Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Retro DJ
aktív tag
Kicsit becsokiztam Mágus írásán, ezért ma egy kicsit elmélkedtem az autóban:
Először is ez az átvezető:
Ez az A oszlop:
Itt nem látok gondot, az ajtóban sajnos nem néztem szét, de drukkolok, hogy esetleg belülről fúrható.
A b oszlop már neccesebb:
Remélem, hogy a határoló kiakasztásával nyerhető egy pici.
Egy kérdés, hátha valaki tudja: hogyan lehet lebontani a könyöklőt?
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5265 üzenetére
Nem hiszem h nem lehet kivenni, nekem sikerült 1 csavarhúzóval egy favoriton amit anno meg akartam venni, csak a tulaj nem tudta bekapcsolni a központi zárat benne. A zárak teljesen le voltak halva, akkor fordítottam hátat a tulajnak, mikor kihúztam az olajmércét a motorból, és száraz volt. Akkor sem enged ha a zárrészt felfelé feszíted, annak a peremnek csak ki kell akadnia a műszerfal alól.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5270 üzenetére
Sajnos nem tudok segíteni, hétvégén bekötöm a saját pót fordulat mérőmet úgy a hogyan neked van most bekötve, ha kevesebbet mutat mint ami a kocsiban van, az azt jelenti, kell a műszeregység hátlapja is a fordulatmérős órából.
Nem kötöttem még ilyet utólag. vannak itt olyanok, akik kötöttek, de hallgatnak, mint a sír.
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
válasz Atuska75 #5270 üzenetére
szia sajnos csak nemrég olvastam el teljesen amiröl lemarattam egész nap!látom hogy a fordulatszámméröddel akadtak gondok mágus jol irja hogy lehet lejjebb van a mutató mert nekem is ez volt a gond amikor kicseréltem az óracsoportot modernebbre!igaz hogy nekem ez a második mert az első rossz volt!de ezen pedig lejjebb volt a mutató én ezt tudom tanácsolni szereld ki és álits rajt!szerintem ott lessz a bibi! ÜDV
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
-
Retro DJ
aktív tag
"ha kevesebbet mutat mint ami a kocsiban van, az azt jelenti, kell a műszeregység hátlapja is a fordulatmérős órából"
Igen, de csak akkor, ha korban hozzáillő. Ha nem akkor nem tudja átépíteni a nyákot. Egyébként miért kellene átépíteni a nyákot? Ott csak vezeték van, semmi aktív elem! (Tessék olvasni az irományom!)
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #5277 üzenetére
Khm, én kérek elnézést, most olvasom, hogy van olyan műszer ahol nem a trafóról veszi a jelet.
De akkor az esetben meg azt gondolom, hogy megint csak hülyeséget kellene mutatnia, mert míg a főtengely jeladó a tényleges fordulatnak megfelelően adja a jelet, addig a négyhengeres 4 ütemű motornál pedig négyszer sűrűbben jön a gyújtás jel, tehát ez esetben egy jeladós műszernek négyszer annyit kellene mutatni (feltéve ha egyáltalán mutat valamit).
Már magam sem értem...
Retro
-
Marczi80
tag
De, van az elektronikan valami.
Ati problad meg bekotni, es nezd meg, hogy standardon tobbet mutat-e (nem lehet, hogy valaki piszkalta a mutatot, es nem pontosan tette vissza? A hofokjelzovel megcsinaltam, meg egy tachometer tonkrevagtam )
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5281 üzenetére
Mester úr a kesztyűtartó már kint van? Volt egy segédmunkás a háznál amikor a barátom házának a tetejét fedtük. Leküldtük egy 1,25m-es lécért. Kb fél óra múlva lementünk mi is, mert a fickó nem hozta a lecet. Kérdeztük, mi tart ilyen sokáig? A válasz: mester úr! ,már 2x levágtam, de még mindig rövid.
-
Atuska75
tag
Bocsi hogy csak most, de közben átjöttem az ország másik végébe. Szóval a mutató a 0-án áll se lejjebb se följebb. Szerintem beteszem holnap és max 250-et mindig rászámolok. bár még megnézem majd a hátulját nincs-e rajta valami potméter.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #5287 üzenetére
barna aksi+, kék aksi-, sárga trafó megfelelő pontja Most néztem a műszer hátát és van rajta egy műanyag csavar valószínű az lesz a poti majd kiderül mit hazudik miután állítottam rajta
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Kicsit felszívtam magam és kitéptem a kesztyűtartót a helyéből... Na valójában nem is...
Nálam ezek a kis fülek (3 darab van belőle) fogták:Csavarokat kitekertem, ajtót levettem. Ezek után a bal szélén meghúztam magam felé, ekkor pattant egyet. Ezek után egy lapos csavarhúzóval szépen haladtam befele, aztán elengedte középen, végül szélen. Onnan már simán kijött.
Aztán úgy belejöttem, hogy kevesebb mint 20 perc alatt lebontottam az összes kárpitot. Meg megnézegettem, hogy fogom majd a nyitó motorokat beépíteni.
Az átlátszó borítást meg majd jól visszaragasztom.
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #5292 üzenetére
Én amikor szétkaptam tudod hogy oldottam meg?
Elmentem egy vastelep szerű barkácsáruházba és vettem, fóliát amit melegágyhoz használnak.
A legvastagabbat. körberajzoltam kivágtam.
Szépen kiszilóztam azzal ragasztottam vissza.
Olyan frankó lett, hogy még a zörejek magasabb hangerőn is megszűntek[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Atuska75
tag
Fordulatszámmérő beesett a helyére. ami furcsa az az hogy bent már kicsit lejjebb volt a mutató mint a 0 de ettől függetlenül most jót is mutat. Vasárnap elvben rakok fel videót.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
Vagy a vezeték nem vezeték volt hanem, madzag, és az ellenállása miatt mutatott kevesebbet. Amikor én először bekötöttem nekem is csinálta. Nem tudtam rájönni mi a picsa lehet. Aztán kimértem egy gyári bekötést és rájöttem a vezetéket felül mérteztem kicsit, mert a gyári ellenállásának a duplája volt.
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Mai napi munkám eredménye: 66,6%
Ma egész nap az centrálzár miatt tevékenykedtem az autón (tudom elég csúnya vagyok, hogy így ünnepelem Már. 15-öt). De miért a fent említett eredmény?
Mert a jobb hátsó ajtó egyszerűen nem akar működni. Ami a főpoén, hogy ha direkt akkuról megtáplálom, akkor simán nyitja zárja, az elektronikával már nem. Ugye az elektronika egyszerre 4 motort kapcsol, ilyenkor leesik a feszkó a párhuzamos ágakon és már nincs akkora kraft.
Már javítottam a párhuzamosságon, befújogattam a zárszerkezetet... Nem tudom. Holnap majd frissen átnézem.
Az átvezető simán kifúrható feltett ajtókkal. Igazándiból a cucc még csak 80%-ig kész (nincs elhelyezve az elektronika, nincs normálisan bevezetékelve (a műszerfal rész, a motorokhoz már kész a drótozás), nincs összerakva a műszerfal, és a kárpitok. A kárpitokat nem is fogom, mert kiderült, hogy februárban mikor csináltattam az alváz és üregvédelmet, az ajtókat gyakorlatilag basztak üregvédővel kezelni... Ezek után most már átnézem, és csúnyán kiverem a balhét.
Retro
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...