Hirdetés

2014. július 24., csütörtök

Hozzászólások

(#3301) Darkmind


Darkmind
(újonc)

Lehet h.1 èv alatt az ac membrán megint beszart? Alapjáraton felvillan az olajlámpa ès kicsit benzin szagúnak tűnik...

(#3302) Mágus2 válasza Darkmind (#3301) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Ha nem eredeti AC-t tettél bele, akkor lehet.

(#3303) Mágus2 válasza Darkmind (#3301) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Egy nyomásmérés a hengerekben is sok infót adhat, lehetséges h valamelyk lehúzógyűrűd beragadt, és egyenesen a hengerből benzinezed az olajat.

(#3304) NoDe


NoDe
(újonc)

Sziasztok ! Nekem egy Skoda Favorit 136L-em van.A következő a probléma: minden úgy indult, hogy az index-lámpa kapcsolommal valami baj lehet mert a reflektort folyamatosan bekapcsolta ha indexeltem vagy alaphelyzetbe is, ha sima lámpa volt rajta akkor reflektorozott is ha reflektorra raktam akkor csak reflektor.most ott tart az autó hogy nem tudom be indítani. indítozásnál olyan mintha full le lenne merülve az aksim de viszont lámpa,index,rádió stb megy.ez még nem zárja ki hogy az indexkapcsolo miatt lehuzná az aksim mivel a gyujtásnál van a legnagyobb áramfelvétel de akkor se értem.meg se forgatja de ha betolom akkor beindul.lehet hogy csak aksit kell cserélnem és megnéznem a kötéseket ? vagy esetleg inditó probléma lesz ? vagy koszosak a bronzkefék ?segítseket kérlek mert nem akarom a dunába lökni a kisautóm..további szép napot

(#3305) NoDe


NoDe
(újonc)

Sziasztok ! Nekem egy Skoda Favorit 136L-em van.A következő a probléma: minden úgy indult, hogy az index-lámpa kapcsolommal valami baj lehet mert a reflektort folyamatosan bekapcsolta ha indexeltem vagy alaphelyzetbe is, ha sima lámpa volt rajta akkor reflektorozott is ha reflektorra raktam akkor csak reflektor.most ott tart az autó hogy nem tudom be indítani. indítozásnál olyan mintha full le lenne merülve az aksim de viszont lámpa,index,rádió stb megy.ez még nem zárja ki hogy az indexkapcsolo miatt lehuzná az aksim mivel a gyujtásnál van a legnagyobb áramfelvétel de akkor se értem.meg se forgatja de ha betolom akkor beindul.lehet hogy csak aksit kell cserélnem és megnéznem a kötéseket ? vagy esetleg inditó probléma lesz ? vagy koszosak a bronzkefék ?segítseket kérlek mert nem akarom a dunába lökni a kisautóm..további szép napot

(#3306) rob210 válasza NoDe (#3304) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

A reflektor index az típushiba.
Ha biztosíték táblát cserélsz akkor megoldódik. (Legalábbis ismerősnek megoldódott)
Az indítómotorra pedig az a kérdésem, hogy ha indítózol egyáltalán semmit nem csinál?
Illetve azt próbáltad, hogy megkocogtatod az indítómotort indítózáskor?

Renault power :D

(#3307) NoDe válasza rob210 (#3306) üzenetére


NoDe
(újonc)

értem...akkor cserélem a kart is meg a biztosító táblát.az kb mekkora költség ? ha indítozok halványan próbálkozik felvillan az aksi jel de semmi.2. próbára már semmit nem is csinál mint egy lemerült aksi...

(#3308) NoDe válasza NoDe (#3307) üzenetére


NoDe
(újonc)

a kocogtatást még nem próbáltam hol kéne megkocogtatnom ? nagyon szépen köszönöm hogy foglalkozol velem...

(#3309) rob210 válasza NoDe (#3308) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Hát ha elfordítod a gyújtás kapcsolót és nem világít az akumlátor ikon akkor le van merülve az aksi az tuti.
De egy multiméterrel hamar dűlőre jutsz.
Az indítómotort tudod melyik?
Mert azt kell megkocogtatni.

De a tünetek alapján, szerintem szerezz egy másik aksit, vagy egy bikakábelt.
És azzal próbáld meg.
A tologatás nem túl eredeti megoldás.:D

Renault power :D

(#3310) NoDe válasza rob210 (#3309) üzenetére


NoDe
(újonc)

okés rendben ! én is az aksira gondoltam csak azért nem mertem ujjat venni mert ha zárlatos vagy vmi leszívja hiába veszek újat ugyanúgy tönkre vágja..de akkor cserélem a biztosíték panelt és az aksit is hátha...nem nagyon tudom hol találom az indító motort de millió köszönet a segítségedért ;) szép napot

(#3311) rob210 válasza NoDe (#3310) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Ha kinyitod a motorház tetőt és szembe állsz a kocsival akkor a hűtő és a motor között fogod megtalálni a váltó felett.
Egy 15-20 cm es átmérőjű henger sacc.
Az nem biztos, hogy rögtön új aksit kell venni.
A multiméter a te barátod.
Hiába veszel új aksit ha ez is csak lemerülve van előbb töltsd fel utána cseréld ha nem tartja meg a feszt.

Renault power :D

(#3312) NoDe


NoDe
(újonc)

értettem rendben ! és köszönöm szépen ! ;) :))

(#3313) rob210 válasza NoDe (#3312) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Igazán nincs mit.
:R

Renault power :D

(#3314) Szláj74 válasza NoDe (#3304) üzenetére


Szláj74
(újonc)

Hello az indexproblémára a javaslatom a következő: szerezz a bontóban Felicia bajuszkapcsolókat(én 1000ft/db áron vettem),egyszerű beszerelni és a jelenleg fennálló problémád végleg megszűnik akárcsak nekem! :K (ráadásul sokkal jobban is néz ki,amint látod) :)

[ Szerkesztve ]

(#3315) Atuska75 válasza Szláj74 (#3314) üzenetére


Atuska75
(kvázi-tag)

Zsír és neked így a duda hogy működik?

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#3316) Szláj74 válasza Atuska75 (#3315) üzenetére


Szláj74
(újonc)

Átvan kötve, úgy műkszik mint a Feldákban a két kormánygombbal. :K

(#3317) Atuska75 válasza Szláj74 (#3316) üzenetére


Atuska75
(kvázi-tag)

Magyarázd el légyszi hogy kell átkötni mert, vettem egy golf kormányt és át kell kötni nekem is. Ha lehet csinálj már valami képet is hogy, hogy megy a vezeték.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#3318) Szláj74 válasza Atuska75 (#3317) üzenetére


Szláj74
(újonc)

Sajnos elmagyarázni túl bonyolult lenne, hogy(abból meg is értsd),fényképet pedig csak úgy tudnék csinálni ha lebontanám,de nem fogom mert időm se igen lenne rá! Javaslom,hogy szerelővel köttesd be! Sok sikert. Ha kész tegyél fel képet te is,had lássuk milyen lett! :)

(#3319) NoDe válasza Szláj74 (#3314) üzenetére


NoDe
(újonc)

szeva ! és hol tudnám megvenni a karokat ? nincs valami konkrét tipped ? előre is köszi :D

(#3320) Szláj74 válasza NoDe (#3319) üzenetére


Szláj74
(újonc)

Hát először mindenképp bontóban próbáld meg beszerezni (én is ott vettem),mert sajnos újjonan irreálisan drága. :K

(#3321) NoDe válasza Szláj74 (#3320) üzenetére


NoDe
(újonc)

és ha megszerzem a bontóból a kapcsoló magam ugyanolyan mint a favoritos ? mármint szerkezetileg ugyanúgy betudom rakni ? a kötés ugyanúgy van ? :Y

(#3322) Mágus2 válasza NoDe (#3321) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Az attól függ milyen kiadásu a favoritod, azthiszem a 92től kompatibilis, az én 90esembe a 92es fekete bajuszkapcsolója sem jó.

(#3323) NoDe válasza Mágus2 (#3322) üzenetére


NoDe
(újonc)

akkor hogyan tudnám ?!

(#3324) Mágus2 válasza NoDe (#3323) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Évjárat? Ha megadod meg tudom keresni a külömbséget és megmondom mit hivá kell kötni. :R

(#3325) NoDe válasza Mágus2 (#3324) üzenetére


NoDe
(újonc)

1990

(#3326) Szláj74 válasza NoDe (#3321) üzenetére


Szláj74
(újonc)

Nézd meg a 3208-as hozzászólásom (ott a kép) teljesen más! A kettőből kell összehozni!! A Favorit vezetékeit kell "rákötözni"a Felicia bajuszkapcsolóreléire a megfelelő helyekre! Nem egyszerű,de megéri. Csináltasd szerelővel!!! :K

(#3327) Mágus2 válasza NoDe (#3325) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Helló, ha valamit számít a véleményem ,akkor azt javaslom, h szerezz be egy eredeti 90es favoritba való kapcsolót. A feliciásat csak akkor javaslom, ha jártas vagy egy kicsit a forrasztásban, elektromos dolgokban, mérésekben.

A feliciás [link]
a favoritos meg [link]

Na, ha hozzá tudsz jutni bontóból feliciáshoz, kábelköteggel együtt, akkor nyert ügyed van, csak a megfelelő kábeleket kell összeforrasztani, és kész is van, persze meg kell oldani azt is, h automatikusan kikapcsoljon az index amikor visszafelé húzod a kormányt. Szerintem nem éri meg sem a befektetést, sem a fáradságot, az eredeti favoritos kapcsoló olcsóbb, és plug and play -értsd, nem kell vele 2 napot szívni. Ha mégis a feliciás mellett döntesz, minden csatlakozónak száma van a kapcsolókon, csak azokat kell összepárolni.

(#3328) Szláj74 válasza Mágus2 (#3327) üzenetére


Szláj74
(újonc)

Na szóval nekem már megvan! Saját magam csináltam és kb 2óra az egész és nincs benne szívás.Nem kell a kábelköteg,a Favorité tökéletesen megfelel.Ja és a karvisszahúzás is könnyen megoldható volt,és csak allig hallhatóan kattog.

[ Szerkesztve ]

(#3329) Mágus2 válasza Szláj74 (#3328) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Oké, akkor írd le a pontos menetet, mit hová kell kötni. :C

(#3330) Szláj74 válasza Mágus2 (#3329) üzenetére


Szláj74
(újonc)

Ez túl bonyolult ilyen formában elmagyarázni,úgyhogy bele sem kezdek! De amint láthatod megoldható és tökéletesen funkcionáll! Lehet probálkozni! Ez az én saját ötletem volt amit meg is valósítottam.Ha láttad a képet, az saját magáért beszél! :K (3314-es hozzászólás)

[ Szerkesztve ]

(#3331) Mágus2 válasza Szláj74 (#3328) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Azt h alig hallhatóan kattog, megértem, mivel a felicia, reléje a biztositékszekrényben van. a favorité, meg a középső légbeömlő alatt. De amiről itt szó van az nem a te favoritod, amo már majdnem felicia. Látom nem túrkáltál még a 90esek elektromos rendszerében ami a 120-as skodrihoz van közel, a tiéd meg a feldához.

Nem ugyan az a meló 90-esen vagy 92, estleg 94-esen. Teljesen más a bisztositékszekrény.

[ Szerkesztve ]

(#3332) rob210 válasza Szláj74 (#3330) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Mágus2 nek kell igazat adnom egy 90-es favorit elektromos része elég nagy zsákbamacska.
Szóval nálad már egyszerűbb kiforrottabb a kábelezés mint a 90-ben ettől még abba is bele lehet építeni.

Renault power :D

(#3333) Szláj74 válasza Mágus2 (#3331) üzenetére


Szláj74
(újonc)

Ja de én nem a relé kattogásról beszéltem hanem a kar visszhúzómechanikájáról! Valóban nem ismerem a Skodákat (ez az első és valószínüleg az utolsó is)csak szeretek újítani meg kisérletezni.Korábban egy 440-es Volvom volt sokáig,ez most csak átmenetileg van,míg nem jön össze egy újjabb Volvo! :K

(#3334) NoDe


NoDe
(újonc)

sziasztok ! tapasztalatok alapján mennyit fogyaszthat a kis skoda favorit 136L-em 1990-es 1.3 as benzines ! minden nap használom általában városban és azért oda-oda lépek neki.illetve mit kéne tennem ahoz hogy a kormányt könnyebb legyen tekerni ? olvastam hogy be kéne zsíroznom de pontosan hol ? köszönöm

(#3335) dorner


dorner
(újonc)

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem, ha nem gond!?

- Szivatónak a kis műanyag pöcke a karburátornál megszorul, s egyfolytában pörgeti a motort! Mi a teendő ezzel? Csere?

- Fűtés,,csöveket" (amin bejön a meleg :) 4darabból 1 működik... Dugulás lehet? Hogy lehet tisztítani?

- Gyorsításnál, de csak néha, olyan mintha csúszna a kuplung, de ha visszaengedem a gázt, s újra lenyomom, akkor meg megy rendesen... Ez kuplungcsere lesz ugye?

- Olyan kisebb alkatrészeket hol tudok keresni, mint: belső ajtónyitók műanyagok?, jobb első zárszerkezet, bal hátsó zárszerkezet,

S még egy fontos lenne, a biztosítéktábla rajza, h melyikbe hányas bizti megy, mert nekem nincs meg a fedele!

Előre is köszönöm, ha valaki segít rajtam!

(#3336) dorner válasza dorner (#3335) üzenetére


dorner
(újonc)

Hopp a legfontosabb lemaradt!

Bal első fényszórót egyfolytában kivágja valami!!! Zárlat lehet?

(#3337) Mágus2 válasza dorner (#3335) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Helló,

A szivató müanyagpöcköt le tudod fényképezni, mert lövésünk sincs mire gondolsz, ez egy elég bonyorult karburátor.

a fűtés csak akkor működik rendesen, ha a termosztát nyitva, és a fűtés csapja is nyitva, máshol nemigen tud eldugulni. én csak 2 fűtés csőről tudok, 1 bemeneti és egy kimeneti. Ha a szellőzésre gondolsz, akkor meg ellenőrizni kell a szellőzőrendszert.

Biztositékok:

:R

[ Szerkesztve ]

(#3338) Mágus2 válasza NoDe (#3334) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

A 10 literes fogyasztás sem ritka, teljesen rendben van, ha sok a hidegindítás.
Ami a volánművet illeti. a gumiharangok alatt kell a fogaslécet megkenni, meg a féltengelycsukókat, gömbfejeket.

A fogaslécet úgy találod meg a legkönnyebben, h ahhoz van csatlakoztatva a komány-összakötők. 2 oldalon a vízszintes gömbfejben végződik.

(#3339) Mágus2 válasza dorner (#3336) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Rendesen rögzítve van a fényszóró? Mert ha rezeg, pillanatok alatt lerázza magáról a wolfrám szálat. :(( érintkezési hiba és zárlat sincs kizárva. :(

(#3340) rob210 válasza dorner (#3336) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Az állandóan kivágja az mit jelent milyen rendszerességgel?
Illetve menet közben durran el, vagy van, hogy álló helyzetben is?
Egy zárlat mérés nem ártana, vagy a kábeleket átnézni.

De ha csak és kizárólag menet közben ég ki, akkor a fesszabályzót sem ártana megnézni.
:R

Fűtés csővekkel kapcsolatban azok a légbelépők, azaz a szellőző csövek amire te gondolsz.
Azok pedig közel sem biztos, hogy dugulva vannak az is lehet, hogy szétcsúsztak a műszerfal mögött.
Nekem is szét volt esve anno lekaptam a műszerfalat összepakolásztam tappel rögzítettem olyan fűtésem volt mint azóta se egyik kocsimban, pedig a golf meg a renyó is nagyon jól fűt:)
Én a fűtésre érzékeny vagyok:)

Egyébként pedig a fűtéscsap és a termosztát lehet hibás, ha nem meleg levegő jön be az utastérbe, de te nem ezt írtad.

[ Szerkesztve ]

Renault power :D

(#3341) Darkmind válasza rob210 (#3340) üzenetére


Darkmind
(újonc)

Nekem mindig csak meleget fúj ha meleg a motor, mèg akkor is ha hidegre állítom ès kint is hideg van. Ez mitől lehet?

(#3342) rob210 válasza Darkmind (#3341) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Nagyon egyszerű a fűtés csapod vagy nem zár el vagy a bovden ami rá van kötve elszakadt vagy kinyúlt és nem zárja a csapot a kar hiába mozgatod.

1.- egy fogóval elzárod a csapot.
Ha megoldotta a problémát akkor a kartól menő szálon kell állítani vagy cserélni.

2.- ha az 1.- nem volt megoldás akkor bizony fűtés csap csere.
Ez egy kicsit bonyolultabb, de megéri, mert ha melegben is meleget fúj az írtó kellemetlen tud lenni, csak úgy mint a hidegben hideget rendszer:(
:R

Renault power :D

(#3343) NoDe


NoDe
(újonc)

értem köszönöm ! hát ettől féltem én is hogy akár 10et is megehet ! téli gumit szeretnék venni rá mik a pontos adatok illetve nem tud valaki jó áron téli gumit rá ? köszönöm

(#3344) Mágus2 válasza NoDe (#3343) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

165/70 R13 a gyári méret. Nekem matador van, maximálisan meg vagyok vele elégedve.

(#3345) rob210 válasza NoDe (#3343) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Kingstart vegyél.
A Michelin leányválalata, egészen jónak mondanám.
A firestone ok előtt nekem is az volt. :R
A méret ott van.

A 10 litert azért én sokallom.
Nekem annyit még megpiszkált állapota után sem ivott.

Renault power :D

(#3346) Mágus2 válasza rob210 (#3345) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Napi 4km ingázásra, 2x inditva simán benyel ennyit. :((

(#3347) rob210 válasza Mágus2 (#3346) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Én most is 4.5 km ert megyek reggel a melóba meg másnap onnan haza.
De 8.5 fölé akkor sem megy.
Ezt pedig a favorit is tudta.
:R

Renault power :D

(#3348) Mágus2 válasza rob210 (#3347) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Amig nincs hideg, itt sincs gond, de mostanában -4 van reggelente, és soha nem indulok el rögtön, várok 1-2 percet, mig magáhoztér a motor. Reggel 2km, aztán este haza 2km, és ebből ha kiszámolsz 20at, kijön a 10 liter /100km. :Y

(#3349) rob210 válasza Mágus2 (#3348) üzenetére


rob210
(PH! kedvence)

Jó mondjuk ha 2 kilóméterre lennék azt biztos nem kocsival nyomnám le.

Renault power :D

(#3350) Mágus2 válasza rob210 (#3349) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

:C Ugyan annyiba kerül, mint villamossal, csak nem kell rá várni, ill, nem kell lemenni a megállóig. Gyalog kicsit messze van, főleg ha a céges dolgokat is cipelned kell. :C

[ Szerkesztve ]

Hirdetés

Copyright © 2000-2014 PROHARDVER Informatikai Kft.