- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- Mobilinternet
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
lepke74
csendes tag
Én most rakatom bele a favoritba a gázt 112 lesz . Szerintem megéri. Bár biztos fel fogják verni a gáz árát is.
-
lepke74
csendes tag
Amúgy kétlem ,hogy a favoritba olyan gáz rendszert tesznek be amin bármilyen elektronikus álllitási lehetőség van. A szamarában ősszesen két mágnesszelep volt ami elektromos volt.
Az gázt én mindig úgy állitottam be . Hogy elősször beállitotam benzinre. Aztán ami a lészürőházba megy tömlő azon van két csavar ami a légtorkokhoz jutó gázt szabályozza azt tekergettem. Olyan negyed fordulatokat nyitogattam rajta. Ha már húzott az autó akkor úgy hagytam.
Az értékekről meg annyit hogy műszakira mindig beálitották hogy jó legyen a lambda érték utána meg állithattam vissza hogy menjen is az autó
A végén inkább már összefestettem a csavarokat hogy ne keljen kinlódni. -
-
Retro DJ
aktív tag
Nem szeretnók belepofázni (by Hofi), de ezek a leömlők, már képen sem nagyon egyeznek:
Katalizátoros leömlő
Katalizátor nélküli leömlő(ez utóbbi rémlik a járműben amit néztem)
Nagyon várom, hogy élőben tudd szemrevételezni!
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #3858 üzenetére
Ezen ne akadj fent nyugodtan megveheted, létezik hozzá, katalizátor közdarab ami a szétégett katalizátorok kiváltására szolgál, de ha egy kipuffoshoz elviszed akkor 5e-ért behegeszt akár fixre is egy darab csövet vagy akár flexi csővel is kiváltható a katalizátor ami rezgéselnyelés szempontjából is jó.
Szóval nem ez fogja a lambda beszerelés fő problémáját okozni
Renault power
-
Darkmind
csendes tag
-
Retro DJ
aktív tag
"de ha egy kipuffoshoz elviszed akkor 5e-ért behegeszt akár fixre is egy darab csövet vagy akár flexi csővel is kiváltható a katalizátor ami rezgéselnyelés szempontjából is jó."
Ennyi erővel egy vadis új csőbe ejt egy furatot és behegedál egy spec anyát... Mennyivel egyszerűbb?
Retro
-
Marczi80
tag
Na, voltam szerelőnél. fekdugattyucsere minimum, de a jobb hatso fekem is tokeletes allapotban van... kedd este vihetem hozza...
Jaj, ranezett a futesemre, asszongya, hogy azok a csovek, amiket cserelni akarok, az meg az autot is tuleli, a futoradiatorcsapom van szet szerinte... de majd megnezi azt is...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
Kellene egy gyors segítség:
- mennyi fagyálló kell a Favoritba cserélnél
- jó-e bele az aluhűtőhöz való rózsaszín
- milyen méretű tömítés kell a hűtőnél lévő gomba alá?Köszi!
Retro
-
Atuska75
tag
Uraim egy gyors válaszra lenne szükségem: Skoda Favoritba milyen helyzetjelző izzó van és milyen belső világítás izzó? Ledre szeretném cserélni de nem tudom milyen foglalatúak.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Tiszteletem Uraim!
Nos, Favorit tulajdonos lettem. A gép itt látható néhány képen.
Az kocsiban tényleg annyi van mint az órában. Nézzétek meg a keréktárcsát, ez még gyári festés!
Az autó egy garázsban állt. Utolsó 8 év alatt max. 2000 km mentek vele.
Extrák:
- eredeti Merkur számla
- eredeti kezelési útmutató
(sajnos az eredeti szerszámkészletet nem kaptam az autóval pedig amikor először megnéztem még benne volt... )
- katalizátorHihetetlen az autó. Korához képest meglepően fürge (miután kikerült egy jó rész ki tudja hány éves üzemanyag). Nagyon jó a fék.
Ami érdekes: beindítás után csak gázfreccs hatására jön meg a töltés, nagyobb gázadásra pl. harmadikban becsörög (lehet a benne lévő romlott üzemanyag okozza).
A főtengely szimering némileg eleresztette magát, kissé ereszt.Mivel nem tudom, hogy a hűtőfolyadék mikori, és az autó ezentúl a szabadban éjszakázik, ezért gyorsban lecseréltem, és a hűtőgomba alá tettem egy új tömítést (kicsit eresztett).
Most ennyit, elég hosszú volt a nap! Szép estét!
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Atuska75
tag
válasz Sanyo91 #3877 üzenetére
Ja ja a beltér az sofita, viszont nem az indexet kérdezem hanem a helyzetjelzőt. De attól tartok az meg bajonettzáras.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
peti_s
addikt
válasz Retro DJ #3878 üzenetére
SZÉP!!!!!! Nekem nagyon tetszik, főleg h ilyen kevesett futott. Fékfolyadékot, és fékcsöveket szerintem ellenőrizd azért, az a biztos. Sok boldog km-t kívánok vele, és sztem próbálj egy fordulatszámmérőt azért belevadászni. Összességben tényleg nagyon szép, habár nem tudom mennyiért vetted, nem hiszem h rossz vásárt csináltál volna. Jah, és mégvmi, ne járj úgy, ahogy a kedves Mágus kolléga barátai, ha jól emlékszem ennyi km volt abban a Favoritban is, gyári gumik, hozták haza, defekt, és így lettek pótalkatrészei a kedves barátunknak. Te ne járj így.
-
Retro DJ
aktív tag
Köszönöm uraim, megpróbálunk vigyázni rá. Ma száguldottunk vele 100 km-t, nagyon tetszik a motor nyomatékossága. Igaz nem egy versenygép, de együtt lehet vele élni azt hiszem.
Az árról néhány szó. Nem volt olcsó. A kikiáltási ára 230e Ft volt. 190e Ft lett a vége. Sokat nézegettem a piacon, voltak modernebbek is, szebbek is, de állapotban ez mindent visz.
A gumi 2003-ban volt cserélve, szándékszom cserélni, de még úgy gondolom, hogy nem veszélyes. Garázsban aludt az autó folyamatosan fénytől óvva. Még nulla fok környékén is megfelelő a futófelület rugalmassága.
Kérdésem lenne: ez az ülés állító műanyag faudi fej? szerintetek kapható, bontóban keressem? Sajnos el van törve, ahogy a képen is látszik, és emiatt csak az egyik oldalon old a retesz, így nem állítható előre-hátra az ülés.
Az autó egyelőre pihenni fog, mihamarabb megkapja az alváz és üregvédelmet, na meg a kötelező dobbetéteket. Aztán rendbe tesszük a szivárgó szimeringet, kap egy olajcserét, na meg új gyertyákat.
Esetleg ami szükséges cseréljük.
Aztán majd látjuk.
Retro
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #3884 üzenetére
Grat a vashoz! A gumi élettartama max 5 év mivel elöregszik a keverék és kikeményedik, tehát egy 2003-as gumi már sajnos kuka. Sajnos mindegy neki hogy hol tárolod az hogy nem sok napfény érte csak annyit segít a dolgon hogy, valószínűleg a gumi tényleg ki is bírta az 5 évet. Egy napon tárolt gumi nem fogja kibírni, hamarabb elöregszik. Persze nem azt mondom hogy, nem lehet vele járni csak azt hogy, nem ajánlott.Mindenesetre csak ésszel. A nyomatékosságról csak annyit hogy, én úgy vettem észre jól mennek csak ne kerülj közelebb egy emelkedőhöz 2 kilométernél, mert megfordul és hazáig meg se áll
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
peti_s
addikt
válasz Atuska75 #3885 üzenetére
2-sben 3500-s fordulatszámon azért fel szokott menni. De valóban, egyenesben ha nem akar az ember előzgetni nem rossz, de amint van egy kis emelkedő, már elszáll a teljesítmény. De, érdekes, h a Favorit nagyon megérzi azt h mennyien ülnek benne. Tehát ha ketten vagyunk benne, nagyságrendekkel jobban megy, mintha négyen. Egyébként sztem full szerethető autó, csak karambolozni ne kelljen vele soha... Most viszont lenne egy kérdésem is, miért van az, h 2 éve sokkal halkalbb volt magasabb fordulatszámon az autó? Teljesen elfogadható volt a hangja 3500-n is, most viszont már egy éve lassan 2500 felett hangos. Volt azóta olajcsere 2x is, Mann szűrő is bent van, kipufogó meg van hegesztve, nem tudok mire gondolni.
-
peti_s
addikt
Nem hiszem, kb 6000-8000 km-el korábban lett cserélve. Szimplán a motorhang hangosabb, és biztos h nem a kipufogó felől jön. Felvehetem a hangját 1x, de csak az hallatszik h u.olyan a hangja mint volt, csak hangosabb. Légszűrő, gyújtáselosztó, gyújtókábelek, gyertyák, olaj, olajszűrő, újak, v közel újak.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Te milyen sűrűn cserélsz hengerfej tömítést?
Én egyszer cseréltem még anno a golfomon és kész.
A hengerfej tömítés ha rendesen meg van csinálva legalább 10 évig kibírja, de van olyan kocsi ami születéstől bontásig egy hengerfej tömítéssel megy.
Szóval a cserélgetés nem megoldás síkoltasd le a hengerfejedet szépen és úgy tedd fel a tömítést jobban jársz.Renault power
-
Atuska75
tag
Az hogy megérzi hányan ülnek benne az annak köszönhető hogy, lóerő még csak csak van de szinte semmi forgató nyomaték nincs benne. Egyszerűen nyomaték szegény a motor, ezért van az is amit én írtam, meg ha utána akasztasz egy futót akkor is az van mint emelkedőn. Amúgy meg nagyon jó és főleg megbízható kis autó.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Ledesítés kimarad mert ez a fajta foglalatú led egy vagyon. Viszont a belső helyére be fogok újítani egy szofita ledet. Az még elfogadható árú.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag