- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Linux kezdőknek
- PDF topik
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
WayteQ x920BT
Új hozzászólás Aktív témák
-
col
addikt
válasz ultima62 #3221 üzenetére
Nyilván. Amelyik felhasználót zavarja, annak tennie kell ellene.
Több lehetősége is van. Az egyik a szerviz, amelyik mint látjuk, nem törődik ezzel a valós, vagy vélt problémával. Lelke rajta..
Nyilvánvalóan ez ellen lehet tenni. Fogyasztóvédelem, hogy csak mást ne említsek.Akinek meg valóban annyira gátolja a használatot, az szintén tesz ellene. Nyilván ez sem a megszokott és teljesen helyes dolog egy ilyen kifogás és hiba orvoslására, de mást nem tehet, mint eladja, ahogy páran itt is tették és vesz mást helyette.
Aztán vannak az olyan elvetemült felhasználók, mint én, akiket nem igazából zavar, mert navigálásra használom. Nem PNA-ként, nem PDA-ként, hanem annak, aminek árulták, navigációs készüléknek. Ebben is jelentkezik a probléma (kijelző remegés) kis mértékben, de együtt tudok élni vele..
Mint mondtam én sem mentem ezért a szervizbe, mert a navigációhoz max. párszor kell használnom esetleg az érintőképernyőt és akkor tapasztalhatom (esetleg) a gondot. De még sosem fordult elő olyan, hogy lényegesen nehezítette volna, vagy problémát okozott volna ez a "hiba" a használat során.Ennyi
Si Vis Pacem - > Parabellum. //// Iphone 6 Plus valamint egy Iphone SE (2022)