Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
mekker
őstag
válasz TheProb #9553 üzenetére
Ezeknél a benchmarkoknál mindig nagy a 'bias' valamelyik irányba. Az lenne a legjobb, ha publikálnának többféle szűrést is, vagy akár te magad adhatnád meg a súlyozást.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
addikt
-
TheProb
veterán
Van tippje valakinek, hogy mi adhat éles, fémes, ciripelő hangot nagyobb (>=100) sebességnél, ami finom fékezésre azonnal megszűnik?
Illetve mi miatt rázhat be az autó, ha erőteljesebben fékezek? A szerelő valami a féktárcsáról magyarázott, hogy "hullámos" lehet. De az meg mitől?#9555 HussarF: Szomorú, hogy azt a 2016ban is ultragagyi kamerát nem voltak képesek még most sem értelmezhetőre cserélni... Amúgy még mindig 3. láb állító a cucc.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TheProb #9556 üzenetére
Fékbetét alá beszorult kavics nyiszoghat. Ha kizárólag fékezésre érezhető a rázás, akkor az tárcsa bizony (mit lehet tudni róla?) - fel lehet szabályozni megfelelő vastagság esetén, vagy csere. Zimmermann, Ate, TRW, olcsóbban Remsa, racse kategóriában EBC jók szoktak lenni. Nagyobb fékezést követően megállva érdemes elengedni a pedált, hogy egyenletesen tudjon hűlni a tárcsa (mikor szorítja a betét forró állapotban, egy helyben állva, akkor is el tud vetemedni) Biztonság kedvéért féltengelyre, kerekekre is rá lehet nézni esetleg, hogy minden ki legyen zárva, de azok folyamatos remegést okoznak inkább.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #9558 üzenetére
+ többiek:
mit lehet tudni róla?
Az első tengelyen én cseréltettem Brembo tárcsákat (betéteket nem, mert jó állapotban voltak), még mikor megvettem (2018 feb.). Illetve jobb hátul volt egy féknyereg csere. Kb ennyit tudok a fékrendszerről. Egyébként ránézésre még mindig van anyag a betéteken.Iszonyatosan nagy és erős fékezéseket nem emlékszem, hogy csináltam volna.
Mint ha a TRW-t eléggé köpködnék a Bravo-s csoportban. Brembo-t szándékosan nem említetted? Ha leveszem a tárcsát, látni rajta, hogy csálé vagy valami? Vagy na szarakodjak és cseréljem inkább? Bár nem tudom pontosan, hogy előlről vagy hátulról jön-e a ciripelés/kerepelés. De szerintem első tengely lesz.
Amúgy már az őrületbe kerget. Többször átnézte a szerelőm (állítólag), mert vele tesztköröket és állítja, hogy nincs semmi komoly. Kb csak tippelgetett az elmúlt időben. Így lett egyik oldali motortartó bak és jobb oldali féltengely cserélve. Valamelyest jobb lett, de én még mindig furán járósnak érzem a kocsit. Még mindig úgy érzem, hogy nem jár szépen. Továbbra is rázogat, sebességtől és attól függetlenül, hogy adok-e gázt vagy sem. Sokszor már-már olyan érzésem van, mint ha szét akarna esni az autó. (Ezt többnyire pl 20-30 körüli tempónál érzem.) Illetve iszonyatosan húz balra a kocsi. Itt szintén állította a szerelő, hogy márpedig szépen fut. Hát szerintem Kvára nem. Tavasszal volt kb. kompletten első futómű cserélve, majd futómű állítva.
alázógyík: Én úgy tudtam, hogy csak a hátsó nyergekkel szokott gond lenni. Azt ugye egyszer már volt is szerencsém tapasztalni.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #9561 üzenetére
Ciripelés és surlódás oka az is lehet, hogy van egy kis válla a tárcsának (vagy rozsda rajta) és hozzáér a betét.
Szabad szemmel ha látod a tárcsa hullámait, az már nagyon nagy baj. Attól is tud vetemedni, hogy erős fékezés után nagyobb pocsolyába mész/vizet kap."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #9561 üzenetére
A szerelőd kiórázta a tárcsákat? Ha kerékagyra rá van fixálva a féktárcsa és kívül-belül mérőórával megmérve 0,1 mm-nél nem nagyobb az ütése akkor máshol keressétek a hibát. Ha üt, akkor szabályozás vagy csere. De ha üt, akkor érdemes féktárcsa nélkül is megmérni a kerékagy felfekvő felületét, nehogy az üssön és feleslegesen vegyél új féktárcsát.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
TheProb
veterán
válasz gipsztigris #9565 üzenetére
Ha tippelnem kéne, akkor nem mértek semmit.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz Triathlete #9563 üzenetére
Azért ezt a kocsit mindig jó nézegetni
Itt viszont nem csak a kocsit vinném el egy körre
(Hanem a Panigale V4-et is, haha) -
Phobion
őstag
válasz molnarpeter #9576 üzenetére
Akkor jól döntöttem, hogy még idén beszereztem egy 1.4 T-Jet Tipo-t.(?) 🤔
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #9576 üzenetére
Váltó felől lánc?
Tudtommal ez szíjas motor, Pratola Serra motor, 1.9 és a 2.0 leszármazottja."Bad reklám is reklám too"
-
Phobion
őstag
válasz molnarpeter #9579 üzenetére
Anno megfogadtam a tippedet, köszi! + kisza25-nek is
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #9581 üzenetére
Ahhoz a motorhoz is van (nem kevés) köze a Fiatnak.
"Bad reklám is reklám too"
-
tuctuc
aktív tag
válasz TheProb #9561 üzenetére
Hullamos fektarcsa, en is szivtam iden a Bremboval, abbol is van ketfele arszint, meg a nagyokbol (305mm) is, es az (mint utolag kiderült) olcsobb nalam 5.000 km-t (dinamikus autopalya) birt, nem lett nagy valla, de 100 felett mar olyat ütött a kormanyon hogy ejha. Anyaghiba. Az uj szerelöm mar nem szerel brembot fel, azt mondja, sok a szar belöle.
21 éve a PH-n
-
-
TheProb
veterán
Szomorú, ha ilyen fekália a Brembo. Onlány katalógus 2 (igazából 3, de bagatel a különbség) fajta van. Egy "sima" ~15-ért, meg egy "Xtra" verzió, ami már furatos. Ennek ~37k az ára ZSU-nál. Gondolom akkor itt előbbi tekinthető belépőnek és az a hokedli minőség.
A múltkor ajánlottakból a TRW-t elengedném, mert nagyon köpködik Bravo csoportban. Szerintem kipróbálom most a Zimmermann-t. Javasolt betéteket is Qkázni, a szimptómák tudatábanm hiába van még rajtuk anyag?
#9569Integrale: Látom már ebből is kellett a Crossover... Mondjuk logikus, ez kell a népnek, meg a buzi SUV...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
mekker
őstag
válasz Integrale #9569 üzenetére
Az 5 ajtósból külön változat a suvosított? Miben lehet más a futóműve?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
TheProb
veterán
Fáj ezt olvasni, se sajnos tru...:
Alfa Giulia
"Ezért az autóstársadalom kollektív szíve fáj, de nincs mit tenni: ma, amikor a hobbiterepjárók leuralták a piacot, senkit sem érdekel, egy csodálatosan kinéző, jól vezethető, szerényebb motorokkal is tüzes szedán. Hiába a hátsókerékhajtás, hiába a forma, nincs hibrid hajtás, nincs kombi kaszni, nincs emelt változat – a Giulia valahogy az összes korszellemből kimarad. Az a maroknyi, autóvezetésért lelkesedő vásárló pedig nem tud eltartani egy modellt: a Giuliából a legjobb évében is mindössze 25 ezer ment el, ezzel szemben a 3-as BMW legrosszabb évében összehozott 106 ezer eladást. Reméljük, ettől függetlenül lesz folytatást, mert az autó maga pazar."
Az mondjuk még szomorúbb - a fentiek fényében -, hogy a Stelvio sem fogy jobban. (Sőt, asszem az utolsó adatok szerint a Giulia jobban is ment, 1-2 darabbal. Legalábbis itthon) Pedig az kielégítheti ezt a nyomorult SUV mániát...[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
TheProb
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz Integrale #9593 üzenetére
Rosszul látod. Pont jó összehasonlítás, mert
1. mindkét autó a márka zászlóshajója (a 4-es is hármas, csak convertible és coupé)
2. Pont egymás ellenfelei
3. Se az IS-nek, sem a Mazda 6-nak nem dolga, hogy csak abból megéljen a gyár. Ráadásul ezek többedik generációjuknál járnak, korábban jobbak voltak az eladási mutatóik.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #9595 üzenetére
A 3-as nem zaszloshajo, kozepkategoria, van meg felette 2 klasszikus kategoria.
Az osszehasonlitas azon a szinten, hogy kategoria tarsak, addig oke, csak amig a 3-asbol van 5 kulonbozo varians, es ezek osszege lett kiirva, addig a Giuliabol egy. Szedant a szedannal, es ez a tobbi osszehasonlitasara is ervenyes, nem csak az Alfaera.
Az, hogy sokadik generacional jar az IS es a 6-os, irrelevans. A Giulia is egy sokadik generacio, csak mas a neve, eddig 159, 156, 155, 75, Giulietta volt.
Korabban ezek eladasai azert voltak jobbak, mert a szedan mint kialakitas, nepszerubb volt. Egy Mazdanak, ami apro gyarto, pont szamit a 6-os eladasai.
Fiaton belul az Alfa csak egy porszem.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
GasBang
csendes tag
Üdv
Mire érdemes odafigyelni Fiat 1.4 16v 95 lovas motoroknál? 2011es az autó esetében vannak tipushibái?"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen