Új hozzászólás Aktív témák
-
-
peti_s
addikt
válasz Marczi80 #2546 üzenetére
Nekem az lett furcsa, hogy van egy bevágás a hőmérsékletet mutató kijelzőn. Tavaly, v 2 éve, vagy 5 éve mindig úgy volt, hogy azt a bevágást elérte nagyon hamar, utána viszont ha nem nyári nagy forróság volt, és nem a balatoni forgalomban kellett gyorsítani, megállni, gyorsítani, akkor nem ment feljebb a hőmérséklet. A 88 °C-al pedig az alaphőmérséklet van kb. a felénél, illetve ha hosszabb úton is megyünk, akkor is a 3/4-hez közeledik. Lehet hogy nem a termosztát miatt van, de nem tetszik ez így nekem. Nem akarok belegondolni mi lenne hogy ha több km-en keresztül dombnak felfele kéne menni.
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #2571 üzenetére
Utolsó esetben írtam és azért mert gyanús amit művel.
Ráadásul ha utána olvasol a skoda favorit egyik betegsége hogy rohadt érzékeny a hengerfejre.
Nekem elég sok fordult meg síkoltatni az ismeretségi körömben.Egyébként meg le ne kúrjál, már mert próbálok segíteni.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #2571 üzenetére
Nem tudom milyen kiadás a favoritod, de a 90-es ben ha megmelegszik a motor , amikor elveszem a gyujtást akkor felugrik fordulatszámmérő akadásig, majd visszaesik, innen lehet tudni h amikor elvettem a gyujtást, forgott a ventillátor, bár ebben a kiadásban még a gyujtáskapcsolo kikapcsolásával a ventillátor sem kapott több áramot. Szoval ha a tiéd is ilyen bekötésül, szerintem nem kapcsolt a veni, máskülömben észrevetted volna, azok a kapcsoló gombák elég hamar beadják a derekukat. Próbáld meg összekötni a ventillátor vezetékeit h müködik-e, aztán ki kell venni a gombát, felfőzni és megmérni kapcsol-e.
Ha nem fogy a viz és dugóban mégis forr általában a ventillátor hibája, később persze kinyirja a hengerfej tömitését.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #2583 üzenetére
1. kérdés, Igen ,ha a két kábelt a gombáról áthidalod, akkor el kell indulnia a veninek, de a te helyedben nem aggódnék, a túlmelegedés oka minde bizonnyal a lyuk a hűtőn. Csak zárt rendszerben nem forr a viz 100 celzius fokon, mert nagy nyomáson feljebb tolodik a forráspont, nyitott térben felfő .
Cseréld ki a hütőt, és nézd meg a ventillátort, mert igy ki fogod főzni a hengerfej tömitését.
Addig, meg minden egyes út előtt a rendszert felönteni, melegedéskor megállni.2. ETKA VW-SKODA-SEAT-AUDI alkatrész cikkszám adatbázis. a skodás része 105S -től a 2010 superb-ig. Autos boltok és szervizek használják, amikor ugy megy be az ember, h kérek azt afekete izét amire két benzincső megy 92es favoritba,
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #2585 üzenetére
Na ezek azért jó hírek.
A fűtés csap szokott szétesni ereszteni eltörni.
Az a radiátoron külön cserélhető.
Az nekem is ment szét anno.
Lehet kapni 94-es évjáratú fűtéscsapot, ami rámegy a 90-es favorit fűtőradiátorára is, de már egy ránc felvarrott típus aminek köszönhetően nem megy szét.
Szerintem egyszerűbb azt kicserélni mint átkötni a fűtőradiátort.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #2628 üzenetére
Nézd ez a topik arról szól, hogy értelmes emberek megosztják az infóikat és tapasztalataikat egymással.
Aki nem ide való azt szoktam töröltetni, mint hirdetések, és nem megfelelő stílusú megnyilvánulások.
Azzal, hogy nem értünk egymással egyet az nem jelenti azt, hogy én megsértődök vagy duzzogok.
Sokszor fordult már elő, hogy nem nekem volt igazam dolgokban.Más:
Mivel te helyileg közelebb vagy voltál már a SKODA múzeumban?
Nekem egyszer sikerült eddig kijutnom és nagyon tettszett olyan érdekességeket is láttam ott mint a 3 ajtós, 4 ajtós favorit és etc etc...Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #3412 üzenetére
Megpörgeted a motort a generátor elkezd termelni ha átenged a feszszabályozód azt a műszerfalnál a panelen tudod mérni.
Egyébként ha gondolod ugy is meg lehet a rendszert hekkelni hogy egy biztosítékot beteszel elé.
Egyébként én élek a gyanúperrel, hogy neked a biztosítékaid nem megfelelőek.
MErt nem a műszerfalon kéne szenesedni, hanem a biztosítékoknak kéne eldurrogni.
Azaz nagyobb biztosíték van a foglalataidban mint lenniük kéne.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3421 üzenetére
Az a nyák fogyóeszköz, végigolvastam. Bár amit nem nagyon értek, az a generátorod által termelt áram. Feszültségnek kb 14,8 voltnak kellene lenni teljes fordulaton. meg 60A va nem volt cserélve a generátor. A feszültségszabályzónál kezdeném a mérést. Beinditod a motort és az akumlátoron megméred multiméterrel a feszültséget, ha esetleg 15V felett lesz, akkor nincs letestelve a generátorod, vagy elszállt a feszültségszabályzó.
Ha ezek rendben vannak akkor lehet spekulálni a műszeregységgel, addig fölösleges.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3441 üzenetére
Akkor meg is válaszoltad a kérdést. Nem kell tenned semmit, szerintem most van rendben a rendszer. Ha a felénél van a mutató az az üzemi hőmérséklet, ha rendesen fog üzemelni a fűtés, akkor nem is fog fejjebb menni soha. Nem tudom a 92-esnek milyen az eleje, de a 90-esre télre van egy felpattintható müanyag ami kevesebb hűtőlevegőt enged a hűtőre. Ha emlékeim nem csalnak a 92es egy teljesen zárt első maszkot kapott, arra nem kell semmi, h jól fűtsön.
Én nyáron át szoktam mosni a rendszert desztilált vizzel, mert elég sokáig rozsdás volt a viz a motorban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3443 üzenetére
Pontosan, kiengedem a régit, felöntöm desztilált vizzel, és 2-300kmt megyek vele aztán megint lecserélem. Kiengedted a levegőt a rendszerből?, Apumnak ugyan ez az eleje van, neki le szoktam takarni télére a két szellőzőnyilást. Egyszerüen leszereled és valami régi gumidarabot, belevágsz, majd nagyon vékony dróttal, vagy müanyag szalaggal rögzited. ha csak azt a 2 nyilást zárod el a motor nem fog túlmelegedni, viszont a fűtés összehasonlithatatlanul jobb lesz.
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #3462 üzenetére
Neked valahol el van dugulva a rendszered.
ajánlom ereszd le a vizet húzd le az egyik csövet és kompresszorral fujasd meg egy kicsit aztán meg nagyon.
célszwerű a tartályról leehúzni a csöveket. Mind a kettőt csak hogy érezd van e légmozgás.
a twermosztátot ezen művelet idejére ki kell venned.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3465 üzenetére
Helló, a vizpumpa nem tud eltömődni, legalábbis még nem láttam olyat, Az más kérdés, h ha valaha meg volt főzve a blokk, akkor le tud lazulni a tengelyről a kelep. Ez mindenképp termosztat gyanús. Én a helyedben egy új termosztáttal kezdeném, akkor legalább belenézel a rendszerbe, és rögtön látni fogod, van-e lerakódás. Nem nagy invesztició, és ártani biztosan nem fog.
-
Atuska75
tag
válasz Marczi80 #3465 üzenetére
A kompresszoros megoldást felejtsd el, kevés. Sokkal jobb megoldás ha leveszel egy csövet és slaggal átmosod a rendszert, mi is így csináljuk a műhelyben és ne tudd meg mi jön ki némelyik kocsiból. Tehát 1 vízcső levesz, termosztát ki vesz, fűtéscsap kinyit és slagot csatlakoztat aztán vízcsap kinyit és addig mosni míg teljesen tiszta víz nem folyik. Utána új termosztát bele feltölt fagyállóval és ÖRŐŐ BÓDOTTÁÁÁ
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...