Új hozzászólás Aktív témák
-
Phobion
őstag
Köszönöm a válaszokat, mindenkinek! Még nem tankoltam rá, majd talán holnap.
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
berek21
senior tag
Érdekes lesz. [link]
LG Velvet eladó!
-
Nite
őstag
sziasztok! Tipo proxy varazslassal esetleg foglalkozik valaki?
Paid my dues!
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem! Nem régóta, amikor leállítom, az autót leveszem a gyújtást, egy 20 másodperc elteltével mintha valami elektronika dolgozna műszerfal mögött, hallani lehet halkan a zümmögést mintha valamit alaphelyzetbe állítani.
Találkozott valaki ilyennel, ha igen mi lehet ez?
Alfa 147 1,6 TS 105 LE benzin 2005 -
Nite
őstag
válasz gipsztigris #10658 üzenetére
igazabol en aktivalatlan funkciok aktivalasara gondoltam
Paid my dues!
-
hobizoli
nagyúr
na megvolt a 2. Euro-Ring 4h racse... a piros PGT csak a 4. lett, mert 2x is roggyant egy-egy gumibalan a jobb eleje, ugyhogy a torott darabokat le kellett muteni rola egy extra kiallasban, meg valszeg a futomu is kapott egyet az elettol, mert a jobb oldali ajto is nyekeregve nyilik, meg jobb feltengely is kattogosra vette a figurat a verseny vegere
az osszetettben meg igy a is 2. helyen vannak a Speedzone csapata mogott, ahol Vályi Pista, Szabó Krisz 23, egy Nagy Norbert voltak a pilotak most, es akik siman nyertek a futamot
a harmadik racse az november elejen lesz vmikor
több drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz Integrale #10671 üzenetére
Ezt bedobod az FB csoportba és 2perc alatt elviszik, neked is volt Phedrad?
Az enyémbe komplett phedra gumiszőnyeg volt, azt is kidobtam mert én élvezni akarom hogy szép, tök jó hogy nekem érintetlenül megvigyázták de én már csak használni akarom.
Idén még egy nyaralás lesz és valószínűleg utána eladom, pedig fejedelmi kényelem van a fedélzeten, de a csomagok miatt nekem nagyobb autóra lenne szűkségem, csak azt nem tudom mi lehetne a méltó utód ami nem visszalépés az elektromosan nyíló ajtókról már nem szeretnék lemondani és ami nagyon fontos hogy az ülés baromi kényelmes kell legyen mert vacakba nem tudok ülni. -
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #10672 üzenetére
en csak szurkolokent voltam kint, de nagyon tomeg nem is volt
egyreszt qrva meleg volt, meg a Speedzone csinalt elo kozvetitest*, amivel igazabol a kilatogatas ellen van, mert inkabb megnezik sokan otthon a gep elott a klimas szobaban
* a Bence mondja is az élő video elejen, hogy terero elegge szopo a helyszinen, szakadozott is a jelatvitel, siman megy a video-n az idoszamlalo es all a kep, meg szetesik stb
minimum stabil 5Mbps kene hozza (HD 1080p stream.... azaz inkabb 7-8Mbps), es volt 3-3.5Mbps korul, azt is csak az egyik mobilszolgalatato tudta prezentalni, a masik ketto 0.5Mbps-t meg az alatttöbb drón kell ;P
-
nesa
veterán
-
lorcsi
veterán
Kulcshazat kell vennem egy regebbi, 2000es puntohoz
Ismertek ajanlott webshopot ?Most, h a kinai rendelesek macerasak...nem olyan egyertelmu, h megeri e kintrol
-
TheProb
veterán
Ült már valaki 200LE-s benyás Júliában, mennyire mozgatja dinamikusan a bódét a legkisebbik ménes?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
Integrale
veterán
[link]
Érdekes lesz."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #10691 üzenetére
Nem, az a FireFly motorcsalád nagyobbik tagja. 1.0 3 henger, 1.3 es 1.5T 4 henger.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
addikt
válasz TheProb #10689 üzenetére
Hát valahogy úgy, 220-230 volt régen. Nem pont a MY20-szal jött a váltás, inkább ezzel a a 95g/km CO2 feletti büntivel. Most pontosan megmondani, hogy mikor meg hogy vezette át ezt a gyártó, sztem még ők maguk sem tudnák, az is lehet, hogy volt egy folyamatosabb enyhítés. De a legegyszerűbb módja persze a kibocsátás csökkentésnek, ha csökkented a teljesítményt. És ha a névérték felett vagy, ezt büntetlenül teheted.
Ami még észrevehető, hogy az N módot baszták el nagyon az újabbakban. Folyamatosan 1500as fordulat körül próbálja nyektetni a motort a váltó. Bár átrakva manuálba, vagy átváltva D-be, helyreáll a világ rendje.
De amúgy olvasom folyamatosan a külföldi fórumokat és azoknak a tapasztalatát, akik a régebbit az újabbra cserélték. Összességében mindenki azt mondja, hogy a pozitívumok bőven meghaladják azt a pár kisebb hátrányt, amit a későbbi évek hoztak, szóval nem cserélnék vissza a régire.
-
Trade88
tag
Üdv az Uraknak!
Szerelmes lettem az alfa Gt-be!
Nem ismerem az olasz autókat, a típust vègkèpp nem.
Bármilyen hasznos infót szívesen meghallgatnèk :)
Szeretnèk kipróbálni egyet mindenkèpp ès ha jó èlmèny lesz, vásárolni is egyet. Leginkább szabadidő autót keresek, szerpentinekre , kevès városi ès pálya használatra.
1,5 millió a max keretem jelenleg, ha olcsóbban is találok az egyátalán nem gond. Esetleg rendben hozni egy kicsit olcsóbbat? Havi 150k kb. amit rá tudnèk szánni.
Mit gondoltok?
Ajánlott motorok? Mire èrdemes nagyon figyelni vásárlás elött?[ Szerkesztve ]
-
Virgil20
újonc
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani Tatabánya környékén olyan szakembert aki az M32-es váltók felújításával foglalkozik és egy megbízható Alfa szerelőt?
-
-
aktív tag
válasz Trade88 #10695 üzenetére
@Trade88
Nekem volt GT-m, 2.0 JTS.
Kb. egy évvel ezelőtt adtam el, ha visszaolvasol, akkor évekre visszamenőleg találsz 'beszámolókat' tőlem ebben a topikban.
Csak pár pontra reflektálnék:
- ahogy hobizoli írta: ha kevesebb gondot (nem gondtalanságot) szeretnél, akkor dízelt vegyél; a benzin szerintem jobban adja, ha mást nem is, de lagalább az életérzést, ugyanakkor 1) 1.8 TS és 2.0 JTS verziókra tekints úgy, mintha alapból 'motorhibásak' lennének, illetve 2) vállalható 3.2 V6-ot 3-4M alatt nem fogsz találni (ha igen, akkor lásd 1-es pont)
- szabadidő autónak, illetve második kocsinak ideális; városi használatban csak nyűg: nem látsz ki érdemben oldalra és hátra, leginkább csak elképzelésed lesz, hogy mi történik azokban az irányokban; a fordulóköre és kormányzott kerekek kitérése botrányos, így szűken parkolni, manőverezni macerás; a felfüggesztés egy eldobott cigicsikken is képes elpattogni, így a hagyományos városi úthálozaton az idő nagy része a kátyúk, csatornafedelek, gyűrődések, stb. kerülgetésével telik
- igazából országútra való, illetve pályára, de 120-130 felett már hangos, cserében 160-170 körül semmivel sem 'zsibbasztóbb' mint 130-nál
- az első fényszórók xart sem érnek azon túl, hogy leagalább téged látnak, ugyanakkor a távolsági jó
- a keretnélküli ablak a téli hidegben és autómosáskor megbosszúlja magát
- szerpentin, csapatás és egyéb 'sporttevékenységek' kapcsán sem túl erős: a kocsi túl nagy (nehéz?) és a felfüggesztés túl mamlasz. Ugyanaz a futómű, ami 'elpattog a csikken' csúnyán dől egy átlagosan szűk kanyarban nagyobb sebességnél; a visszafogott kerékkitérés szintén betart a szűkebb kanyarokban
Összeségében a GT egy túraautó, és annak nagyon jó. Ha ténylegesen van havi 150e erre tartósan, akkor egy próbát megér.
Szerpentinekre jobban jársz egy GTV / Spider vassal, vagy egy MX-5-tel vagy valami egyéb hasonlóval...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Starlink
- Bestbuy játékok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Milyen SSD-t vegyek?
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Büszke apukák és anyukák topikja
- DIGI kábel TV
- Milyen egeret válasszak?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest