Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Ez egy 130 lóerős motorban testesül meg, ami nem mellesleg dízel. A dízel szót olvasva azonban ne tessék azonnal tovább kattintatni, ez a dízel már nem az a dízel. Most már nem illetlenség és marketingfogás sportos kocsiba gázolajos motort beleszerelni. A 130 lóerő mellett a 310 Nm-es nyomaték is nyomatékosítja gondolatmenetemet.
Ezeket a paramétereket tudja nem véletlen linkeltem be a cikket.
A futóműve kicsit át lett alakítva, kapott erősebb rugókat meg koni csillapítókat.
A kaszni jól bírja igaz két helyen át lett hegesztve, mert kicsit másabb a felfogatás.
A váltót egy az egyben kapta, mert benzines felicia volt
Ez még egy két gondot okozott is de meg lett oldva.Sokat költött rá a srác ennyi a lényeg azt akartam kihozni belőle, hogy rengeteg pénz a tuning, de így is lehet tuningolni.
A chipje meg lett íratva normálisan, a turbó is meg lett varjálva hogy korábban rákapcsoljon, igaz előbb el is fogy.
Viszont cserében szerintem 7-8 mp alatt 100van bár mérve még nem volt.
A fogyasztása rohadt jó, a laza gyerekek alázása pedig isteni érzés vele.Az egyetlen amit még módosítani kell majd minden képen, szerintem esztergáltatva lesz.
Az a két féltengely, mert abból egy garnitúrát már eltekert.
Hiába na a nyomaték és a majd 3 szor annyi lóerő nem ezeknek a féltengelyeknek van kitalálva.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...