- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Caliber92 #33027 üzenetére
Pár napja írtam és előtte is tárgyaltuk, rátalálszu a keresővel hogy mi a teendő. Te rossz nyomkövetési számot -kamu nyomkövetési szám- kaptál az eladótól, tehát nem érkezett meg neked a termék.
Ezért dispute indítandó most, ahol igazolod valami angol nyelvű nyomkövetési felülettel hogy máshol lett kézbesítve, ha akarod cifrázni akkor leírod azt is hogy az ottani posta megerősítette, hogy egy ottani címzett jogszerűen vette át. (A nevedre és címedre szólót máshol nem kézbesítenek tévesen).
Vagy elhiszed ezt nekem, vagy tényleg felhívod őket, de ezt én eddig mindig megtettem ilyen szituációban és mindig ezt mondták.
Ha vársz a dispute-al 26 nap múlva hogy magyarázod hogy azt megleőzően nem neked lett kézbesítve? Amikor friss a probléma akkor rendezzük.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest