogy nem olyan nagy ügy talán, de tartok tőle egy kicsit.
    Amilyen jó dolog ez a Revolut sok mindenben, elég durva korlátozásokba lehet vele belefutni.

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz V/ #39630 üzenetére

    "Annyira nem, illik kifizetni ha később megérkezik. "
    Tervezek pár eddig elhalasztott vásárlást Alin most júniusban, de tegyük fel így járok. Illetve biztos, hogy lesz olyan cucc, amivel így járok, tekintve a mostani helyzetet.
    Ha visszakapom a pénzt dispute után de utána mégis megérkezik a cucc jókora késéssel, azt hogyan lehet kifizetni?
    Azért értetlenkedem, mert még elképzelni se tudom, hogy ez hogyan működik. Kérnem kell egy számszalszámot és átutalom, de annak egy csomó plusz költsége lehet.

  • Baltazár123

    senior tag

    Üdv, egy kérdés. Van valamilyen mennyiségi korlát a vásárlásra? Vennék 6 db-ot ugyanabból a játékból, kis méretű viszonylag, 7cm-es kis elektromos halacska. Zacskóban küldik és 1,7 USD darabja. Jó lenne egybe rendelni nem megbontva a postaköltség miatt. 3,9USD a postaköltség, nem szívesen bontanám több csomagra. Van ezzel kapcsolatban tapasztalat bárkinek?

  • Baltazár123

    senior tag

    Egy kérdés, ha valaki web kártyát használ, amire elvileg nem lehet utalni kívülről csak a bankon belüli számláról pénzt rátenni. Most egy dispute-ot kéne nyitnom és az a kérdés, hogy erre a web kártyára vajon vissza tudja az Ali utalni? Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata?

Új hozzászólás Aktív témák