Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Retro DJ
aktív tag
"Aztán kimértem egy gyári bekötést és rájöttem a vezetéket felül mérteztem kicsit, mert a gyári ellenállásának a duplája volt."
Nem kötekedni szeretnék, de egy vezető minél vastagabb "relatíve" annál kisebb az ellenállása, nagyobb a terhelhetősége.
Egy nagy bementi ellenállású műszernél elméletileg bármilyen vékony vagy bármilyen vastagnak is jónak kellene lennie.
Az más kérdés, hogy a vezetőnek az élete során nő a belső ellenállása. Tehát adott esetben egy sok éves vezeték sokkal nagyobb ellenállással is bírhat (vastag létére is), mint egy vékony "friss".
Retro
-
rob210
nagyúr
-
Marczi80
tag
Ma délutánra költözött némi nyomás a hűtőrendszerembe.
Mivel marha meleg van (delután 3kor 24 fok) ma elzárt fűtéssel jöttem haza. A mutató túlságosan egyhelyben állt, de mondjuk nem félen, hanem 3/4en. Így mentem kb 45-50 kilométert több megállóval, amikor is itthon azt vettem észre, hogy "füstöl" a motortér. Neo tudtam megállapítani, honnan jött, de nem konstansan jött a fehér színű szagtalan valami, tehát arra tippelek, hogy valahol a motorra csepeg a hűtővíz (cseréltem ott is csövet, csak men akartam a forró motort tapogatni...)
lecsavartam a kiegyenlítőtartály kupakját, úgy felcsapott a hűtőfolyadék, majd kiment.
Tehát egyértelműen a fűtéscsap van elmenve, jövő héten csere...
Ettől függetlenül viszont elviszem szervizbe, úgyis akarok mást is.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
vecsepapa
csendes tag
Kis villanyos segítségre lenne szükségem
vettem ma ledes sofita-t belső villanyhoz és most hogy besötétedett vettem észre hogy halványan világít csukott ajtók mellett. ha ráadom a helyzetjelzőt akkor kialszik.
Mitől van törpefeszkó a foglalatban vagy hogyan tudom megoldani hogy halványan se világítson mikor nem kell?"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Retro DJ
aktív tag
Naaaaa, ma másfél nap munka után elkészült:
Skoda Favorit központi zárAz ajtónak két "baja" volt. Az egyik még finomítottam a motor állásán, valamint a vezérlőelektronika tápellátását kellett megsegíteni. Ugyanis a kici kinai OCOOO ugyanolyan keresztmetszetű vezetékkel oldották meg az elektronika tápellátását mint a motorokhoz menő vezetékek. Ez mind szép és jó, csakhogy azon a vezetéken nem egy motor, hanem négy működik egyszerre.
Beforrasztottam az elektronikába két bikásabb kábelt, és onnantól kifogástalan működik.
Ja a videóhoz annyit, hogy 18-35 mp-ig a járműkereső funkciót tesztelem a 37. másodpercnél tükröződik az OFF is milyen művészi vagyok
A másik videó pedig a járművédelmi rendszert mutatja be . Mert, hogy az is bekerült ma
A kulcs elfordítása után (3 mp) egy pillanatra van gyújtás, aztán nincs... 10 mp-ed van, hogy megszüntesd az élesítést (13. mp). Aztán ha nem teszed, akkor rákötve a dudára, lehet szirénázni (na ezt a funkciót nem kértem, ezért csak a relé kattogása hallható).
Utána két bíp-bíp, és indítható az autó.Ha valami miatt nem sikerült beindítani, még 30 mp éles marad a rendszer, lehet próbálkozni...
Mostmár tényleg megyek a sunyiba... nehéz két nap volt!
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Marczi80 #5319 üzenetére
Az alapelv ugyanaz, mindegyiknel a 12V polaritasat valtogatja. Max annyival tobb, hogy egy vagy ket master motor van benne. De ha be van kotve, vagy nincs, az csak a kulcsos nyitast befolyasolja. Magyaran ket vezetekes motorokhoz is tudsz hasznalni 5 vezetekes vezerlot. Es vica versa tehat 5 vezetekes motor is mukodik 2 vezetekes vezerlovel.
Retro
-
rob210
nagyúr
Bár azt hiszem szabály ellenes de nem nevezem meg a srácot így nem lesz gond.
Kaptam ma egy ilyen privát üzenetet, mondjuk nem tudom miért nem ide írt.:
szia ha tudnál nekem segiteni azt nagyon megköszönném! volna nekem 1 bajom már 3 honapja nem jövök rá hogy mi lehet! szóval! van 1 skoda favorit lx tipusu 93-as kocsim karbi csere miatt beleesett 1 alátét a hengerfej térben azt kitudtam venni nem is mart össze semmit most is beindul csak semmi erö nincs a motorban mi lehet a baja? légyszi értesits már az email cimemen! :.......................... ..............................Várom az okos ötleteket
Nekem van egy sejtésem.
Renault power
-
rob210
nagyúr
De gonoszak vagytok
Én arra gyanakszom, hogy szar volt a karburátor hiszen cserélni kellett.
De amit szerzet az is szar vagy rosszul lett összerakva és falsot szív meg a hozzáértés teljes hiányával lett beszerelve, vagy esetleg a beszerzett karburátor rosszul van beállítva.Renault power
-
sacoka0001
csendes tag
sziasztok nekem lenne 1 skoda favorit lx tipusu kocsim 1 baja lehet és nemtudom hogy mi lehet az már 3 hónapja nem jövök rá! kérlek segitsetek!! karbi csere volt rajta és beleesett a hengerfejtérben 1 alátét kitudtam venni belölle nem mmart széjjel semmit szerencsére hamar észre vettem, csak azóta egyáltalán nincs benne erö beindul 1 pöcre csak semmi erö nincs a motorban mi lehet a baja?
-
rob210
nagyúr
válasz sacoka0001 #5327 üzenetére
Pont előtted írtam a tippeimet.
Örülök hogy betaláltál a fórumra itt még is csak több véleményt hallgathatsz meg.Egy kicsit részletesebben kéne leírnod a hibajelenséget.
Kigyorsításkor nincs erő, vagy alapból összességében erőtlen a motor.
Vagy mik a jelenségek?
Illetve mekkora a fogyasztás?
Füstöl a kocsi?
Víz fogy olaj milyen?
Ezekre mind szükség volna, hogy valami véleményt kialakíthassunk.Renault power
-
sacoka0001
csendes tag
helo semmi jelenség nincs csak egyszerüen nincs erö a motorban a vizet nem eszi az olaj tiszta megy a kocsi csak olyan minthogyha 2 henger nem menne az 1-es és a 4-es gyertyárol leveszem a kábelt felpörög a motor! van 1 pici füstje de szerintem azért mert régen lett beinditva a fogyasztást nemtudom mert nem járok vele! a rotort kivettem azon állitgattunk azt nemtudom hogy jo hejen áll-e de a motor indul 1 pöcre!!
-
rob210
nagyúr
válasz sacoka0001 #5329 üzenetére
Próbáld meg a gyertyacserét.
Illetve szikrásztasd ki a gyertyákat, hogy van-e gyújtás minden hengerben.
Illetve a gyújtás trafót is érdemes kimérni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz sacoka0001 #5331 üzenetére
Kompressziómérés után kiderül.
Az lenne a következő.
Pár ezer forintból megvan és rögtön kiderül, hogy hol kell keresni a hibát.Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz sacoka0001 #5329 üzenetére
"1-es és a 4-es gyertyárol leveszem a kábelt felpörög a motor"
Nincsenek véletlen felcserélve a gyertyakábelek?
Retro
-
Atuska75
tag
Az ígért videó: [link]
Lesz még egy bónusz is 0-100-ra[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Nézzenek oda még a végén kioktat. Persze tisztában vagyok vele én is csak megnéztem meddig pörög a jó öreg Skoda. Mondjuk az is igaz hogy már 5000-nél csúnya üveg hangon muzsikál.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
És akkor a bónusz videó 5-21 másodperc az az 16 sec a 100-as sprint!!!
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Atuska75 #5342 üzenetére
És ez 6 személlyel és dugig teli csomival, mondjuk meglepődtem hogy jobbat fut 100-on így tele mint a gyári érték. GRATULA FAVORIT!!!
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sacoka0001 #5329 üzenetére
Van egy rossz sejtésem, méress kompressziót, attól okosabbak leszünk, ha a szelepfészkeket megrágta az alátét, akkor nincs ereje a motornak, mert nincs meg a kellő kompresszió.
Honnan halásztad ki az alátétet?
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
Ez is egy lehetőség meg még az is hogy esetleg meghajlott valamelyik szelepszár. Ezálltal megakadt egy szelep és ugyanúgy nincs kompresszió.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!