Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz Zeki #4630 üzenetére

    Betettem az egyik céges T-Mobile adatkártyánkat (Business Net) egy Samsung Galaxy S DUOS telefonba, hogy a különböző kodekeket tesztelgessem mobilnettel. Az eredmény elég elszomorító lett: Full térerő és rendelkezésre álló több mint elégséges sávszélesség dacára minden FVD-n használható kodekkel (ILBC, 711a, 729) voltak szó- vagy szótagkimaradások a nap folyamán a hívásokban. Használtam egy rakás klienst (CSipSimple, Media5, SipDroid, és még 4 másik kevésbé neves sip), plusz MobileVoip klienst is. Talán utóbbinál volt a legkevesebb kimaradás, viszont a hangminőség ott volt a legrosszabb. Aztán késő délután rátaláltam az ideális kliensre, amivel több perc alatt sem volt szótagkimaradásom. Ez pedig az Android saját internetes hívás kliense volt.
    Csak arra tudok gondolni, hogy az adott telefonon az operációs rendszer saját kliensétől eltérő sip kliensek akkora erőforrásigényt jelentenek hívás közben a telefonnak, hogy emiatt van időnként szakadozás. A tippem igazolásához persze tesztelni kellene a klienseket mondjuk egy Galaxy S3/4-en is (momentán nincs kéznél).

Új hozzászólás Aktív témák