- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Adobe Lightroom topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Crypto Trade
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz !Overdose! #4001 üzenetére
Jujj.. ez most kicsit nekem is fájt.
De reméljük innentől kezdve jó darabig egyben lesz!
-
veterán
Srácok!
Van ajánlott utángyártott üzemanyagszűrő márka 1.9 JTD-hez?
(Az enyém nem a patronos, hanem a fémházas, ha ez számít.)Köszönöm!
Szerk: a patronos alatt a cserélhető papírszűrőt értem, de nekem nem az kell, hanem a fémházas.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #3999 üzenetére
en a Marea-nal a gyari vs HGT elso-also kereszt stabrudat nem gondoltam volna, hogy ennyire megerezni, azon kivul maradt minden
es ennel az Eibach meg csinal ala vastagabbat is elore... es hatra istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #4007 üzenetére
A lengokar ugyanaz maradt
A Marea gyarija 16mm es a lengescsillapitot fogja egy fuggoleges hurkapalcikaval, a HGT 22mm-s, az meg a lengokart. De a helye benne van gyarilag a lengokarban.
Az osszes Marea szeles futomuves, Bravo-bol csak a HGT az.
Egyebkent mukodhetne, mert amibol eloszor odaprobaltam a vastagabb stabrudat az egy 155 volt.Amikor a 6-s valto ment bele, akkor le volt szedve a futomu segedvazkeret, es akkor nezegettuk
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #4010 üzenetére
156-nal a GTA-ét vagy a V6-ét neznem meg, hogy az nem rajabb-e gyarilag
amugy a hatsot is erdemes cserelni, ha van mire
Bravo-nal azt szoktak csinalni, hogy tavtartokkal a gyaribol tesznek fel egymas fole kettotegy ismi mondta, hogy Bravo HGT-nel neki a 9J szeles ET25-s felnivel beleert a kanyarban a hatso gumi a sarvedobe, amiota ketto stabrud van fent hatul mar nem er bele, mert annyival csokkenti a bode billegesi hajlamat ez
egy masik Marea-nal is megcsinaltak ugyanezt a hatsoval, akikkel en rakattam fel, mondtak is, hogy szezzek egy hatsot is, mert ugy lesz igazan fasza
akkor neztem csak utana jobban, hogy az Eibach-nak van is hozza cuccaa kaszni billegeset lehet csokkenteni a rugokkal meg a lengescsillapitokkal, de akkor ugy a rugozasi komfort is csokken tole, egy ido mulva mar az arnyekokon is doccen a kaszni
viszont ha a stabrud az erosebb, akkor ehhez nem kell betonkemenysegu lengescsillapito, mert a stabrud elvegzi ezt a dolgot, es a rugozas maradhat komfortostöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #4013 üzenetére
megnéztem, 22/14 a gyári a JTD-n és a V6-on is, a GTA meg 23/16mm. Ha már akkor tényleg az Eibachra kell rámenni, de per pill ennyit nem ér nekem a dolog. Majd jövőre vagy két év múlva, akkor kap kis kasztnimunkát, nagyobb féket, meg akkor lehet szó arról, hogy beleturkálunk a futóműbe is.
Idénre elég ez a turbó-dmf-kuplung-hengerfej-gáltó kör -
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #4018 üzenetére
na most a kepen amit beraktam a vekonyabbik nekem_gyari az 16mm-s volt elol, hatul meg 14mm asszem
amugy furcsa ez, mert a HGT-ben meg a Coupe osszesben is elol a vastagabb van, meg mas gyarilag sportosabb kivitelekben is, mint a 155 vagy a Tipo 16v
ebbe a korbe a frutti 130lo meg keves ugy latszik , de legalabb hatra dobfek helyett tarcsafek ugrott fel gyarilag is mar, meg elol is a nagyobbik fek van rajta
ezt a stabrud dolgot szerintem egyszerubb cserelni, mint a feket, es nem is annyira latvanyos modositas, az NKH az eletben ki nem szurna
nemtom a gyar mennyit tud sporolni ezzel egy-egy adott auton, mert szerintem lofasz amivel tobbe kerul a vastagabb stabrudamugy az mk1 Punto-nal is a angol GT-sek, ha van eppen elado Eibach ARB kit, azt nagyjabol azonnal elviszik, pedig hasznaltan is horror az ara: 330-350EUR (mivel gyartani mar nem gyartjak)
volt amelyik 6perc(igen, hat perc) mulva, ahogy megjelent a facebook-s csoportban a hirdetese, mar elkelt
nem is nagyon lattam meg, hogy 2 napnal tovabb hirdette volna vki ennyiert semultkor lett volna egy groupbuy ujakra, de kellett volna hozza 20 user, es akkor az Eibach ujonnan legyartja azt a 20db-t, szerenytelen 450EUR-ert per kit
egybekent ha jobban belegondolsz a stabrud elore-hatra bontottan megveszed hozza az osszes jo fajta szilentet ujan, is benne van 60-65k-ban
ugy mar annyival nem is sokkal dragabb az Eibach, es ott a stabrudat nem bontottan veszed
ha ujan venned a gyari vastagabbat is, akkor lenne az is annyiban ugy martöbb drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #4019 üzenetére
Nincs feltetlen baj az araval, csak epp szuk egy millat fogok ellocsolni az autora, eleg lesz most azt kinyogni. Gatlot amugy is cserelni kellett volna, gyari helyett a putto koni (narancs, str.t) megy bele, mert 87k vs 102k volt a szettar, ennyit meg megert nekem. Majd ha eltolodik a hasznalat a hobbivonal fele, mert lesz masik jaros auto, akkor lehet belemenni ilyenekbe, addig marad stockon a motorerot kiveve. Ott se lesz navy beleturas, benezve gyari lesz minden, csak a program nem, meg a turbo kap nagyobb turbinakereket. Igy tudni fog 200+ lovat gyari emisszioval, az nekem ugy jo. Nagycooler, szilikon csovezes nem lesz, ugyse lesz rugva allandoan, amikor meg igen, akkor nem fog elmelegedni.
Nagyfek is alfas, 166-e a negydugos, az elvileg plug&play. Annyi, hogy minimum 16" kerek kell ra, na bumm. Max atmegyek 17/16"-ra a mostani 16/15-rol. -
j.bravo
addikt
Urak, ha ilyenből 10w-60-asat tettek a JTS-be, akkor hány km vagy mennyi idő után cseréltessem le?
(a szerviznek a lelkére kötöttem a viszkozitást, de a márkát nem) Kérdésemre, hogy mit raktak bele, csak az AZ-t mondták, de nem találtam mást az "AZ motorolaj" keresőszóra. Unix saját márkása, állítólag sok szerviz használja. Talán a MOL csinálhatja nekik, esetleg az ÖMV. Mondjuk a nagy interneten nem találtam mol 10w60-asat, omv-t meg igen.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
qkaleko
tag
Sziasztok!
Azt tapasztaltam, hogy pályán kb. 120 felett, egy idő után elkezd villogni a check engine lámpa, majd ha visszább veszek a tempóból abbahagyja. Mi lehet a gond? 2002 Punto II 1.2 8v -
intensa_man
tag
Sziasztok!
Van valakinek ötlete, hogy mi okozhat olyan hibát Punto 2-nél, hogy egyszer csak elkezd dadogni, elhagyja az ereje, olyan, mintha nem menne egy (vagy több) henger. Sem fordulatszám, sem időjárás, sem hőmérséklet nem befolyásolja. Van, hogy egy hétig nem jön elő, és van, hogy napokig csinálja. Van, hogy elindulni sem tudok vele, annyira nincs benne erő. dugattyú síkolva, szelepek cserélve, gyújtás kábelek, és tekercs cserélve. Egyszer megnézték a hibakódot, gyújtás kimaradásra panaszkodik. Sajnos elfelejtettem fotózni, hogy pontosan milyen hibakódot ír... -
Kommy
veterán
Sziasztok!
Az öv nem visszahúzásra tudtok vlamit ajánlani? Eddig amit próbáltam, hogy megpróbálom zsírtalanítani az övet, szappanos vízzel, de nem segített sajnos. Ugyan olyan lassan húzza viszza, a két első övről van legfőképpen szó. Ha valaki tudja honnan lehetne rugót szerezni bele akkor azt kicserélném. A vezető oldali csak nagyon lassan húzza vissza de az utas oldali az kb semennyire.
Az autó egy Fiat Palio Weekend 1999-es. -
Kommy
veterán
Integrale,rbalint88: köszönöm mindkettőtöknek, akkor marad a szilikon spré.
-
Arni9010
aktív tag
válasz intensa_man #4027 üzenetére
Szia!
Milyen motor van benne?
-
Arni9010
aktív tag
válasz intensa_man #4035 üzenetére
Sejtettem
Sajnos úgy hallottam hogy az 1.2-nél az ECU is lehetséges hibaforrás, ugyanúgy meghal a motorvezérlő mint az 1.6 Stiloknál. -
-
Buster17
addikt
Hali!
Fiat 500ból melyik motorral szerelt változat a legmegbízhatóbb?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Buster17 #4041 üzenetére
Abarth
AMúgy a 0,9 twinairt és a jtd-t nem erőlteném benne, a többit igény szerint. 1.2 közlekedni elég, 14 már halad is, de az 1.4T a tuti
Twin-airről sem hallottam megbízhatósággal kapcsolatos gondokat -ez nem azt jelenti, hogy nincs!- de elég rossz a hangja és vibrál is. JTD meg szerintem nem hoz annyit fogyasztásban, amennyi rizikó lehet vele. -
Buster17
addikt
válasz rbalint88 #4042 üzenetére
Nézegettem azt is ám, a 140 lovast
Twin airban csak a 2 henger tetszik. Én mint polski tulajdonos már megszokta
1.2 kb olyan lenne mint a honda!? 1.4 meg már azért dinamikusabb, de nem nagyon találkoztam vele. Vagy is de 5000 körül. Annyiba meg nem adom a hondátOlyan 10.000 körüli fiatokat néznék. Kevés km, és FIATalt
Azért ezt még bevállalnám vagy ezt
[ Szerkesztve ]
-
-
Buster17
addikt
válasz rbalint88 #4044 üzenetére
Most nézem otthon nagyobb a választék, sőt olcsóbb is.
találtam 2013-as 1.4-est meg 160 lovas abarthot is.Még várok egy kicsit, nem most fogok váltani. Addig változik a piac, de lehet otthonról érdemesebb lesz kihozni
Durva mekkora a szórás. Anno a honda volt jobb árba itt mint magyarban.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
No, a sokat futott szarolaszon lecsereltek a porlasztocsucsokat. Szaki szerint a motor sosem volt megbontva, minden fasza (ezzel nagyreszt tisztaban is voltam, 6 evesen Svajcbol jott, teljesen igazolt eloeletu, minden fuzete, javitasa, szervizlatogatasa dokumentalva).
Szelepfedelnel es az olajteknonel kicsit konnyezi az olajat, szepen jar, jol huz. Fiatosan hangos, de rendben van.
Hetvegen kuplungszett, teljes vezerles, olaj, feltengelycsuklok es lengokar csere, aztan irany Roma.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #4049 üzenetére
Eladva biztos, hogy nem lesz, elbontva plane nem. Rovid idon belul valoszinuleg erkezik melle egy masik, de ez megmarad. Eladasbol befolyo osszeg nem tenne hozza erdemben egy utodhoz, annal meg sokkal tobbet er, hogy el legyen herdalva.
Esztetikailag mar nincs a toppon sajnos, a kepen nem veletlenul van ez az oldal. A garazsfelhajton a jobb oldalat suti a nap, igy az kicsit tompabb fenyu, a matt az tulzas lenne, illetve a bloki amikor kicsi volt, azon az oldalon nezte meg, hogy bent ul e valamelyik gazdi.. (tavasszal fujjak a cegnel).
Szelvedo is karcos mar, ahogy irtam a masik topikban is, pedig eskuszom, hogy nem csuszott a tetejen.
Tavasszal szerintem az is le lesz cserelve.Egyebkent ez igy felsorolva munkadijjal egyutt 150e, hala Bardi bacsi kedvezmenyenek.
soknak tunik, de kuplung a gyari, befecskendezes, feltengelycsuklok, szinten azok, es levetited a futasra, akkor lofasz.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Apple notebookok
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Háztartási gépek
- További aktív témák...