Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    nagyúr

    válasz Mágus2 #3116 üzenetére

    Ez egy 130 lóerős motorban testesül meg, ami nem mellesleg dízel. A dízel szót olvasva azonban ne tessék azonnal tovább kattintatni, ez a dízel már nem az a dízel. Most már nem illetlenség és marketingfogás sportos kocsiba gázolajos motort beleszerelni. A 130 lóerő mellett a 310 Nm-es nyomaték is nyomatékosítja gondolatmenetemet.

    Ezeket a paramétereket tudja nem véletlen linkeltem be a cikket.
    A futóműve kicsit át lett alakítva, kapott erősebb rugókat meg koni csillapítókat.
    A kaszni jól bírja igaz két helyen át lett hegesztve, mert kicsit másabb a felfogatás.
    A váltót egy az egyben kapta, mert benzines felicia volt:)
    Ez még egy két gondot okozott is de meg lett oldva.

    Sokat költött rá a srác ennyi a lényeg azt akartam kihozni belőle, hogy rengeteg pénz a tuning, de így is lehet tuningolni.
    A chipje meg lett íratva normálisan, a turbó is meg lett varjálva hogy korábban rákapcsoljon, igaz előbb el is fogy.
    Viszont cserében szerintem 7-8 mp alatt 100van bár mérve még nem volt.
    A fogyasztása rohadt jó, a laza gyerekek alázása pedig isteni érzés vele.

    Az egyetlen amit még módosítani kell majd minden képen, szerintem esztergáltatva lesz.
    Az a két féltengely, mert abból egy garnitúrát már eltekert.
    Hiába na a nyomaték és a majd 3 szor annyi lóerő nem ezeknek a féltengelyeknek van kitalálva.
    :C :R

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák