- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Microsoft Excel topic
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
válasz Szláj74 #3393 üzenetére
Nagyon is sok értelme, pl: a favorit kormánya kóvályog a tengelyen a golfé meg nem mert annak középen van a kormányon a lyuk. Ezen felül attól, hogy egy kormányt kicserélek még Skodá-ban ülök, ami ettől még nem lesz komfortosabb. De majd ha az zavar akkor kicserélem egy Audira vagy BMW-re és az majd komfortosabb lesz.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Szláj74 #3402 üzenetére
Nekem ez az autó tökéletesen megfelel!!! Arról nem is beszélve, hogy én is arról beszéltem: majd ha komfortosabbra vágyom veszek egy Audit vagy BMWét, mármint autót.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Szláj74 #3402 üzenetére
Ja még valami az a betét amit vettél milyen autóban volt? Már csak hogy olyat keressek. Köszi. Amúgy ha minden igaz kapok mellé egy olyan kormányt is mint a tiéd csak Seat emblémával, legalább is a fazon fél órája azt mondta oda adja azt is mert neki nem kell
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
-
Atuska75
tag
-
Marczi80
tag
Sziasztok
Hazaérkezett a táltosom, karosszéria kiheggesztve, kapott egy új festést is.
Egy nagy gondom van most vele. A heggesztés annyit jelentett, hogy még valamikor augusztus végén leállítottam az öreget - kicsit elhúzódott a szerviz betegség miatt. Ugye nappal annyira nem vettem észre, csak utolsó utamon, hogy nem világít a műszerfalam. Tehát a visszajelző lámpák rendben égnek, csak a műszerfal megvilágítása nem. Szétszedni akkor nem volt időm, gondoltam ősszel majd megnézem.
Az őszből november közepe lett, most szedtem szét, és látom, hogy a csatlakozótól vezető nyomtatott áramköri rész szét van égve. Egyszer már történt hasonló, akkor a parkolófényjelző lámpa környékén sült meg az áramkör - kikötöttők a parkolófényvisszajelzőt és a fordulatszámóra 2es alatti lámpát, és így jártam idáig. Jaj, akkumulátorról 12V, alternátorról 11,3 volt jött.
Anno a bátyám mondta, hogy neki is elégett pár kör benne, ő simán átforrasztotta kábellel.
Kérdezném - történt hasonló másokkal is? Vagyis ez normális, és cínezőre fel? Vagy inkább nézessem át valakivel az autót, addig meg járjak műszerfal nélkül...In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Jó, tudom, de 3 évig semmi, aztán megint szétég egy vezeték? Mi terhelhette túl? Ugyanarra a bejövő vezetékre van kötve a nyomógombok és a fűtéskapcsoló megvilágítása? Mert azok ugyanúgy világítanak, mint azelőtt.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
oke, es hogy merjem le terheles alatt?
Kiveszem a muszerfalat, es bekapcsolok mindent, amit csak tudok? Vagy mennem is kell vele, mert menet kozben maskepp tolt az alternator, mint allo helyzetben, esetleg ha csak turaztatom? Vagy ha 3 evig nem egett semmi, akkor?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #3412 üzenetére
Megpörgeted a motort a generátor elkezd termelni ha átenged a feszszabályozód azt a műszerfalnál a panelen tudod mérni.
Egyébként ha gondolod ugy is meg lehet a rendszert hekkelni hogy egy biztosítékot beteszel elé.
Egyébként én élek a gyanúperrel, hogy neked a biztosítékaid nem megfelelőek.
MErt nem a műszerfalon kéne szenesedni, hanem a biztosítékoknak kéne eldurrogni.
Azaz nagyobb biztosíték van a foglalataidban mint lenniük kéne.Renault power
-
Marczi80
tag
Igen, volt buherálva-úgy vettem, de visszacserélgettem 7,5 ill 15A biztosítékokra. Nekem az a gyanús, hogy eddig semmi, a nyáron meg hirtelen... Nem lehet, hogy a karosszéria rohadt részeinn beázott, és az tett neki keresztbe?
És mág valami eszembe jutott.Létezett ilyen műszerfal 92es skodához?
Mert ez vaín benne, viszont a csatlakozók a 92esé, tehát egy 2x5, egy 2x4 és egy 2x3as csatoló van rajta.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Sanyo91 #3415 üzenetére
Tehat akkor egy regi alaplapjara van teve egy uj boritas... lehet, hogy tenyleg az osszebuheralasnal lottek el valamit? Mi a kulonbseg a 92 es a 93as muszerfal kozott? Csak a csatlakozolabkiosztas, vagy mas is van?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Szia
Végigolvastad a szálat? Hasonló megoldásom van Formanomban - szóval 92-es, de 94GLX belseje van, a műszerfal felülete 94es, de a hátlapja 92-es - és elkezdett égni a háttérvilágítás áramköre. Elősször a parkolófény visszajelzője égett meg (a háttérvilágítással van egy körön)m két másik égővel. Ez akkor történt, amikor kicserélgettem a nem világító égőket jóra. kicsit ment, aztán füstölt egyet.
Most meg nem tudom mikor történt, de eléget az a nyák vezeték ami a konnektor és az első égő között van.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3421 üzenetére
Az a nyák fogyóeszköz, végigolvastam. Bár amit nem nagyon értek, az a generátorod által termelt áram. Feszültségnek kb 14,8 voltnak kellene lenni teljes fordulaton. meg 60A va nem volt cserélve a generátor. A feszültségszabályzónál kezdeném a mérést. Beinditod a motort és az akumlátoron megméred multiméterrel a feszültséget, ha esetleg 15V felett lesz, akkor nincs letestelve a generátorod, vagy elszállt a feszültségszabályzó.
Ha ezek rendben vannak akkor lehet spekulálni a műszeregységgel, addig fölösleges.
[ Szerkesztve ]
-
Marczi80
tag
3 éve történt. Kicseréltem az égőket, minden méködött szépen. Elindultunk keletre - feleségem királyhelmeci - a szomszéd faluban vettem észre, hogy a tachométer nem mutat jól. Visszafordultunk, műszerfal szétszed, tachométerzsinór kicserél - itt viszont műszerfalat nem bántottam, csak kivettem, visszatettem, összerakom, indulás próbaútra - tolatok hátra, és apám ordít, hogy füstöl a műszerfal. a középen függőlegesen menő áramköri rész ment ki. Mivel időhiányban voltam bátyám csinálta meg, kivette azon égőket, amik ezen a részen vannak, tehát parkolófényjelző, a fordulatszámmérő kettese allati és a tachométer 120 alatti égőt. Azóta volt szétszedve, de semmi különös nem történt.
Nyáron fűtést cseréltem, mivel folyt. Meg esős időben már néha beázott, mert néhány helyen olyan volt, mint az ementáli. Vittem haza heggesztetni az autót, amikor észrevettem, hogy nem világít a műszerfalam háttérvilágítasa. Tegnap szedtem szét, és látom, hogy el van égve a csatlakozó és az első égő közötti rész.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
-
Marczi80
tag
Akkor pontosítok, Kisgéres... A gond az, hogy tavaszig nem fogunk arra járni, 3 hete voltunk.... keresek itt, Pozsonyban egy műszerfalat, és átcserélem abból. Esetleg ha nem találok, akkor apóst megkérem, járjon utánna...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Kérdeznék még, ha lehet. Át szeretném kábelezni a hátsó - ötödik ajtót, mert a fele világít, a fele nem. Hogy csináltátok át a konnektorokat? Lehet venni konnektort, vagy lehet venni bele tűt ill foglalatot, vagy levágtátok a régit és ráforrasztottátok a régit?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Most lett újrafestve az egész autó, nem biztos, hogy ideális lenne kicserélni az ajtót
Most megyek nemsokára autósboltba, rákérdezek, hogy van-e erre valami megoldásuk.... csak hát a jótanács aranyat ér!In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Na! Kicseréltem a műszerfal áramkörét, világít mint a karácsonyfa. 40 kilométert mentem vele, de égésnyomok nem látszódanak rajta. Történt viszont más valami. Asszonyt vittem ma orvoshoz, tehat hidegen mentunk kb 2,5km-t ott fél óraára leállítottam az autót. Utánna próbéltam startolni, de meg sem nyikkant. Próbáltam a kábelokat igazgatni a starteron - nem segített, végül lekapcsoltam az áramot az akkumulátorról majd vissza - elsőre gyúlt. Ez lehet valaminek a jele, vagy csak megviccelt a starter.
És a tegnapi kérdéshez visszatérve - hátsó ajtóba mennyi kábel kell? Én szemre 3-4 méterre tippelem.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Köszönöm. Akkor kérdezek még. Amióta beletettem ezt a fűtőradiátort, nem megy fel a vizem a felétől feljebb. Amíg a régi radiátor volt benne, addig a felső kocka alatt volt a mutató - azt viszont ki kellett cserélnem, mert folyt. A változás az alatt a pár óra alatt állt be, amíg kicseréltem a radiátort. Ez mitől?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Mivel lyukas volt nem folyt, hanem ömlött. Mivel tudom vízkőtleníteni, ill mit csináljak vele? Cseréljem ki az összes csövet, hűtőt, vízpumpát?
Komplett hűtőfolyadékcsere előtt állok ezért kérdezem.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3441 üzenetére
Akkor meg is válaszoltad a kérdést. Nem kell tenned semmit, szerintem most van rendben a rendszer. Ha a felénél van a mutató az az üzemi hőmérséklet, ha rendesen fog üzemelni a fűtés, akkor nem is fog fejjebb menni soha. Nem tudom a 92-esnek milyen az eleje, de a 90-esre télre van egy felpattintható müanyag ami kevesebb hűtőlevegőt enged a hűtőre. Ha emlékeim nem csalnak a 92es egy teljesen zárt első maszkot kapott, arra nem kell semmi, h jól fűtsön.
Én nyáron át szoktam mosni a rendszert desztilált vizzel, mert elég sokáig rozsdás volt a viz a motorban.
-
Marczi80
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3443 üzenetére
Pontosan, kiengedem a régit, felöntöm desztilált vizzel, és 2-300kmt megyek vele aztán megint lecserélem. Kiengedted a levegőt a rendszerből?, Apumnak ugyan ez az eleje van, neki le szoktam takarni télére a két szellőzőnyilást. Egyszerüen leszereled és valami régi gumidarabot, belevágsz, majd nagyon vékony dróttal, vagy müanyag szalaggal rögzited. ha csak azt a 2 nyilást zárod el a motor nem fog túlmelegedni, viszont a fűtés összehasonlithatatlanul jobb lesz.
-
Marczi80
tag
-
Marczi80
tag
Én nem újat vettem, de nem folyt, minden zár jól mozgatható rajta, és a csap is jól mozgatható - ez az eddigieken nem volt. Viszont alig fuj meleget. Megnezem meg hogy milyen meleg viz folyik be es milyen meleg folyik ki, hatha mashol van a gond. Ha biztosra tudnam, hogy egy ujtol minden gondom megoldodik....
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?