Új hozzászólás Aktív témák

  • webshopos

    újonc

    válasz syberia #925 üzenetére

    "Nekem az árgépre írt értékelések gyanúsak, mi a garancia rá hogy nem a globelectro-s ürge véste be azokat."

    Mielőtt kérdezel, esetleg vádaskodsz; tájékozódj!

    Részlet az Árgép értékelési oldaláról;
    "Kérjük, vegye figyelembe boltértékelés leadásakor:
    • Kérjük, ügyeljen az email cím helyes megadására! Értékelése leadása után erre a címre küldjük el azt a linket, mellyel aktiválni tudja értékelését. Az email címet bizalmasan kezeljük, és harmadik fél részére nem adjuk át.
    • Kérjük, nyilatkozzon tárgyilagosan a bolttal kapcsolatos tapasztalatairól, és kerüljön bármiféle vádaskodást, feltételezést, általánosítást, sértegetést vagy trágár kifejezéseket! Ne bátorítson más felhasználókat bolttal szembeni akciók megtételére!
    • Kérjük, adja meg a bolttól kapott ügyfél- vagy rendelési számát! Erre az adatra a valótlan értékelések kiszűrése érdekében van szükség, és negatív értékeléseket csak valós ügyfél- vagy rendelési szám megadásával tudunk elfogadni, melyet szükség esetén a tényállás tisztázása érdekében az érintett bolt üzemeltetőjének továbbítunk. Így a bolt reagálni tud az Ön panaszára"

    Kiemeltem a fontosabbakat, illetve megismételném;
    "A webshopok mögött is emberek dolgoznak, nem gépek. Ők is lehetnek fáradtak, kimerültek, hibázhatnak. Tartsátok ezt szem előtt, mielőtt bármi bírálatot meghoznátok, hisz értetek vagyunk, nem ellenetek."

    Még egy fontos dolog; a nagy számok törvénye.
    Minél több egy webshop forgalma, annál több esély van belefutni egy konfliktusba. Gondoljatok arra is - mielőtt megpróbáltok bárkit is saját sérelmetek által általánosítani -, hogy több ezer elégedett Vevő mellett, esetleg rosszkor voltatok, rossz helyen. "Ez benne van a pakliban" - mint említettem, a webshopokban is emberek dolgoznak, arra törekszünk, hogy a megnövekedett forgalom ellenére, a problémák száma ne növekedjen.
    Kérhetnénk a Vevőinket, hogy tegyenek egy ellenvéleményt az ilyen Fórumokon, mikor elégedetten, mosolyogva távoznak, de nem tesszük. Igyekszünk mindenkit elégedetté tenni, ez éppen elegendő, és mi sem a néhány kezelhetetlen "blacklistás" Vevő alapján ítélünk meg mindenkit.
    És ahogy mi sem teszünk nyilvánossá adatokkal inkorrekt Vásárlókat - mert törvénybe ütközne és sértené az etikai hozzáállásunkat - úgy ez elvárható volna viszont is.
    Mivel a Magarországi kereskedelmi törvények alapján a Vevő szinte korlátlanul mindent megtehet, a legminimálisabb, hogy (mint az Árgépen is olvasható) a másik oldal is meghallgattatik.
    Ilyen esetekben, levonjuk a szükséges következtetéseket, javítjuk a hibákat, megköszönjük az építő jellegű kritikát.

    Köszönettel!

    a webshopos

Új hozzászólás Aktív témák