Új hozzászólás Aktív témák
-
kulfoldi
aktív tag
Persze, nem rossz a default nem azt mondom, meg orulok, hogy neked pont tok jo. Csak hat erted, kulonbozoek vagyunk. Meg nekem most el van torve a kezem, ezert nehezemre esik adott esetben 900 fokot tekerni rajta. De egyebkent is a 400-hoz vagyok hozzaszokva, plusz szeretem ha van egy kis gaz holtjatek, es a szaturaciok is masok gaz/feknel. De egyebkent ha lehetne allitgatni rajonnel, hogy van a jelenleginel szemelyre szabottabb beallitas szamodra is. De amint latom nem lehet allitgatni, ami eleg szomoru sajnos. Na ez picit zavar.
blazsey2: Rendeben van, csak ugye nem tudom kik azok a mi. Megcsak magyar zaszlot sem lattam a lobbyban. Egyebkent ti is angol zaszloval nyonjatok? Nemzetet lehet valahol valtoztatni? Akkor legalabb kintrol latnam, hogy van magyar szoba.
-
heihachi
addikt
Nem hiszem, tudom, ugyanis rátoltam a kormányt, és 2. próbálkozásomra már első voltam az utolsó két kanyar előtt, amikor is belém szálltak hátulról. Kormánnyal mindig ott voltam az első 5-ben már az első kör végére, de a gép feszt kilökdösött valahol, főként akkor szeretett belém szállni, mikor első voltam. Kontrollerrel az első körben a hetediknél előrébb nem tudtam jönni.
Mondjuk azzal egyet értek, hogy az az autó egy kalap kaki
Ma inkább meg sem próbáltam, mert nem akartam magam felbaszni... Inkább megcsináltam az A jogsit.v!ct0y Egészen jó multi???
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
kulfoldi
aktív tag
Na, ez franko en is most toltom.
Az azert mindenkepp jo hir, hogy akar ilyen dolgokat is mint a mechanikus serules is bele tudnak utolagosan pakolni. ( Az mas kerdes, hogy szerintem sem ez volt a legegetobb dolog amire szukseg volt) Remelem a kovetkezo patchben a multit es/vagy a menuket veszik elo esetleg az A.I.-t!
[ Szerkesztve ]
-
kulfoldi
aktív tag
Neked (es masoknak is) javaslom a fekpumpalast/adagolast es nem fog blokkolni a kerek fekezeskor, sot van hogy gyorsabban meg tudsz allni, mint veszfekezessel. Kanyarban meg ha megindul a kocsi fara, akkor kiserletezni ellenkormanyzassal, gazelvetellel vagy epp gaz adassal vagy finom fek, ra kell jonni, meg helyzettol is valtozik. Fure kimentek, nehogy gazt nyomjatok, csak finom kormanymozdulatok, nagyon finom fekezes, tereljetek vissza az aszfaltra amilyen gyorsan csak lehet. Ahogy jatszotok egyre tobbet es jon meg a tapasztalat egyre tobb mar elveszettnek latszo szitut lehet megoldani ezekkel kis idoveszteseggel.
Mindenki legyen turelmesebb, tanulni kell a versenyotozast.
[ Szerkesztve ]
-
blazsey2
senior tag
válasz kisJack #1068 üzenetére
Sajnos idő-pénz arányban ez a legjobb.
Nem véletlenül mondta valaki hogy ez egy autós rpg játék lett.
Tápoljál folyamatosan hogy szintet léphess,hát itt egy kicsit unalmas lett enyhén szólva is
Főleg hogy mindig ugyanazt a pár versenyt meg pályát kell nyomni a lóvéért meg az xp-ért.PSN ID:blazseydr
-
AMD_ok
őstag
válasz kisJack #1487 üzenetére
Így már mindjárt más, a DFGT-n mini váltógombok vannak, tudom,mert sógornak is az van. Azzal nem is könnyű, viszont nekem nem is az van, hanem G25. Azért ezen "egy kicsivel nagyobb" a váltófül, mint a DFGT-n, és igen, menet és kanyarodás közben igenis kell, hogy ott legyen ujjnál mindig a váltókar