Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Gyorsan eszembe jutott három kérdés:
- milyen tapasztalatok vannak a 5w40-es olaj használatával?
- milyen nagyságú ablaktörlő ami feltehető a Favoritra (a most rajta lévő elég sok helyet hagy fent).
- Lehet méretpontos gumiszőnyeget kapni Favihoz?Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #3902 üzenetére
Én csak 5w-40-est használok. csak ajánlani tudom.
Ablaktörlőt adnak pontosan favoritra az autósboltokban(nem tudom a pontos méretet)
Eredeti skodásat lehet, de annyit nem ér, amennyit kérnek érte. Jó bele a feliciás is, vagy valami NO NAME. Akkor érdemes bele invesztálni, ha az eredeti skodás gumikádat veszed, drága, de télen megfizethetetlen. [link]
Valami hasonlóra gondoltam. Nekem is ez van benne.
-
Atuska75
tag
válasz Atuska75 #3904 üzenetére
Mondjuk amit belinkeltem az nem gumi.
A lényeg az hogy kaptam 136Ft-ért tehát a kettő 272Ft. Na most aki ezt überelni tudja az már tud valamit. Szerintem ennyiért te se hozol.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Volt benne egy valamilyen univerzális, de annak a jövése menése idegesít, becsúszik a pedálok alá.
Szóval Feliciaét nyugodtan megvehetem passzolni fog hozzá?
Volt már tapasztalatod Q8 olajjal? Elég kedvező az 5w40-es ára (~6000 Ft).
Azért lenne jó kiheszölni a méretét, mert lehet, hogy 1-2 cm-rel hosszabbal sok felületet lehet nyerni. Na majd nézelődök!
Retro
-
Atuska75
tag
-
Retro DJ
aktív tag
Az általános, hogy beindítás után, 2500 felé kell emelni a fordulatot és az után alszik el a töltést jelző lámpa? De utána a 700-800-as alapjáraton sem világít többet.
Ez kóros, vagy ne foglalkozzak vele?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Szerintetek mennyi munka lenne, egy bontott működő hátsó ablaktörlő komplett beszerelése?
Villamos bekötés, ablakmosó bekötése. Elsőre nem néz ki bonyolult feladatnak.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
A kapcsoló ha minden igaz tudja és tudja (legalábbis az irányok megvannak). Ha nem törekszem a gyári kivitelre, akkor akár mehet egy külön biztosítékról is. Ez kevésbé zakkant meg, elektromosságban valamennyire benne vagyok.
Az viszont kérdéses lehet mennyire bonyolult a sprickoló a megfelelő helyre vezetése (értsd tetőkárpit alatt). A többi csak hab a tortán .
Ja más, írtam az ülés állító csatlakozófejről. Ekkora mákot! A gugliban találtam 60 Ft darabja és....... a lakhelyemen van .
Megabódottság!
Retro
-
rob210
nagyúr
Annyira nem gáz bekötni.
Én hátravittem egy vezérlőszálát, tettem rá egy lengőaljzatos biztosítékot és hátul lekaptam a kábelkorbácsból az áramot
A bajuszra bekötöttem a vezérlőszálat és már működött is a hátsó ablaktörlő.
Igaz én spricnit nem kötöttem hátra ennyire perverz már nem voltamRenault power
-
Retro DJ
aktív tag
Na egy konstruktív ember
A jobb oldalon ha jól láttam, akkor van még egy csatlakozósor. Nekem úgy rémlett, hogy egy az egyben megegyezik a másikkal (hátsó csomagtérajtóról beszélünk). Ha megveszem minkét darabot, akkor be lehet építeni?
Én azért megpróbálnám bekötni a spicnit is... tudod ha már lúd legyen kövér. Csak előtte jó lenne látni egy gyári megoldást.
Szerintem először szétnézek bontóban, ha jó lesz az idő...
Dreamer
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #3922 üzenetére
A tető kárpitot le kell szedned.
Ami miatt nagyon kemény meló lesz.
Hidd el én se véletlen adtam fel a dolgot.
Nekem a 94-es ajtókárpitjai is be voltak fabrikálva, mert sokkal szebb tettem bele fordulatszámmérős óracsoportot, de az ablak spricni beszerelése nekem túl soknak tűnt az eredményhez képest
Jah tettem bele távirányítós központi zárat is meg motoros antennát is.
Volt olyan haverom aki azt mondta hülye vagyok hogy ennyit költök egy huszon-éves kocsira.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem a GLXI felda plüss ülései lettek beszerelve. Hátra átalakítás nélkül beült az osztott ülés, előlre összesen 4 lyukat fúrtam a felda ülés eredeti sínén, meg eltávolítottam a csatokat a kézifék mögül, mivel az ülés része a feldán. Saját kezüleg raktam be, és nem tudok hegeszteni.
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Aztateremburajat! Akkor nem is vadaszok a 93 utani gyari ulesekre, hanem ramegyek egy jo allapotu felicsita ulesre. Nem is gondoltam, hogy a hatso 1-1ben bemegy .
Magus! Az elsot lehet meg hatra par centit eltolni? A felesegem hosszu labu, es elegge kozel van a kormany.Egyebkent sajnalom ezt a szerencsetlen gyari autot szetfaragni, de ebbol kell kihozni a legjobbat.
Mar csak valami franko zajcsillapito anyag kellene, es nem is annyira hianyozna a Felicia (eredetileg azt akartam venni).
Retro
-
Timeske
csendes tag
Sziasztok.Megint hozzátok fordulok.Kb.1 hónapja volt az autóm(skoda favorit 1994-es)szerelőnél,hengerfej tömítés cserére.Van egy olyan problémánk továbbra is(a hengerfej tömítést mondta a szerelő a problémára),hogy a motor mögött a bordázott résznél lent áll a fagyálló.Ez mitől van???Henger fej tömítés csere megtörtént,és 2 napig semmi,azóta megint áll a motor mögött a fagyálló,és a tartályból is oda van.Tudtok nekem ebben segíteni???Előre is köszönöm.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Timeske #3932 üzenetére
Ez nem jó jel. Tegyük fel, h a csövek nem eresztenek, ezt könnyen ellenőrizheted.
Marad 2 lehetőség:1, Szerelő hibázott.
2 ,Nem megfelelő minőségű a hengerfej tömítése. A kínai ill. lengyel utángyárott tömités kb 1 hónapig bírja.
047103383D az alkatrész száma
Eredetit kell kérni.
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
sziasztok láttam az irásokat és gondoltam én is megosztom tapasztalataimat Mágus2 én még ennél is egyszerübben csináltam csak 2lyukat furtam az elsö ulések pedálok felöli oldalára bár az én üléseim csak szimpla felicia ülések és egy 97ből vannak!de a pedál feöli oldalakra(persze mondanom sem kell ugyan ezt megcsináltam az anyos oldalin is)!a kardánbox felöliket kellett csak máshová tennem a jukat és márt kész is volt! sziasztok
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #3935 üzenetére
Ha rendes a tömítés és nincs tavaszi szántás a hengerfejen, akkor nem kell síkoltatni. De ehhez az eredeti grafitos tömítés kell, az utángyártottak paírból vannak. Persze azt ellenőrizni kell nincs-e elvetemedve a blokk vagy a hengerfej, mert azon a jó tömítés sem segít.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Timeske #3941 üzenetére
Az sem biztos, h a tömítésnél folyik, lehet csak valami cső enged, ott a szívócsonk melegítése sőt a fűtés csövei is ott vannak. Ezt mindenképp ellenőrizni kell. Megtörölni szárazra, beindítani és hagyni ketyegni, míg bekapcsol a ventillátor a hűtőn, addigra látni fogod hol enged.
-
Timeske
csendes tag
A párom és egy másik hozzá értőbb emberke ma nézték,megvárták míg bekapcsol a venti,de nem láttak sehol engedést.Mikor üzembe van nincs ilyen baj,csak mikor hadjuk pár napig pihenni(nincs használva)akkor jelentkezik ez a jelenség(vizesedés)ahol a kipufogó csatlakozik a motorhoz(bordázott rész-motor blokk).
-
Timeske
csendes tag
Képet hol tudok feltölteni??Találtam egy képet,igaz nem az én favoritom motorja,de ott tuti meg tudnám mutatni,pontosan.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Ally
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- Autós topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Milyen autót vegyek?
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000