Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
szomszédnak van egy, amit negatívumként mondott róla, hogy mindenhol leér az eleje (és tényleg), egyébként grande punto alapok. különösebb baja nem volt vele, tervezetten kívül eddig asszem 3x volt szrvizben vele és egyiknél se volt nagy dráma, arra emlékszem, hogy ebből is az egyik lemerült akkuból adódó hiba miatt volt.
nekem a kormánykereke nagyon nem szimpi kinézetre, de ezen kívül nem nagyon tudok érvet felhozni ellene. -
hroberto
veterán
Nekem diesel van, úgyhogy a benzines motorról nem tudok nyilatkozni.
Amúgy nagyon szeretem a MiTo-t. Az tényleg igaz, hogy nagyon alacsony az eleje. Igaz legelőszőr a dobbetétek érnek le.
A futómű kemény, rossz utakon nem kényelmes, cserébe kanyargós utakon nagyon jó az úttartása.
Különösebb gondom nem volt vele. Egy hátsó kerékcsapágyat kellet cserélnem benne, valamint egy ABS vezeték szakadása miatt jelzett hibát.
Ezen kívül én szívtam egyet a DPF-el, de ez benzinesnél nem számít.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
SLYM
veterán
na, fejlemények vannak. most ért rá a szerelő megint foglalkozni a kocsival. beleült, megnézte mi a helyzet, gyenge volt a motor, érezni lehetett, plusz volt valami szaga a kocsinak (én nem nagyon érzek szagokat, így nem tűnt fel). soroltam neki mit írtatok, meg miket olvasgattam neten, de mindegyikre mondta, hogy ez egyik sem az lesz. nagyon gyanús volt neki az EGR megint (amit egyébként anno mindenhol, mindenki leggyakrabban írt), minden hiba amit produkált a kocsi illett az EGR-re. mondtam neki, hogy de hát múltkor tisztítottad meg (amikor full tele volt korommal), miért lenne vele baj, mondom hibaüzenet sincs meg semmi, de csak leszedte végül szerencsére. nézegette, látta nyitva maradt alap helyzetben, mikor zárva kéne lennie (múltkor olyan koszos volt, hogy nagy volt az öröm, hogy tuti ez lesz a kocsi baja, nem is nézegettük, hogy úgy egyébként milyen állapotban van a szelep, csak megtisztította és kész). még jó, hogy nem dobtuk ki a másikból a rossz EGR-t (alfa 159 2.4, ez meg 159 1.9-es). igaz, hogy az dobta végig hibaüzenet, de azzal az EGR-el effektíve a működéssel kapcsolatban nem volt hiba, csak a check engine lámpa égett vele. (remélem ha nehezen is, de érthető amit írok). szóval a lényeg, hogy kicserélte a mostani 1.9-es EGR-ét a régi szar 2.4-esre, amit lecseréltünk egy újra és a következő indításra megint minden rendben. azóta mentünk vele egy próbakört, meg most még egyet és tökéletes. nade nem iszok előre a medve bőrére, még várjuk ki a végét. most van idő végre a másik kocsi váltójával/kuplungjával szórakozni
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
ja
aszondjajaz Mariska, hogy kupplungpedal potty be a tuzfalig
hidros kuplung, de kivul van a munkahenger a valto tetejen
gondoltam, hogy ez mar jobb nem lesz akkor sem par napig ha kilegtelenitem se, szoval csere
megprbaltam, de csak kb kifolyattam a fekfolyadekot (ugyanabbol a tartalybol megy, de egy kulon kamra van neki belul, szoval a fek nem tud elmenni emiatt)a heten elmentem az Unix-hoz, megvettem hozza a munkahengert is meg a fohengert is a pedalhoz meg 1 liter fekfolyadekot
na ma szep jo ido volt, gondoltam, mit nekem bazze, egy ora max masfel ora alatt megvagyok vele
akksi ki
akksitalca ki
legtelenito csavar ki, hogy hatrafele elferjen majd
olajcso kiteker
zeger elol le
porvedo gumi le
ooo...megy ez geco, mint az agybaszaras
de a munkahenger meg se nyikkan, nem birom megmoccantani sekocogtattam ott mindenhonnan, semmi
elvileg csak a zeger fogja, semmi masF1, aszondja a havercsavo a telo masik vegen, hogy ja az beleszokott rohadni igy tizenpar ev alatt
bitch plzna mondom nem baszol ki velem, csepegettem ra fekfolyadekot oda ahol fogja
holnap raprobalkozok megint, hatha engedha nem, akkor megyunk a korhazba vhogy
ugyis mennem kene, hogy berakjak a 6-s 166-s valtot bele , csak igy nem nagyon tudok menni
hacsak ugy nem, hogy beszurom 1-sbe allo helyben, es go, kb 2km-re van a korhaztöbb drón kell ;P
-
SLYM
veterán
na, amennyi szerencsénk volt az 1.9-es alfa 159-el, hogy csak az EGR cserével megoldódott a vizionált turbo probléma, annyira lett balszerencsénk a 2.4-essel, aminél kettőstömegű lendkerék, kuplung szerkezet, kuplung kinyomócsapágy, kuplungtárcsa lett cserés. ja meg a bölcső. szóval keresek jó bontóst ahonnét tudok bölcsőt venni, illetve egy olcsó boltot/webshopot, ahonnét meg tudom venni a többit. utángyártott is jó természetesen. köszi
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Beszélj DZ-ékkel (pesterzsébet), nekem kb mindent ugyanolyan áron hoztak, mint az alba auto (kimondottan olcsó helynek tűnt), a szereléshez is értenek, plusz jó eséllyel bölcsőt is tudnak keríteni.
Jó eséllyel Integrale kontaktja, Grósz Feri (Érd) is tudja ugyanilyen paraméterekkel a megoldást a problémádra.Ja, ha már úgyis itt vagyok: szerdán szét-, csütörtökön összeszereltem az autó belterét, élmény volt, főleg a kalaptartó szerelése a csomagtartóból (#egyhullás). de legalább sikerült megoldani a mélynyomó zörgését és kitakarítani az évszázados koszokat az ülések alól.
-
Land
veterán
-
SLYM
veterán
230 van benne ha jól emlékszem
zoo8800 az a baj, hogy eléggé el van rohadva. illetve szemre annyira mégsem, de ha pl megúszom 50 alatt, akkor nem érdekel. ha drágább, akkor elviszem homokszóratni, meg kezeltetni, aztán meglátjuk mennyi anyag van a rozsda alatt
más: szóval akkor kell kuplung, meg kettőstömegű. nézegettem a magyar webshopokat, meg az ebay-t. ebay-en sokkal jobb árak vannak, megbízható eladóktól németországból. ezeket néztem:
lenne pár kérdésem. először is nem értek németül egy szót sem. ezzel ugyanígy vannak a legközelebbi családtagjaim is, szóval a kuplung szettbe itt minden benne van? kicsit gugliztam, ugye kell a tárcsa, a nyomólap meg a kinyomócsapágy. ez így mind ennek a szettnek a tartalma? illetve a kettőstömegűnél rágugliztam erre a német szóra, ami a hirdetésben van és itt nekem sima lendkerék jött ki, nem kettőstömegű. ugye van ilyen is, olyan is, ezért kérdezem, hogy akkor ez most melyik. nem akarok rosszat rendelni. aki kicsit otthonosabban mozog alkatrészek terén, meg tudná nekem ezt a 2 hirdetést nézni? köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
kettőstömegűnek tűnik a második linken levő, de szerintem pár(tíz)ezer forintért nem éri meg baszakodni külföldről ilyen tételekkel. ha beszarik a kuplung vagy a kettőstömegű, akkor küldheted vissza jürgennek, aztán két hónapig nincs autód. plusz szerelési garanciát tuti nem kapsz erre.
-
SLYM
veterán
válasz rbalint88 #3012 üzenetére
230 vs 150, ami ugye 80. szóval összesen azért ez picit több, mint pár tízezer. különben én sem szórakoznék ezzel. garanciát a tuning miatt egyébként sem kapnék, 200 helyett 240 LE 400 helyett 500 NM nyomatéka van a vasnak, tehát ezek az alkatrészek papíron nem is lennének jók
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
első körben beszélnék szerelővel, hogy mit ajánl, aztán még mindig meg lehet rendelni ebayről.
lehet egyébként kellene egy erősített kuplung, de még akár a gyári is bírhatja, csak kevesebb ideig.
azt tudom, hogy 156-nál a 140 lovas jtd kuplungja 170 lóig bírja, ami szintén kb 20% plusz. -
SLYM
veterán
válasz rbalint88 #3014 üzenetére
beszéltem vele. annyit mondott, hogy luk márkájú van benne, tehát jó lenne, ha ugyanazt venném. egyébként valszeg ami benne volt az sem volt már gyári, mert ahogy nézem ennél nagyon nincs olcsóbb márka (erhard-tól vettük az autót, ő meg valami alkatrészes alfás tag, gondolom ő se a legjobbat vette bele, bár ez csak tipp, nem tudom az alfa alapból mit tesz bele). az első ebay linkre van tipped egyébként? ahogy olvasgattam a google fordítót azt láttam, ebben minden benne van, de tényleg nem tudok németül egy kukkot se, megvárnék valakit aki tud
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Azert szamold ra arra 150k-ra a 27% afat, mert szinte nulla az eselye hogy ekkora erteknel vamolas nelkul atszalad a postan Maris kozelebb lesz a 200k-hoz, raadasul a gari azert nem art kettostomegunel.
En is nezegettem az 1.9Jtd-hez kulfoldon kettostomegut, valami 80k korul lett volna, itthon Unix/Bardi/Kovacsauto egyeb helyeket max kedvezmennyel 120k.
Egy helyet talaltam, ahol a legolcsobban van itthon, [link] 92k afaval. Ennyiert nem rizikozok kulfoldrol.
Esetleg nezz ra, nincs-e ott neked megfelelo.[ Szerkesztve ]
-
spiky03
veterán
Nem tud valaki jó áron 15"-ös alufelniket használható nyári gumikkal Fiat Punto II-re?
Köszönöm
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
nyogo83
senior tag
Ok, ott a pont
Teljesen elkerulte a figyelmem, nagyreszt EU-n kivulrol vasarolok ezert rogzult belem automatikusan ez a szamolas.Land: Nalam legolcsobb nagykeres 118k lett volna, de ha odakerul a sor akkor a linkelt helyrol megveszem szerintem 92k-ert, aztan belerakom.
Hal istennek 250k-nal jarok gyari kettostomeguvel, de meg van benne minimum egy 10k km, mert se csattogas, se nagyon drasztikus razkodas. Turbo szinten.
Igaz, ez egy sima 115 lovas Lancia Lybra, nem Alfa, de a 156 1.9JTD-vel 90%-ban megegyezik.[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
na megrendeltem mindent, kellett még kinyomócsapágy is, mert azt nem tartalmazta az ebay-es kuplung szett:
[link]
[link]
[link]még annyit vettem észre, hogy a kettőstömegűhöz nincsenek csavarok a készletben, azt majd lehet vennem kell külön 3500-ért, ha a szerelő azt mondja a régi csavarok nem jók. meg aztán mikor fizettem, láttam, hogy a paypal 324 forintot kér egy ojróért, amit most 319-ért vált pl az OTP. az ebay meg középárfolyamon számol a hirdetéseknél, ami 310 forint, máris közelítünk a 220-hoz ezzel a 171.000-el amit most fizettem. pláne, hogy közben megjött egy üzenet, tegnap kértem árajánlatot, de mivel nem jött meg a válasz szombat éjjel így megrendeltem már a cuccokat. szóval az egész MO-on 202 lett volna (205 csavarokkal). így már elég határeset az ebay-es kör, na majd jelentkezem ha fejlemény van
[ Szerkesztve ]
-
Maotun
őstag
Üdv topiklalók és márkatársak!
156 sw 1,9 jtd csere lesz 159 sw 2,2 JTS -re benzinesbe nincs normál olasz az 159-ben kivétel 1,8 Tbi de az még új és sokat kéne hozzátenni. a 2,2 jts opel blokk olasz hengerfej láncos vezérlés turbó sincs benn csak ellehet vele kocsikázni? véleményetek? -
rbalint88
addikt
nagyságrendileg ugyanannyi szopási lehetőség van vele, mint a dízellel, csak ahhoz legalább több helyen értenek... dízelnél ami plusz extra, az a (kettőstömegű és a) turbó, egr, közvetlen befecskendezés és minden más fos van a jts-ben is, ami legalább sokat eszik és nincs benne azért óriási tűzijáték.
-
hroberto
veterán
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
válasz hroberto #3032 üzenetére
Egymást dobálják fel az idióták, ahelyett, hogy az amerikaiak csalásait próbálnák leleplezni, akik a VW botrányt is megszellőztették. Mondjuk a világ legnagyobb demokráciájában még a vállalati érdekeket is a titkosszolgálat védi. Az EU elég impotens egy szervezet hozzájuk képest.
-
-
stickrs
senior tag
hello, tudja valaki hogy lehet lecserélni alfa 147-en az olasz nyelvet angolra pl? le lehet egyáltalán?
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
-
Hego
tag
Valaki nem tud egy jó autovillamossági szerelőt? A Punto Evom távírányítója csak nagyon közelről müködik. Elemcsere már volt sőt még szerelő is látta, de azt mondta, h nem tud vele mit kezdeni.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Sheld
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy Fiat Brava-t. Lenne két kérdésem ezzel kapcsolatban:
- A hátsó szélvédő párátlanító ledje állandóan világít. Megnéztem, és a csomagtartó ajtajánál a csatlakozó nagyon csúnyán néz ki, viszont menthetőnek néz ki. Segít rajta, ha rendberakom, vagy nézzek rá újat, vagy bontóbol egyet?
- A másik, hogy állandóan világít a légzsák/övfeszítő visszajelző led. Hogyan tudom kivenni a légzsákot a kormányból? Hol nézzem meg a csatlakozókat? Hol vannak egyáltalán? Mi lehet még a hiba forrása, amit esetleg otthon is tudnék orvosolni?
Válaszaitokat köszönöm!
Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!
-
stickrs
senior tag
válasz HussarF #3039 üzenetére
jaja mondjuk erre nem sok alfa van felénk, majd meglátom intsek-e, ha villogok azt hiszik hogy rendőr van a közelbe jövőhéten csináltatom a nagyszervizt, meg átnézetem teljesen szerelővel.. meg nagyobb sebességnél, 140 fölött már ráz az eleje, kicsit mintha ugrálna, lehet a kerekeket kell majd megnézetni, gumik szinte ujak, szóval más a gond. 180ig nagyon könnyen felmegy,tovább még nem próbáltam
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
válasz stickrs #3042 üzenetére
Amikor Alfás villog Alfásnak, akkor ott szó sincs rendőrről
Az, hogy ráz az eleje sok mindentől lehet, valószínűleg futómű. Bár ennyiből azért nehéz távdiagnosztikát csinálni. Érdemes megnézetni, de első szervizre azt mondom, hogy mindenképp egy elismertebb Alfás szerelőhöz vidd a kocsit, mert olyan dolgokat is meg fog neked mondani és észre fog venni, ami neked, vagy egy mezei szerelőnek eszébe sem jutna. Mondjuk én azt mondom, hogy érdemes mindig Alfás szerelőhöz vinni. Én is csak elsőre akartam jól megnézetni, de aztán úgy döntöttem, hogy az a jó, ha mindig értő kezek alatt van.Tényleg regelj Amore-ra, ott rengeteg tudást felszedhetsz és sokkal több segítséget kaphatsz a témában, mnit bárhol máshol itt a neten.
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- E-roller topik
- Proxmox VE
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...