Új hozzászólás Aktív témák
-
kasyka
csendes tag
válasz Atuska75 #4648 üzenetére
Kigondoltad már hogyan lehetne kivitelezni hogy ne legyenek olyan messze a karok? Kiváncsi lennék hogy mi a megoldás,mert itt a szomszédban az osztrákoknál rengeteg Felicia van a bontókban jó állapotban és kevés euró belőle minden ami kell. (Ausztriába szinte csak fullosakat látni.)
-
kasyka
csendes tag
Kereste is az asszony,hogy hol van, mikor mondtam neki hova tettem ,már nem kellett neki többet.azóta ott van és szépen felfogja a külömböző szálló,repülő cuccokat,mint pl.légy,darázs, falevél,nyírfamag,széna-szalma stb. így ezek már aligha jutnak el a légszűrőházba
-
Atuska75
tag
Alapvetően kétféle megoldás van az egyik kókányolás csak. Ez igazából arról szól hogy, szerzel valamilyen kapcsolót ami meg van hajlítva és ráerősíted a gyárira. Ezt is meg lehet úgy csinálni hogy, jó legyen meg szép csak rengeteg munka. A másik lehetőség hogy, veszel Felicia kapcsolót és azt teszed be, ezzel viszont egy gond van mégpedig az hogy, nem egyeznek a csatlakozók. Mondjuk ez kivitelezhető mert, ki kell mérni melyik madzag mi és be kell kötni. Nekem a gyári megoldás van elsősorban anyagi okok miatt, de már meg is szoktam és nem olyan rövidek az ujjaim sem.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #4664 üzenetére
Meg mondom őszintén nem fogtam még a kezembe a Feliciáét, de most nézegetem a képeket és sajnos a felfogatása is teljesen más tehát marad a kókányolás.
Vagy marad a régi és ezzel együtt a nyújtózkodás.[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
manlions
tag
Mágus az lenne a kérdésem hogyha a keverék állito csavart kifelé allitom akkor alevegö vagy a benzin arányát növelem???az alapjárat jo viszont kis gáz adás után kigyullad atöltés jelzö viszont utána beáll az alpjárat vagyis valamiért olyankor lecsökken az alapjárat néha meg is áll visziont ha kihajtom kb 3-4fordulatra és ott állitom be az alapjáratot nem csinálja.Ilyenkor megnö a fogyasztásom??elnézest ezekér akérdésekért. de csak most kezdtem foglalkozni karburátorral.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #4667 üzenetére
Kifelé csavarva a keverékállítót dúsítod a keveréket, több benzint ad az adott mennyiségű levegőhöz. Kicsit többet fog fogyasztani, de nem számottevő a különbség. Nekem 4 teljes fordulatra van kihajtva a keverékállító, és 7 literrel elszaladgálok normális tempóban( nem normális tempóban 10l-kell 100km-re).
Mennyi km van a kocsiban?
Az a tapasztalatom, h 100 000km alatti motornak 2 ill. 2.5-ös keverék az ideális.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #4666 üzenetére
Ma szaladgáltam egy kicsit a kocsival és a másik kormánnyal. (Miután elmentem a bontóba és elkunycseráltam az alátéteket is).
Összefoglalva, nem összehasonlítható!!
A karok távolságát absz. meg lehet szokni, városban rohangáltam, nem volt kényelmetlen, hogy le kellett nyúlni a karhoz. Vissza az esetek többségében úgy is magától megy.
Egyébként nem vetettem el az ötletet, hogy közelebb varázsoljam őket.
Atus leírása alapján a Felicia karok nem megoldás, hiszen ott is barkácsolni kell, akkor már mindegy, ha a saját karokat próbáljuk meg közelebb hozni.
Az érzés, mintha könnyebben tekerhető lenne lassú sebességű kormányzáskor.
Utazó sebesség mellett kényelmesebb, és pontosabb.
Ha sikerül a karokat elérhető közelségbe tenni, akkor meg leszek maradéktalanul elégedve.
(További pozitív mellékhatásként, feleségem elég magas, hosszúak a lábai, a normál kormány esetén teljesen hátratolva, alig fért el a kormány "alatt", most pont kényelmes - szóval erre is jó!)
Retro
-
manlions
tag
sajnos nincs fordulatszam meröm ugy állitottam be hogy simán menjen a motor ne remegjen be.elképzelhetö hogy ennyi km.nel ki van atalp?jo a kocsi 90es bármi lehet mikor elhoztam is ezt csinálta kicseréltem mindent amit irtál szelepek beállitva egyedül a gyujtást nem volt hajlando aszerelö vissza venni 10 fokon van azt mondta képtelenség hogy 5fokkal jo legyen kell neki a 10fokos elögyujtás.Ha kb 3-3.5 fordulatra kitekerem a keverék állito csavart akkor viszont megszünik hogy kis gazadásnal egy pillanatra bedadog.Másik kérdésem milyen szilentet ajánlatok a leggökarba oda ami kasznihoz van rögzitve?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #4677 üzenetére
Még egy kérdést engedj meg. Az elosztóhoz a kis cső nincs elrepedve valahol? Ami vákummal mozgatja az előgyujtást.
Aki azt állítja, h 5 fokos előgyujtás nem jó, az ne is állítson a favoriton semmit !!!
Az csak alapjáraton 5 fok, teljes fordulaton, 15-20 között van.
[ Szerkesztve ]
-
manlions
tag
jo én hiszek neked de falun egy szerelöt nehéz erröl meggyözni még ha megmutadod a gépkönyvet neki akkor is!! szemmel nem latni rajta repedést megnézem a másik karbit hátha azon rajta van ez a csö és kicserélem. Egyedül a fékrásegitö vakumcsöve volt össze lapulval elöregedvel azt kicseréltem az óta teljesen megváltozott a fék nem olyan kemény mint eddig volt a többi csö szemre jo.szilentre valami ötlet hogy milyen legyen ami birja is,
-
-
Retro DJ
aktív tag
600???
Az Octavianak is legalább 750-800 között van, pedig ott precízen tartja az elektronika.
A javítási kézikönyv 750-850 1/min-t ír elő. Jól van az...Egyébként előgyújtás adatai (136L):
800-1200 -> 3°..7°-ig
1500 -> 5°-13°-ig
2000 -> 10°-18°-ig
3000 -> 18°-28°-ig
4200 -> 28°-36°-igRetro
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #4690 üzenetére
Bizony párban, mivel ez nem rá való. Van egy kis trükkje. Meg kell mérni a szöget amit a lengőkar alapállapotben(a saját súlyán, kerék rajta, nem emelőn) bezár a kocsi aljával és abban a szögben kell rásajtolni a lengőkarra.
Természetesen a csavarjait is ebben az állapotban kell meghúzni.
Az a különbség a régi,meg az új között, h a régi típusban forog a lengőkar egy vasperselymen, ez adja a kopogó hangot. Az új fajtán ez a persely egy erős műanyag ami rászorul a lengőkarra, a körülötte lévő gumi pedig rá van olvasztva a tartóelemére ami a karosszériához csavarozódik. Ettől lesz keményebb a futómű, jobb az úttartás kanyarban, és síri csönd. 93- tól mindegyikben ilyen van.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz manlions #4690 üzenetére
Ha már egyszer nekiállsz érdemes párban cserélni.
Én a régit levágtam vasfűrésszel úgy rá volt a nyúlványra gyógyulva a régi.
De le is lehet melegíteni, ha van hozzá lángod.Az újat érdemes bezsírozni jó alaposan különben a büdös életben nem rakod fel
Meg egy jó gumi kalapács sem árt amivel ráerőszakolod.Renault power
-
-
Atuska75
tag
Megvettem a ledeket a féklámpához, beraktam és úgy vágtam ki belőle mint macskát szarni. Ilyet még nem láttam sokkal gyengébb volt mint a sima 21W-os izzóval. Pedig 36 ledes izzót vettem kifejezetten úgy is hirdetik hogy, 21W-os helyére.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!