A ChatGPT írja ki a gondolatainkat a közösségi médiába

Integrálta a ChatGPT-t a Twitter egyik riválisa, így a felhasználók annak segítségével hozhatnak létre bejegyzéseket.

A ChatGPT startjával egészen nyilvánvalóvá vált, hogy sok minden megváltozik, mindegy, hogy miről beszélünk: az AI autókba költözik, könyveket és házikat ír emberek helyett vagy épp szabadalmi jogokat birtokol.

Nem véletlen, hogy Elon Musk is fél a mesterséges intelligenciától, és az NVIDIA-val karöltve sürgős törvényi szabályozást sürget, miközben a Google hallucináló chatbotokat emlegetett, az USA-ban pedig már terítéken az AI nemzetbiztonsági fenyegetésként való értékelése. A listát persze jövő hétig lehetne folytatni, de egyelőre a trend az, hogy a befektetők és a figyelem érdekében mindenbe generatív AI kerül.

Itt van például a Twitter riválisa, a kevésbé ismert, indiai Koo. Ez máris integrálta a ChatGPT-t, hogy a felhasználók könnyebben hozhassanak létre bejegyzéseket. Az appból közvetlenül használható a ChatGPT, ami a felhasználó helyett képes megírni a bejegyzéseket az aktuális eseményekről, politikáról, zenéről vagy bármi másról – közölték.

A Koo alapítói szerint a tartalomgyártók így inspirációt meríthetnek, hogy mit alkossanak, és megkérhetik a ChatGPT-t, hogy a régiójukban felkapott hírek alapján az AI írja meg a saját gondolataikat.

Generatív AI chatbot lassan mindenbe kerül, a Microsoft és a Google saját megoldásai után például a Snapchatbe és a Discordba is került, de tucatszám lehetne a termékeket és szolgáltatásokat sorolni. A Koo mindenesetre azt állítja, hogy ők az elsők, akik a technológiák úgy integrálják, hogy azzal közvetlenül közösségi médiás bejegyzéseket lehet írni (a ChatGPT a hashtageket is megadja). Erre kritériumok megadásával és hangutasítással is van lehetőség. A Koo mérlegeli, hogy van-e szükség a bejegyzések alján annak jelzésére, hogy azt nem ember írta.

Azóta történt

Előzmények