- Adobe Photoshop
- Google Drive
- Reklámblokkolók topikja
- Gmail
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ASUS RT-AC86U: hiánypótló darab a gyártó Wi-Fi útválasztóinak sorában
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Zyxel NAS326
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szevasztok topiklakók!
20vt K coupe-mba keresnék szelepfedelet, úgy néz ki, hogy találtam, de szerintetek mi a reális ára?
kösziどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Triathlete #9960 üzenetére
fő és vezértengely jeladó valamelyike.
cserélni lenne érdemes, mert hamarosan oda jutsz, hogy egyáltalán nem fog indulni.
izzítógyertya sokat nem számít, dukeszomban évek óta nem működik, -15ben is pöccröff indul pedig 1m+ km van benne.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Ducato-val foglalkozó ember van-e itt?
Haverom 09-es 3.0-s euro4-ese igen hülye hibát produkál, leírom ide, hátha valaki találkozott már ilyennel.
1.1m km van az autóban. Nagyobb terhelésre bedobja a p0091-es hibát, varázslámpa felvillan, teljesítmény leesik. Ezen esetek nagyobb részében a p0092-t is beadja, akkor viszont letilt, és leáll a motor is.
Amit tudunk, hogy esőben gyakrabban jön elő, szóval kontakthibára gyanakszunk.
Emelkedőn, rakottan egy nagy terhelésváltás (érts padló-motorfék-padló (kamion miatt)) jött elő. Eredeti szivattyúnak semmi baja (53%ra nyit, és tolja a 2000bar-t), injektorok a 0-hoz képest + - 0.15ös korrekción belül vannak (1.1millió km-errel (!)), turbo tölt rendesen, szóval tök jó a verda általánosságban nézve.
Ha nem muszáj, nem cserélnénk köteget
Amúgy semmi más releváns hibakód nincs benne, csak a 91 és ha letilt, akkor a 92 is.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Márkaszerviznek ott a rengeteg fix költsége.
Példának okáért a csápos-emelők revíziója, mint egy a sok kis dolog közül amikre senki nem gondol.
Vagy a nyilvánvalóbbak, mint a gyári szoftverek díja, fizetni kell az alkalmazottakat is, az online pénztárgépet ugye ( ), az évenkénti kötelező továbbképzéseket a szervizeseknek, stb, stb, stb.
Ezeknek a 90%a nincs egy magánszerviznél.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Vagy ki sem cserélik, csak számlázzák.
Én egyszer már majdnem összetörtem magam ez miatt, mert a márkaszervizben átnézett, még garanciás kisteheren nem cseréltek fékbetétet, holott az a számlán rajta van.
Majd erre jött még az, hogy a nem belevaló féktárcsát tették bele, és két nap múlva, megpakoltan, a cseszneki szerpentinen a jobb első féknyeregből a fékbetét (illetve a vas, mert kopófelülete már kevesebb mint 1mm volt, az is csak az egyik felén) kicsúszott. Ezt később a vezérlésvédő burkolaton megtaláltam. Éjjel háromkor.
De vannak pletykák a ki sem cserélt motorolajról, a szűrőkről, stb.
Magyarország...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Ha bárki belefutna X250-nél olyan hibába amit a múltkor leírtam, azaz:
Iveco 3.0
Minden előzmény nélkül letiltó elektronika
Bizonyos teljesítménynél (nálam hatodikban 13-13.5 liter pillanatnyi) check-engine, és leálló motor, de az alatt a világ végéig elmegy
Mindez szép lassan (több ezer km alatt) alakul ki, a végén már üresben gázadásra is letilt
P0091, P0092 hibakód
MAP szenzort nézze meg (szemből nézve, felül, a töltő-levegő cső alatt EGR feliratos szenzor), és ha áll rajta (belül) a kormos trutymó, akkor az a baj.
Kicseréltük, és megy.
Sok szaki már jött a szokásos f.szsággal, hogy magasnyomású, meg injektor, meg stb.
Hozzátenném, hogy 1.2millióval a korrekciós értékek + -0.15ön belül vannak...
Hátha valakinek segít majd egyszer, nekünk ez volt a baj, de szeret beázni az ECU doboza is (jobb oldalt felül).
Üdvどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz molnarpeter #10185 üzenetére
Ebben van, mindig, minden. És nem kormol (próbáltuk ronggyal is, de nem látszik) láthatóan.
20-25ezrenként olaj, minden másodiknál légszűrő, harmadiknál gázolajszűrő.
Van pár ismerősöm, aki fikázza a 3.0-t, hogy szar. Miért? Mert szar. Pont.
Hát, én nem egyet ismerek ami 1m+, 3-4et ami 1.5m+, többjük is bontatlan.
Szóval tuti, hogy 80-90%-uknál user error van. Leginkább a váltót szeretik szétbarmolni azzal, hogy városban hatodik, ötvennel, és gáz-motorfék-gáz-motorfék, a nyomaték meg nem tud hova elmenni 1000-es fordulaton, hát szétbassza a csapágyakat, kiemelővillákat, stb. Azért is volt sok 3.0-s x250, és első genes x290 váltóhibás (kidobálta a hatodikat, majd az ötödiket is), mert idióták a userek. (mod: aztán amikor a fiat felismerte ezt, átkonfigolta a váltókat, azóta az ötödik, és a hatodik is többet pörög kb 500-al. azt gondolom mondanom sem kell, hogy milyen jótékony hatással van a fogyasztásra az, hogy 90-95 (gps)nél nem 2000-et, hanem 2400-2500at pörög...)
Más részről a fiat is f@sz volt, mert a végén már török csapággyal rakta össze a váltókat, mert már a kínai is drága volt nekik...
Ebben van rendesen olaj cserélve, és érdekes mód még a gyári váltó van rajta, annyi hibával, hogy hidegen kell egy kis gázfröccs a ketteshez, de melegben (vagy miután bemelegedett) már nincs ilyen baja.
Szóval ja, a teknyika' meghálálja ha kap néha kenőanyagot...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ezt az undormány szemétdombot láttátok már?
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz TheProb #10227 üzenetére
remélem volt annyi agya, hogy levehető a fej... akkor simán értéknövelő.
amúgy majomfogónak nem biztos, hogy jó, mert erősen belerondít a hátsó gyűrődőzóna megtervezett gyűrődésébe, és simán lehet, hogy így rosszabb az eredmény mint nélküle.
mert mondjuk amúgy megfogná a lökhárító, így meg gyűrődik a fém
arra mondjuk hibátlan, hogy ha a másik f.sz volt, akkor kilukassza a hűtőjét, és legyen ideje gondolkodni az élet nagy dolgain (és a követési távolságon) amíg a trélert várja.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz molnarpeter #10246 üzenetére
azért annak az insigniának utánanéznék, mert szeret bennük meggörbülni a főtengely.
igaz nem tudom, hogy a benyás, vagy a dízelt érinti a probléma (vagy mindkettőt), de pont az utolsó novoth tibis videóban van róla szó (amiben a toyota motort újítják fel a szakállnál.)
szóval azért azzal a motorral óvatosan...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
-
-
válasz gipsztigris #11296 üzenetére
Lesz itt minden.
Olaj, vezérlés, szelepdekli, szelepszimmering, tömítés, motortartó bakok, utasteres kuplung munkahenger, kárpit tisztítás, gyári xenon bekötése, anyámkínja.
Jó hét lesz, viszont utána sem fog többet érni a kupé De legalább teljesen rendben lesz, már csak a fényezéssel kell foglalkozni kicsit, de utána tényleg patika.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Hozzám hasonlóan valami öreg szarral rendelkező tulajoknak esetlegesen elérhető egy jópofa dolog
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Tudtok valami normális alkatrész-cikkszám keresőt? Fékcső kellene a kappába hátulra, de nem vagyok benne biztos, hogy [ez] jó.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Köszi mindkettőtöknek
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Régi Lándzsához (1970-72) létezik még alkatrész? Vagy valami beszerzési forrás? Kisipari műhely?
Vagy ez már nagyon DIY kategória?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Fiat/Lancia 20vt-re milyen vezérlést érdemes venni? Ina? Conti? Szettben? Külön?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Üdv ismét
Két kérdés foglalkoztat engemet, és hátha tudtok rá választ adni.
1: 20vt fiat motor vezérlés/szelepszárszimmeringezést _normális_ minőségű munkaként elvégzésére tudtok valakit ajánlani? Olyat, aki nem barom el/össze három mást, miközben azt az egyet is szarul csinálja meg2: 2.4 Jtd(m)-hez mennyire van motorikus (meg úgy egyáltalán) alkatrész? Találtam egy valszeg' motorhibás, de bőrös, fehér (láááv) 159 kombit, dupla kidörrentővel, gyári sötétítéssel, gyári 18as felnivel, és ha tudok bele egy motort túrni valahonnan, akkor össze kellene rakni. Tudom, hogy ésszerűbb lenne egy 1.9, de hosszú utakohoz kellene egy dízel kombi, és csak öthengeres autóim vannak/voltak, ezért nem igazán vágyom négyhengerre.
Meg amennyire én hallom, az a 2.4es motor sem olyan rossz, csak az emberek hülyék hozzá...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz LógaGéza #12095 üzenetére
Tudom, azért írtam, hogy ez szvsz leginkább azért van, mert hülyék az emberek hozzá. 20/30ezrenként olajcsere, hidegen már tolják neki, melegen egyből leállítja...
Ez a 166 hengerfej ez mennyire plugandplay? Simán új tömítés, rácsavar, aztán kalap kabát?
Amúgy a Kappa nem ugyan azt a motort hordozza? Mert a platform közös ugye a 166al.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Integrale #12097 üzenetére
159bol is csak a jtdm a dpfes, nem? Sima JTD nem, azert euro4 a jtdm, es 3 a jtd, tehat elvileg az a hf is fel kellene menjen a 2.4 JTD 159re.
Nem jatszik az, hogy a hengerfejet normalisan megcsinalni, áztam vigyazni ra?
Szerintem nagyreszt user error miatt fekszik meg. Vagy tervezesi hibas?[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz molnarpeter #12100 üzenetére
De ez olasz, ennek lelke van, nem japán robot, vagy német páncélos, vagy amerikai vényóc faék.
Na...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Tehát a 2.4 felejtős, mert nincs hozzá fix, új hf-el is hengerfejes lesz, hiába kap új hűtőt, pucolom az olajkosarat, kap jó olajat,á tízezer után, és nem hajtom hidegen, valamint hosszúakat megyek vele (Köln-Balaton)
Akkor ebből lehet, hogy accord lesz.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz KubanitoS #12105 üzenetére
Szeretem az olaszokat, az autókat is (minden marhaság ellenére), k coupem is 20vt, volvom is az (volt) és bár szívem szerint egy brerát vennék, de azzal nem kell cuccolni... Viszont fehérben ez a 159 sw annyira bejön mint egy f11 bimmer, de abból a 30D is határeset most pénzileg, a 40D meg pláne.
Viszont sz.pni sem szeretek, és ha fos a 2.4, akkor marad a japán robot, érthető okokból
Viszont ha az a 159 az tényleg ti, és tényleg motorhibás, és meg lehetne csípni jó áron, akár motorcsere árán is (szerintem) érdemes lenne megmenteni.
Én már csak ilyen érzelgős fasz vagyokTippeket, infókat köszönöm szépen mindenkinek, segíteni fognak.
Btw, a Lancia szelepszárszimmeringezésre valaki kontaktot/infót?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Integrale #12109 üzenetére
Székhelyileg Veszprém, de el tudom vinni a környéken bárhova. Kb 10ezer van a szíjban, de már 10 éves, jobb lenne egy új rá. Meg a szimeringeket cserélni, mert qrvára füstöl hidegen, aztán ahogy melegszik, úgy áll be a CO is. Így meg nem akarom használni, mert rozsdamentes a gyári kipuff, hibátlan a katalizátor,.viszont a motorolajos füst hamar szétbarmolja, és ennek úgy van némi értéke, ha minden gyári rajta...
Kösziどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Integrale #12111 üzenetére
Szuper, nagyon köszönöm remélem elvállalják, mert a veszprémi fiat szervíz elhajtott, pedig még a 20vt-hez való gyári, egyszer sem használt vezérlés rögzítőt is sikerült beszereztem fél év után járás eredményeképpen...
Hétfőn felhívom őket.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Azt tudja esetleg valaki, hogy kappánál a Sedan és a coupe külső tükrei egyeznek-e?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz slett27 #12189 üzenetére
Télre eleve érdemesebb keskenyebb gumit tenni.
Ugyan az a tömeg, kisebb felületen nagyobb nyomást eredményez, hamarabb bemelegszik mert nagyobb a súrlódás, hóban meg különösen jobb a keskeny mint a széles.
Nem véletlen van valami 100as gumi a ralliautókon is.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Vélemény? [link]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen