- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
válasz vecsepapa #4408 üzenetére
Ki kell cserélni az újabb favi vezetékeire (be kell vezetékezni) vagy ami egy ideiglenes megoldás bele fúrsz a csatiba és bele hajtasz egy egy csavart ezáltal kijjebb áll és érintkezik
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Marczi80
tag
válasz vecsepapa #4408 üzenetére
Átvetetékezáshez pedig szükséged lesz kb 4-4 méter kábelre:
0,75 mm2 -esből piros kék zöld sárga barna színűre
1,5 mm2-ből feketére (ablakfűtés)
és én még húztam egy 2,5mm2es feketét is testnek. Azóta világít mindenem, bár néha felvillan az ablakfűtés és ködlámpa visszajelzője...In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Atuska75
tag
válasz vecsepapa #4646 üzenetére
Kell hozzá egy közbetét persely meg egy nagy alátét mert a sima anya csak a perselyt fogja és a kormány meg leesik
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz vecsepapa #4701 üzenetére
Nem!!!
Illetve befér de nem tudsz majd kormányozni. Beleér a gömbfejbe hátul hozzáér a lengéscsillapítóhoz.
Ha csak nem negatív et-s de ezek nem azok.7" széles ne akarj tankor csinálni a favoritból.
Jobban jársz egy gyári golf vagy skoda aluval.
Ami 13"-os.Én nekem a 14"-os is csak pogácsával fért fel az viszont zabálja a kerékcsapágyat, így végül elcseréltem őket 13"-os golf felnikre.
Renault power
-
Marczi80
tag
-
-
-
-
rob210
nagyúr
válasz vecsepapa #5779 üzenetére
a határozott válasz pedig az igen.
bele lehet tenni a fabia motort vezérléssel miegymással, de nagyon sok átalakító és egyedi alkatrész kell hozzá amit te anyagilag bírnál? vagy megérné?
és ha hivatalosat akarsz akkor meg főleg kösd fel a gatyád mert egy átalakítási engedély nem olcsó.így hétköznapi embernek nem olyannak aki hobbi autónak tartja a favoritot nem éri meg.
Renault power
-
Favókás
csendes tag
válasz vecsepapa #5781 üzenetére
kicsit fiatalosabbá varázsolni.
Így más a leányzó fekvése ebbe mindenki azt gondol amit akar, és ahogy nézem mindenki a motort gondolja, vajon miért ??
Én szívem szerint a motort javasolnám utoljára, mint ahogy nekem is az lesz az utolsó.
Gyorsan menni, gyorsan megállni,gyorsan kanyarodni, általában ezek a kívánalmak egy autóval szemben.
Nem tisztem eldönteni, kinek mekkora a pénztárcája, de légyen szó "gazdag" vagy "szegény" emberről, mindenkinek csak egy élete van és azt biztosan nem ágyhoz kötve szeretné leélni.
Véleményem szerint olyan dolgokkal kezd fiatalítani az autót, amik elsősorban a biztonságon javítanak.
Pl.: fékek, futóművek, kormánymű, karosszéria stb.
Ha esetleg időközben elfogy a manna nem fogsz ott állni egy 90 lovas favókával gyári menetstabilitással.
Szerintem szebb egy szép autó gyári motorral, mint eloxidálódott 200 ló. -
Tomasso72
csendes tag
-
rob210
nagyúr
válasz vecsepapa #6036 üzenetére
Szia másodállásban egy patikába szoktam a gépeket karbantartani.
a csomagot xsak akkor fogadják el, ha semminek nincs lejárva a szavideje,valamint az elsősegély útmutató magyar nyelvű vagy az adott állampolgárságú személy vezet.
tehát érvényes román dobozt csak román sofőrtől fogadnak el.de ha veszel bele egy magyar útmutatót meg teszel bele a netről kinyomtatott magyar listát akkor elfogadják.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Marczi80
tag
válasz vecsepapa #6044 üzenetére
Nekem a másoldali hullott szét, balkanyarban kikapcsolta a világítást.
Ha leveszed a kormány körüli burkolatot, akkor a 4es csatoló 2-es pozíciója az ablakmosó, 4-es az ablaktörlő gyors fokozata. Ha a kettő össze van zárva, akkor csak kapcsolóhiba...
Csak hogy a későbbiekben én is megtaláljam, innen néztem a bekötést...
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz vecsepapa #6190 üzenetére
ne aggódj minden üzemanyagszintmérő,csal.
ha koppra tankolok nekem jó ideig még se mozdul a mutató aztán 30km megtételével leesik a felére,ott megint tartja magát. aztán onnan szép lassan ereszkedik a mutató.ha nem lukas a tankod amit kétlek akkor ne izgulj.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz vecsepapa #6192 üzenetére
hu wazze nem kis pálya, mostanában sokan írjátok, hogy elszáll a benzincsövetek meg kireped meg ilyenek, ezekre ti odafigyeltek egyébként? lehet én paranojás vagyok de 2-3évente én kicserélem a benzincsöveket. 5-6 évesen meg a fűtés csöveket.
amikor a meganet megvettem az is átesett ezeken, rá is fért némelyik kritikus állapotban volt.egy egy ilyen cső marha nagy bosszúságot és kellemetlen szituációkat tud generálni.
remélem a flexi fékcsöveket sűrűbben cserélitek.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz vecsepapa #6224 üzenetére
A bizti táblát érdemes átfújni kontakt spray el, a csatikat megmozgatni ahogy írta is Mágus.
Nem bírja a reggeli párát.
Ezt nekem is csinálta
Aztán szétkaptam és átfújtam az egészet kontaktal, visszaraktam soha többet nem csinálta.Nekem egyébként a világításom és az ablaktörlőm sem ment amikor reggel beültem.
Aztán 5-10 perc elteltével minden szépen helyrejött.
Csak ugye amikor az ember menne mert siet nem ér rá ilyen bohóckodásraRenault power
-
Atyus77
csendes tag
válasz vecsepapa #6425 üzenetére
Én sem nagyon szoktam kihúzatni ,..csak olyan 3000-3500-ig és már váltok is . Mindíg abba a fokozatba hajtom amiben a legkisebb fordulaton tudom tartani a motort ,úgy hogy nem erőlködik ,..tehát kényelmesen megy ,,viszont 1200-alá sem hagyom menni ,akkor már mindenképp váltok. A lakott területi 50-es tempót 4.-ben tartom.
SKODA FORMAN
-
Atuska75
tag
-
gs20
tag
válasz vecsepapa #6506 üzenetére
Sajnos az nem az, aminek látszik
Arra a visszajelzőre az ajtókapcsolókat kötöttem rá (a riasztó miatt minden ajtón van, így nem esik meg az a kellemetlen dolog, hogy pl elindulás után 100m-rel meg kell állni mert nincs lecsapva a csomagtérajtó.
A karburátoros lámpa is be van kötve mint diagnosztika, akkor világít, mikor az alapjárati vezérlés lezárta a mágnesszelepet.E=MZ²
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vecsepapa #6692 üzenetére
Haldoklik az index megszakítója a középső szellőző mögött találod, első körben a lábacskáit meg kell reszelni, ha nem segít akkor csere. Esetleg a jobb sárvédőben meg kell nézni az index-et lehet víz van benne és zárlatol.
U.I miért off topik a favoritos kérdés? Minden favoritos kérdés témába vág, akkor is ha épp nem kapcsolódik az előző hsz.-hez.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vecsepapa #7133 üzenetére
Ez egy jó kérdés, lehet az óra megvilágításánál valami elcsúszott amikor raktad össze, ezek kis lemezkékkel vannak tele, amik a színárnyalatot adják.Van 2 prizma szerű üvegdarab a két izzó fölött, azokat meghagytad, vagy kidobtad?
Másik észrevétel, h az óracsoportot körben is megvilágítják az izzók. ha jól emlékszem akkor 6 darab.Ezek teszik lehetővé, h a mutatók is látszódjanak, a számlap magában nem ad elég információt, ha hunyorítani kell, h leolvasd a mutató állását. Oda én fehéreket tennék a helyedben.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
válasz vecsepapa #7177 üzenetére
Én 3 éve járok benzin etanol keverékkel.
A Golfal is és most már két éve a renaultal is.
50-50 be járok vele, semmi bajom.
Télen nem annyira szerencsés, mint nyáron, a hideget máshogy tolerálja a keverék
De komolyabb gondot nem okoz a legnagyobb hidegben sem.Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz vecsepapa #7177 üzenetére
Mielőtt LPG-ben gondolkoztam volna, gondoltam erre az alternatívára is.
Nekem egyértelműen nem érte meg. Felesben jóval többet fogyasztott az autó, valamint a téli hidegindításokat sem csípte, akkor csak az 1/4-3/4 arányban volt használható (legalábbis nekem).
A kettő árkülönbözete és a túlfogyasztás együtt (még pöpecül beállított rendszerek esetén is) nem éri meg, mert ugyanannyira, vagy egy picit többre jön ki, mint a B95.
Aztán jön a vesződség az átállással. Míg korszerűbb lambda vezérelt rendszerek valamilyen szintet utána tudnak menni a 50%-os keverésnek, addig a karbis rendszert fúvókázni kell. Aztán, ha egy kúton nem lesz E85, akkor meg szépen túl dús lesz a keverék, zabálni fog mint az állat.
Faviba max. rendszertisztítás szándékkal önteném, de legfeljebb 10% arányig.
(Persze más volt a helyzet, amikor 2009 végén 2010 elején még bőven 100 Ft a különbség a két üzemanyag között. Akkor kb. 10-15%-ot lehetett fogni, és az autó is környezetbarát módon tudott üzemelni. De rossz nyelvek szerint a MOL-nak nem tetszett, hogy egyre többen töltögetik és kormányzati úton korrektül elintézték az E85 témát )
Retro
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vicces képek
- Fotók, videók mobillal
- Steam topic
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen