- Synology NAS
- Debian GNU/Linux
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- Most az Apple iPadOS-t ellenőrzi az EU
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Domestos
tag
Egyszer sem kértem, magától hosszabbítgat. Egy előző rendelést kétszer hosszabbított meg, csak közben dispute-ot nyitottam, amit meg is nyertem, mert visszament a csomag. Egy mostanimat még csak egyszer hosszabbította (ugyanaz az eladó). 37 dollár. Erre még várok, csak közben ez is elment a Budai Központi Kézbesítőbe Újpest helyett.
Szerk: az alap 60 nap már lejárt, azért hosszabbított az eladó, hogy ne záruljon a rendelés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Domestos #35201 üzenetére
Akkor ez itt van, feltéve ha a tiedé a szám így részedről is jogos lenne a hosszabbítás, ilyenre is van kitalálva. Magyar Posta lassúsága nem az eladó hibája
De nem egészen értem ezt a dolgot ha rajta van címed a megfelelő irányítószámmal és Újpesten laksz, akkor ennyire hülyék hogy átviszik a 1122 körzetbe a mondjuk 1041 helyett?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hello!
2 napja írtam, hogy van 2 termékem, amik 2 nap múlva lejárnak, azaz letelik a 60 napos szállítási idő, de még nem kaptam meg őket. Javasoltátok, hogy bővítsem ki az időt, de hibá csináltam meg a leírásban megfelelő hosszabbítást 30 nappal, ma azt a 2 üzenetet kaptam, hogy a rendeléseim státusza finished lett. Ilyenkor mi a teendő? Ha jól láttam van pár napom dispute-ot is nyitni.Köszönöm a segítséget!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Domestos
tag
Ez a Budaiba átpasszolás valami új divat. Nekem ez a második csomagom, amit átraknak, ráadásul azt miután átküldték Újpest-re, azonnal postázták is vissza Kínába. De a Budaiba küldték -Pityer- fúrumtárs csomagját is, valamint a tágabb ismeretségi körömből is valakiét. Valami zavar lehet a Nemzetközi Kicserélőben. Nemrég írtam amúgy erről.
-
Topikgazda
válasz Domestos #35207 üzenetére
Tudom hogy írtad, de miért vinnék másik kerületbe?
Azt is írtam már hogy mi a csomag útja, a reptéri NPKK-ba megérkezik, továbbítják a Budaörsi OLK-ba és onnan küldik ki településekre, Bp-i kerületekbe. Ha kavar van, akkor ott lenne, ehhez nincs köze a Nemzetközi Kicserélőnek, de ez akkor sem magyarázza meg hogy miért viszik másik kerületbe.[ Szerkesztve ]
-
-
Lomas
tag
válasz Joker88 #35181 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Mint olvashattad, én felbontottam a rendelést 5 db, 28 USD csomagra. Az eladó nem aszerint teljesített. Emellett ha egymást követő napokon adtam volna le a rendelést, vélelmezhetően akkor is egyben küldi, mert csak 10 nappal később lett elindítva a szállítmány. Emellett nyomatékosan kértem, hogy a szerint szállítson, ahogy kértem. Egyébként azért rendeltem egy napon, mert akkor volt november 11. Természetesen kifizetem az ÁFA-t a kedves eladó meg kap öt darab 1-es értékelést. Több száz rendelésem volt alin, de így még nem szívattak meg.
Köszönöm még egyszer, hogy időt szántál rám! :) -
Topikgazda
Értem, de mondjuk más-más címre is lehetett volna kérni. Ha fizetős a szállítás még akkor sem biztos hogy az egy napon történő rendeléseket külön fogják küldeni.
Ha free shipping-et ad meg, akkor pedig mindenképp egybe csomagolja, mert akkor kevesebbet kell fizetnie a postának, mint külön-külön.[ Szerkesztve ]
-
Tim82
félisten
Sziasztok!
Amennyiben volt Aliról egy rendelésem (nyomkövetéssel), ami nem jött meg időben, dispute-ot nyitottam, ami alapján vissza is kaptam a pénzt (a nyomkövetésen nem volt semmi információ a rendelés hollétéről), majd pár napra rá mégis megkaptam a terméket, milyen formában érdemes kezdeményeznem azt, hogy az eladó mégis megkapja a pénzét? Van erre valamilyen hivatalosnak mondható mód az Alin, vagy írjak az eladónak és egyeztessem le vele, hogy rendelek tőle egy újabb ugyanilyen terméket, amit kifizetek és neki nem kell elküldenie?
Előre is köszönöm a választ.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #35221 üzenetére
Írjál, lehet hogy ő is tőled tudja meg, de akkor utána jár. A tegnapit törlést ő is most fogja látni, mert nem ő törölte.
A vásárlásnál adhat meg új azonosítót a régi helyett, ha majd lesz. -
Topikgazda
válasz Domestos #35218 üzenetére
El kell gondolkozni ezen: Sikertelen kézbesítés (hibás címzés), feladónak visszaküldve Budapest - Újpest 1 posta. A te postád küldte vissza miután 28-án hozzájuk lett szállítva a Budai Központi Kézbesítő Postáról, ez utóbbi ahonnan terítik a küldeményeket szerintem a fővárosba, a bejegyzések szerint náluk nincs kézbesítés, csak szállítás. Nálam Szeged miatt az OLK jön az NPKK után, neked meg ez a Központi Posta, de mindkettő Budán van.
November 28-án (hétfő) látva hogy sikertelen kézbesítés, mert csak ez van beírva, miért nem telefonáltál? 30-én este került az NPKK kezelésébe. Ha december 3-án 12:00-ig beérkezik a visszafordítási igény az NPKK-ba akkor nem küldik vissza, amit 14:26-kor ejtettek meg.
Hogy van a címed megadva a My Shipping Address-nél? Lehet hogy hosszú és lemarad valami, a State/Province/Region:-hoz én ennyit írtam .. (kettő pont) és a Street Address: első kockájában szóközökkel együtt 28 karater van. -
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Korábban már írtam ide.
Rendeltem 2 dolgot Aliról még November 2.-án, fel is adták 4.-én. Meg kelett volna jönnie 2020. Január 2.-áig, azóta sem ért ide.. Mik a további teendőim? Mit csináljak? Írjak neki?
Köszönöm
-
Topikgazda
Azért jó, mert ha az idő letelik akkor a vásárlás sztornó lesz és jön vissza a pénzed, de ugye azt már rosszabb árfolyammal írja jóvá a bankod.
Nem igazán működik itt a raktári készlet és a hirdetésekben szereplő termék mennyiségi összekapcsolása, így előfordulhat hogy azért nem tudja időben elküldeni mert elfogyott, de mondjuk 10 nap múlva lesz neki, itt meg 6 napja van feladásra. Mivel ő nem tudja utólag módosítani csak te kezdeményezheted, jelzi feléd és kéred az emelését.
Vagy véletlenül kimarad a feldolgozásból a hirdetésed és azért nem adja fel.
Én 2 nappal a lejárat előtt udvariasan érdeklődni szoktam hogy mikor küldené el, így a véletlen kimaradási ok is kilőve.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Értem, teljesen világos. Lehet hogy élnem is kell majd a lehetőséggel. Rendeltem 4 tétel különböző helyekről de 2-3 -napja semmi változás a feladásban, viszont a termék ára feljebb ment. Ilyenkor érdemes lehet ezt megtenni.
Az viszont nem nagyon tetszik így az alin nekem máris, hogy az eladó ha nem akarja simán nem adja fel, és én bukok valamennyit ( konverzió és pár apró tétel ami jára fizetéssel)
Ilyenkor nem lehet nekik mínuszt adni? Mertt ugyanaz a tétel akkor még volt máshol is olcsón, lehet hogyonnan megkaptam volna.[ Szerkesztve ]
-
LendvaiFeri1
addikt
hey, if you dont like it, i'll have it, and say I wrote it.
-
Doresz666
friss újonc
Sziasztok!
Purchase Protection témában szeretnék segítséget kérni, mert nem igazodom el rajta. Rendelésem nem érkezett meg, az Ali által küldött, szállításról szóló emailben a következő szerepelt.
"The Purchase Protection of order .8006045124126617 will end on 2019-12-27 PST"
Ehhez képest 2020.01.11-ig nem engedett vitát nyitni,hiaba probaltam, azt irta ki az oldal, hogy várjam meg az 01.10-et és ha nem érkezik meg, csak akkor nyissak vitát.
Az egyik mostani rendelésemnél az emailben ez áll:
"The Purchase Protection of order 8008920532646617 will end on 2020-02-25 PST."
A rendelés adatlapján pedig ez:
"If your ordes does not arrive on 2020-03-08, you can apply for a refund by opening a dispute."Miért vannak az Ali által küldött emailekben más dátumok, mint a termékek adatlapján, melyikhez kell viszonyitani es miert van az, hogy nem is engedi megnyitni a vitat korabban?
Ez most azert fontos, mert egy tegnapi, nagyobb értékű rendelésnél, ami bőven szállítási díjas is, 01.27. van elvileg megadva az érkezési idő utolsó napjának, ehhez képest az emailben azt írjak, hogy a Purchase Protection 01.17-én lejár és bár EU-ból jön a cucc, képtelenségnek tartom, hogy 5 nap alatt megérkezzen. De mit csináljak, kérjek egyből kiterjesztést, vagy várjam, hogy lejárjon az idő 27-ig,vagy mi a megoldás? Köszi előre is!
-
Domestos
tag
Eddig sosem mentek az országos elosztóból a budaiba a csomagjaim. Mindig azonnal az Újpest 1 a következő bejegyzés. Pl. RV206326788CN
A visszament csomaggal az történt, hogy a nov 28, csütörtök esti sikertelen kézbesítést csak péntek jó délután láttam, amikor már nem volt telefonos ügyfélszolgálat, és ezért email-t írtam. Addig húzták az időt, hogy nem állították meg a csomagot.
Leellenőriztem alin a címem, elvileg nem kéne ilyen hossz baja legyen, amúgy is minden mást megkapok tucatszámra. Most már nagyon szeretném azért is a kezembe venni ezt a csomagot, hogy lássam, hogy tényleg rossz-e valami a címzésen rajta, vagy csak a posta tökölődik nekem. -
Topikgazda
válasz Domestos #35233 üzenetére
Értem, hétfő reggeli telefon is jó lett volna, az írásos megkeresésre 30 napon belül válaszolnak. Lehet hogy érdemes lenne megkérdezni hogy az utóbbi időben miért kerülhetett a másik postára a küldemény, miért nem Újpestre viszik.
De az OLK-t most megint nem mutatják a nyomkövetésnél, mindig variálnak.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Mit lehet az olyan Dispute-tal kezdeni, ahol az Ali "nem lép közbe" határidőre?
Mert nekem sztim olyan történt. (Ld.: mellékelt képek: #1; #2; #3; #4; #5)Röviden. az eladó két kapu TN-t is megadott: az egyik nem az enyém volt, a másik meg törlésre került. Az Ali meg csak mereszti a ....
Szerintem én értelmesen leírtam és képeket is mellékeltem hozzá. -
Topikgazda
Nem kell másik regisztráció, akár 10 címet felvehetsz és fizetés előtt választod hogy hova legyen szállítva. Belépsz, My Aliexpress és baloldalon a menüben My Shipping Address.
Van egy ami default, azt adja fel elsőként, de ha másik címre kérem, csak megszokásból azt állítom be default-nak amire menne és azután fizetek.[ Szerkesztve ]
-
elistvan
őstag
Sziasztok!
Az appban vannak a coins and coupons résznél ilyen 2-3 dolcsis beváltható kuponok 100 coinért. Mikor oda kattintok csak select kupon opció van? Akkor hol lehet ezeket megtalálni?
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #35240 üzenetére
Ha lesz másik akkor vagy beírja, vagy nem. Nme tudni. De ha ma írta nem biztos hogy ma el is küldte, még lehet új számod.
[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
És igen! Ma landolt az utolsó 11.11-es csomag. Pedig már nem sok reményt fűztem hozzá, a szállítási idő is meg lett toldva. Viszont érdekes, hogy a december elején rendelt cuccokból is már majdnem mind megérkezett, a legtöbb még decemberben.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Domestos
tag
A nyomkövetéssel tényleg variálhatnak, mert parselsappon látom most este (universal postal union bejegyzésben), hogy ma reggel Újpest 1-re érkezett a csomag, de a posta nyomkövetés még mindig nem mutat semmit. Közben egy másik csomagom is Újpestre ért, annak be is dobtak értesítőt, de a nyomkövetés még azt sem látja, hogy átment a nemzetközi kicserélőn, nemhogy az Újpestre érkezését.
-
pot63
csendes tag
Sziasztok!
Rendeltem egy terméket novemberben (€13 + €5 szállítás China Post Registered Air Maillel, várható szállítási idő: 20-31 nap, RV...CN kóddal). A 45. nap körül kértem az eladót, hogy nézzen rá, mert a legfrissebb tracking bejegyzés november 13-ai. Azt válaszolta, hogy legyek türelemmel, nem mindig frissítik ezeket az adatokat. Írtam még egyszer a következő héten, amire kb. ugyanaz volt a válasz.
Aztán az 59. napon kértem a buyer protection meghosszabbítását két héttel, amire nem válaszolt. Mármint ezt azon a felületen kértem, ahova be lehet írni a napokat a hosszabbításra, de meg is írtam üzenetben. Most lejárt a 60. nap is. Ezt írta: "Dear, I'm very sorry for the loss of package due to logistics. I'll reissue one for you. Will you cancel the dispute?"
Nem is indítottam még dispute-ot. Mit jelent itt a reissue? Újra feladják, és újra lesz 60 nap buyer protection, mintha megint megrendeltem volna? Vagy csak higgyem el, hogy feladták újból? Erről a boltról van szó. Elvileg ők a márka hivatalos boltja, de az értékeléseik az elmúlt két hónapban nem alakultak túl jól. Ti mit tennétek? Köszi!
-
agroman
senior tag
inditanam a dispute-ot, ahogy letelik a 60 nap.
en is nyitogatom a hosszabitasokat, de az eddigiekkel ellentetben nem hosszabbitjak meg.
szerintem nem mukodik ez a resz..pedig ez az elado erdeke is lenne.
szoval marad a dispute es a full refund. aztan vagy megrendelem ujra tole vagy mastol..------
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G 128GB Olive, Karcmentes, Újszerű Állapotú, Független, Garanciális
- Samsung Galaxy A55 5G 128GB Awesome Ice Blue, Bontatlan, Új, 0 Perces, Független, Kék, 1 Év Garancia
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon 5th gen., I7-7600U, 16GB RAM, 128GB M.2, FHD, 2 év garancia, Áfás számla!
- LG 32UN880-B 4K Ergo Monitor! 32"/UHD/IPS/HDR10/DCI-P3 95%/Freesync-G-sync/Type-C/Mac kompatibilis!
- AppleCare + biztosítás, aktiválástól számított 60 napos vagy új készülékre!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest