- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- HBO Max & OD topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Windows 11
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
az akksi meretek szabvanyositva vannak
több drón kell ;P
-
-
Sinu
senior tag
Köszöm mindenkinek a segítséget! Azóta meg is érkezett, beszereltem. Egyébként felül van a leszorító, tökéletes volt a méret. Végül maradtam az eredeti kiszemeltnél, meglátjuk hogy bírja.
Egyébként jogsim még nincs, nem tudok vizsgázni a korlátozások miatt. A család szokott vele menni, vagy a szomszéd elvisz vele bevásárolni, hetente megyünk kb 150 km-t. Tudom nem sok, de ilyen körülmények között ennyi fér bele.
A napokban mentünk BP-Hatvan-BP útvonalon, visszafelé úton már pesten belül megálltunk benzinkútnál, motor leállít, tankoltunk, ittunk egy kávét és nem indult már el... Ráadásul 2 nappal előtte töltöttem teljesen...No Future
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #10155 üzenetére
1.8 Z18XER, meglátjuk milyen lesz. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #10157 üzenetére
Köszi! De még nem vagyok benne biztos, hogy jo lépés a Lybrát lecserélni erre.
Kombiság volt a lényeg, sok szempontból butább mint a Lancia, belseje egyszerûbb, ami várhatóan érkezô kutya miatt elôny. Sok ilyen apróság billentette a mérleget felé.Viszont nincs elektromos tükörbehajtás, esôszenzor, páraszenzor, automata belsô tükör, kapaszkodók nem csillapítottak, deréktámasz is csak manuális, 3 helyett csak két 12V aljzat, 12 hangszórós Bose helyett, 6 hangszórós alap. Stb
"Bad reklám is reklám too"
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #10161 üzenetére
remek...
Mod: Na várjunk csak. Ha jól értem, a "Giulia" felszereltés, az alap 2.0-as benyás motorral ki lett vezetve és készlet kifogyása után a Super lesz a kínálat alja ~13m-ért? Ez azért már nagyon elszállt árazás...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz TheProb #10162 üzenetére
Nem segíti, hogy a használt árak lejjebb menjenek, az biztos.
13 felett kezdődik majd egy alapmodell, de úgyis beleraksz még 1-1,5M-nyi extrát. Kapsz rá 10% kedvezményt, és akkor ténylegesen 13M-ért lesz vihető. Egy Veloce, mire felkonfigurálod, 16-17M kiajánlva. Mondjuk a konkurencia sem olcsóbb...
Az biztos, hogy a régebbi modellek nagy értékvesztése most nem ismétlődött meg. -
Stylewars_kp
senior tag
Fiat punto 2 classicban van isofix? Köszi.
-
Patrick
addikt
Az eladásokat nem fogja segíteni az biztos. Volt 2-3 használt 8 milla körül, el is mentek mind. 14,8-at kalkuláltam. Legjobb esetben is min. 13 felett van az ár. Bár biztos lesznek olyan szalon autók, amiket akciósan el lehet majd hozni, azokra kell, kéne rárepülni.
Kint sem rózsásabb a helyzet 8 millától indulnak a használtak, de ugye ott saját szín, felni, egyéb dolgokról le kell mondani, ami van, az van. Nem lesz egyszerű.Az érkező Tonale-t 10 milla alá kell lőniük, különben miből és hogyan lesz eladásuk?
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
addikt
A Giulietta meg majd elvileg 308-as alapokon tér vissza 2023-tól...
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Stylewars_kp #10164 üzenetére
Jelentem nincs, egy 2007es autóban...Pug 206 2002es és van benne.
-
addikt
Fu, megtette a hatását az áremelés. A 3-4 éves Giuliálnak még soha nem volt ilyen jó ára. Mármint a Giulia tulajok szempontjából. Akik vennének, azoknak nem őszinte a mosolyuk
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz gipsztigris #10174 üzenetére
Persze. Majd kiderül. Ha tűnnek el a hirdetések ezen az áron, akkor van piaca és nem érdemes áresést várni. Ha csak fél évig hirdetgetik, akkor nem reális, nyilván.
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #10174 üzenetére
ez olyan dolog, hogy lehet nem is latod a hirdetest, mert elmegy az auto egy koron belul
havernak volt egy FL147 1.9 16v Q2-je (=torsen sper)
150lo (+okositas by Manky), Bose hifi, Q2 alucipok + teligumi acelfelnin, TI sotetszurke szinu belso muanyagok, de nem bőrös
2.5ev alatt 60k km ment bele nala, o hozta be nemetbol szemelyesen
most kellett a penz egy egyterure gyorsan, 2 hete hetvegen felrakta 780k-ert az autot, egy ora alatt elvittek alku nelkul
hirdethette volna tobbert is, de ennyiert azonnal volt ra vevo, neki meg hetfon meg kellett mar a masik auto cuccolni
itt a kepen a jobb oldali auto az, a baloldali, a TI felnis meg az enyemtöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #10176 üzenetére
Persze, az ilyen kocsik vagy ki sem kerülnek a hahura mert elmennek zárt körön (mondjuk fb csoport) belül, vagy ha kikerül akkor csak pislogni lehet az autó után, mert kipakolni nincs időd, olyan gyorsan csapnak le rá.
De az alap felvetésre visszatérve, hogy van egy gyártói áremelés és azt a használt jármű tulajdonosok is szeretnék követni. Persze, hogy a kínálati árakon emelnek. A piac meg majd eldönti, hogy megadja az árat vagy kineveti az eladókat.
Szép verda mindkettő! Fiam kocsiján van Q2 felni. Már csak egy difit szeretne![ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #10177 üzenetére
ezt az autot en talaltam neki az autoscout-n
2k EUR volt a vetelara 2018-ban, + honositas + vezerlescsereaz a diffi nekem is kene, de ujan 200k
egy Q2 valtot erdemesebb szerezni, mert "csak" 150-160k es ott van egy pot valto is akkorQ2 opcio csak vhogy 2007-tol volt, az enyem vas meg 2005 elejei auto, akkor meg nemvolt
mondjuk mivel olyan korai darab, fem szivosoros es nincs benne Swirl meg DPF se gyarilagmegis Euro4-s tudott lenni ugyis
egyebkent ugyanaz a Q2 diffi dio valo 147/GT/156 3.2 GTA-kba is, meg a 156 2.5 V6-ba is
azt is szoktak csinalni a GTA-kkal, hogy felraknak ra egy 2.5 V6-s valtot, mert annak rovidebb a diffije es aggresszivavbba valik a GTA az eleve nagyobb fotengelyi nyomateka meg tobb lesz a kereken is, es Q2-t raknak bele
meg abbol a valtobol sokkal tobb is van eleve[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
tuctuc
aktív tag
válasz hobizoli #10178 üzenetére
GTA megeszi idövel a gyari difit es az viszi magaval a valtot is, inkabb azert rakjak fel a 2.5 V6 valtojat, mert nincs mas. Q2 meg quaife inkabb ezert fontos upgrade, az elektronika amugy sok mindent megold, nem olyan szörnyü az sperr nelkül, mint nehanyan gondoljak, a mai gumik mashol vannak mar mint 15 eve.
21 éve a PH-n
-
hobizoli
nagyúr
válasz tuctuc #10179 üzenetére
2 isminek is van 156 GTA-ja, esoben 4.ben lediferalt az auto
pedig nem kopott gumi volt rajta....
az az auto volt kesobb a Laptiming-ban is a Kakucson de mar kun2-zve
2.5 V6 es GTA valto kozott a diffi atteteli aranya a kulonbseg, az egyes fokozatok ugyanazok
a hosszabb diffi miatt megy a GTA tobbet vegretöbb drón kell ;P
-
félisten
Sziasztok!
Nyár végéig el kellene döntenem, hogy mi váltja le a mostani Peugeot 306-ot.
Bravo II az a.) terv turbós benzinmotorral.
Sajnos azomban, alig pár darab van eladó akárhol nézem, és jellemzően 2011-nél nem fiatalabbak.
Ezért egyre inkább elgondolkodom Tipo-ban.
Ezt is turbós benzinessel venném, de nem az új 3 hengeressel.Írtátok korábban, hogy a tipo kisautós platformra épül a BRavo-val ellentétben, így utóbbi "komolyabb" autó.
Ez milyen tulajdonságokban nyilvánul meg?
Köszi!
ui.: Egy K Astra is szóba került családi nyomásra 150 lovas benzinessel. Számomra az Astra a sülthal kategóriába esik, legalábbis design terén. Ha valaki össze tudná hasonlítani a K Astrát a Bravo-val, vagy Tipo-val, az szintén nagyon hasznos lenne számomra. Tudom, hogy más liga, de akkor is. A felszereltség számomra nem tényező, minden más érdekes. Vezethetőség, viselkedés, futómű, stb.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Ha bárki belefutna X250-nél olyan hibába amit a múltkor leírtam, azaz:
Iveco 3.0
Minden előzmény nélkül letiltó elektronika
Bizonyos teljesítménynél (nálam hatodikban 13-13.5 liter pillanatnyi) check-engine, és leálló motor, de az alatt a világ végéig elmegy
Mindez szép lassan (több ezer km alatt) alakul ki, a végén már üresben gázadásra is letilt
P0091, P0092 hibakód
MAP szenzort nézze meg (szemből nézve, felül, a töltő-levegő cső alatt EGR feliratos szenzor), és ha áll rajta (belül) a kormos trutymó, akkor az a baj.
Kicseréltük, és megy.
Sok szaki már jött a szokásos f.szsággal, hogy magasnyomású, meg injektor, meg stb.
Hozzátenném, hogy 1.2millióval a korrekciós értékek + -0.15ön belül vannak...
Hátha valakinek segít majd egyszer, nekünk ez volt a baj, de szeret beázni az ECU doboza is (jobb oldalt felül).
Üdvどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz molnarpeter #10185 üzenetére
Ebben van, mindig, minden. És nem kormol (próbáltuk ronggyal is, de nem látszik) láthatóan.
20-25ezrenként olaj, minden másodiknál légszűrő, harmadiknál gázolajszűrő.
Van pár ismerősöm, aki fikázza a 3.0-t, hogy szar. Miért? Mert szar. Pont.
Hát, én nem egyet ismerek ami 1m+, 3-4et ami 1.5m+, többjük is bontatlan.
Szóval tuti, hogy 80-90%-uknál user error van. Leginkább a váltót szeretik szétbarmolni azzal, hogy városban hatodik, ötvennel, és gáz-motorfék-gáz-motorfék, a nyomaték meg nem tud hova elmenni 1000-es fordulaton, hát szétbassza a csapágyakat, kiemelővillákat, stb. Azért is volt sok 3.0-s x250, és első genes x290 váltóhibás (kidobálta a hatodikat, majd az ötödiket is), mert idióták a userek. (mod: aztán amikor a fiat felismerte ezt, átkonfigolta a váltókat, azóta az ötödik, és a hatodik is többet pörög kb 500-al. azt gondolom mondanom sem kell, hogy milyen jótékony hatással van a fogyasztásra az, hogy 90-95 (gps)nél nem 2000-et, hanem 2400-2500at pörög...)
Más részről a fiat is f@sz volt, mert a végén már török csapággyal rakta össze a váltókat, mert már a kínai is drága volt nekik...
Ebben van rendesen olaj cserélve, és érdekes mód még a gyári váltó van rajta, annyi hibával, hogy hidegen kell egy kis gázfröccs a ketteshez, de melegben (vagy miután bemelegedett) már nincs ilyen baja.
Szóval ja, a teknyika' meghálálja ha kap néha kenőanyagot...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
10.10
csendes tag
Sziasztok
Felmerült, hogy Olaszországból hozatnék be autót és ehhez lenne kérdésem.
- Van arra lehetőség, hogy ellenőrízzem az autót valami adatbázisban pl. rendszám alapján?
- Mennyire lehetnek valósak a megadott adatok, sok gyanúsan alacsony km állás található. Vagy ennyire keveset mennek az olaszok?
Megköszönnék minden tapasztalatot, hogy mire kell/érdemes figyelni olasz autóvásárlásnál.
Köszi -
Feketelaszlo
senior tag
-Scanner Veiccoli. Ne kérdezd hogy működik, soha nem használtam ilyesmit, de a nagyobb olasz autós portálokon is lehet, hogy találsz valami hasonlót.
-Olaszországban az autó olyan, mint a cipő, szinte mindenkinek van, s egyes csoportok nagyon keveset mennek velük, gyakorlatilag csak lakóhely körüli közlekedéshez használják, így főleg a kis autóknál gyakran előfordulnak évi 5-10.000 km futások viszonylag fiatal autóknál is. Cserébe épp fényezést nem találni, különösen Dél-Olaszország gázos ebből a szempontból. -
10.10
csendes tag
válasz Feketelaszlo #10188 üzenetére
Köszönöm az infókat.
-
dssport
tag
Sziasztok!
Ilyet szabad venni vezetni tanulni/gyakorolni, városba futkározni?
Azt látom, hogy néhány eleme eltérő színű, le még nem kérdeztem, hogy mekkora volt a baj -talán verticalon fent van-, de gondoltam előbb kipróbálom, meghallgatom, hogy szól.
Kell valami aknára figyelni? Rozsda? Ez a grande puntóban is található motor ugye?
Néhány alkatrészre rákerestem, mivel városi autó lenne: lökhárító, lámpa, tükör, eddig úgy tűnt, hogy minden van, ha nem is roskadásig, de fellelhető.
Köszönöm a tippeket!
-
gipsztigris
addikt
válasz dssport #10190 üzenetére
Gyakorlatilag pont ilyen van a feleségemnek is. Argento nem a legjobb felszereltség, de minden benne van ami kell. A motor örök mint a nyomorúság ha nem hanyagolod el. Változó vezérlésű nyolcszelepes!!! motor, meglepően jól mozgatja a kocsit. Jobban lehet autózni vele városban mint a lányom 1.2 16V Ypsilonjával. Küszöbök hajlamosak a rozsdásodásra, azt alaposan meg kell nézni. A többi része nem nagyon rohad.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #10191 üzenetére
Nem változó szelepvezérlésûek ezek a motorok.
"Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
-
whitezo88
nagyúr
Üdv,
Tudja valaki, hogy mennyi volt az eredeti újkori ára egy Alfa 155 Q4-nek? 1992-es. Casco miatt kellene, és nincs eurotaxa úgy tudom. Most megér a tulaj szerint 7,5-8at mert felújította és nagy becsben tartja. Ugye a kalkulátor br. újkori értéket kér.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz molnarpeter #10196 üzenetére
Persze, az Allianz, kockázatvállaló bólint rá de át szoktak menni. Amúgy Netrisken egyetlen ajánlat se jött ki, de sajátján igen, de ez a kérdés (itt dolgozok mint üzletkötő, de ezen megakadtunk, nem volt ilyenem még. És még van egy Alpinája is, 1991-es, az is jó móka lesz). Ugye hogy mennyi volt akkor senki se tudja. Most ér valamennyit a tulaj szerint, egy hasonló autó szerinte a Giulia Q4, ami 15-6M. Na most melyik a jó? lényeg hogy alulbiztosítva se legyen, ez nem egy szétrohadt darab.
-
LógaGéza
addikt
válasz whitezo88 #10194 üzenetére
Kérdés, hogy mi számít hiteles forrásnak. Ez az újságcikk alapján 21306GBP. Itt még találsz cikkeket róla, nem néztem meg mindet. Magyart viszont hirtelen nem találtam sajna...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
TheProb
veterán
Tudja valaki, hogy mi lehet az oka annak, hogy az itthoni Brera-k kb 80%-a dízeles?
Hülyén hangzik, de ehhez a formához annyira nem illik a dízel motor, hogy az hihetetlen.
Vagy ebből is kb csak a dízel a magabiztosan ajánlható motor? Mint ha 159 esetében úgy rémlene, hogy ott is csak talán 1 variáns van benzinesből, ami nem potenciális betegágy."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen