Új hozzászólás Aktív témák

  • tag

    válasz negyven2 #128451 üzenetére

    Persze, a digitális disztribúció sokat segít rajta, az is egy oka a bővülésnek, de nem is cáfolata, ezért nem mentem bele ;)

    Volt idő, amikor az autó vagy a repülés is luxus volt. Egy csomó szórakozási forma sokkal megfizethetőbb ma, mint régen, más meg nem. De ez a versenyben a szabadidőért nem segít a játékok áremelésének. Tőlem persze emelhetnek árat, legalább egy jó részüket kipusztítaná a tisztítótűz. (Egyébként rétegjátékoknál létezett eddig is ez a modell.)

    A GT1 költségvetését nem ismertem (eddig), de az FF7 vagy a Shenmue esetében ma is látható összegekről beszélünk, a Doom meg még a GT1-hez képest is filléres volt. A Witcher 1 kijött 10 millió alatt, a harmadik rész meg nem, de mégis sokkal több profitot hozott. Egy-két példa érdekességnek jó, de ennél komplikáltabb a helyzet.

    Az tény, hogy a játékok ára a legkisebb probléma. Ha valaki hosszú távon tud durva akciók nélkül jó áron értékesíteni valamit, az szépen kaszálhat. A legtöbb játék viszont nem ér ennyit a közönség szemében. 70 dollárt sem, 60-at sem, 40-et sem.

Új hozzászólás Aktív témák